The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsemppiä atm, toivottavasti ny jotain selviää etteivät nälkään tapa!

Huomenta kaikille, kohta hypätään paikallisbussiin ja ajellaan Oceviezimin (en tiiä kirjotinko oikein) kylään, siä o kuulemma jotain nähtävää. Si illalla keikalle :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674191:
Mä oli just 25h syömättä, sit illal sain leipää ja nyt taas. Tosta tipasta olis kenties enemmän hyötyä jos sieltä tulis jotain..
Saako kertoa?

Esikoislikkaa aikanaan vietiin arvauskeskukseen, niin arvauskeskuslekuri sanoi, että kyseessä on bakteeritulehdus ja koittakaa pestä lasta saippualla.

Hoitaja sanoi, että jos kyseessä olisi lapseni, niin hakisin toisen mielipiteen.

Siitä lähdettiin välittömästi ja kuinka sattuikaan, niin viereisellä yksityisasemalla sattui just silloin olemaan paikalla veri- ja syöpätautien erikoislääkäri. Voin nimensäkin kertoa. Kim Vettenranta. Yksi vilkaisu riitti ja välitön lähete lastenklinikalle.

Olen tuolle miehelle enemmän kuin oman henkeni velkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674191:
Mä oli just 25h syömättä, sit illal sain leipää ja nyt taas. Tosta tipasta olis kenties enemmän hyötyä jos sieltä tulis jotain..
:hug: voi selviäisi äkkiä mikä vaivaa ja saisit helpotusta vaivaan. Ihan pahaa tekkee sun puolesta.
 
....huooomentaaapäiväää *haukottelee leukansa sioille* :wave:

Ämpärillinen kahvia jo mennyt ja ilmeisesti sen laatu on nyt aikaisempaa parempaa ja siten myös tehottomampaa - sori vaan armas puoliskoni :D - sillä ei oikein näy odotettuja vaikutuksia.

Johan oli meillä yönseutu. Tai mulla. Misterihän oli kuittipoikkiväsynyttä, kun eilen pääsi sinne saunaan ja sai vatsansa täytettyä oikealla ruualla ja mä vielä rouhasin vähäsesti harteita, niin johan kelpas köllähtää unille.

Tytönpirpana heitti sitten tosi korkeat kuumeet ja nukkui niin levottomasti houraillen, että ei oikein uskaltanut lähteä ite nukkumaan edes pirpanan viereenkään. Siinäpä sitten valvoskelin yön yli hämärähyssyssä neulomusten kera ja yritin lukeakin mutta se nyt meni aivan harakoille. Vaan niinpä valmistui pirpanelle sievät säärystimet, mitkä hän toivoikin :)

Vasta aamun sarastaessa, kun pahin näytti taittuneen, uravhdin sitten pariksi tunniksi. Nyt on todellakin hattarapääoloista elotilaa :D

Ja - yö teki tehtävänsä :), neiti heräs pirteänä ja tällä hetkellä näyttää siltä että myös kuumeettomana. Aamupalakin maistui ja torpassa kuuluu ihanan hellyttävä sirkutus pienen pulistessa ja pölistessä Maailmansa Tärkeistä Asioista ja Huomioista :heart:
 
Eiköhä tää tästä. Mahakivut on loppu, selkäkivut jatkuu. Mult otetaan nyt ct. Et josko mul oiski epänormaalisti oireilevat virtsakivet. Siks ei saa syödäkää mitää. Pari panacodia sain aamulla mut varmaan sitä oxynormia tuikataan taas perseelle. Tää on yhtä piikittämistä, millo verikokeita milloin lääkettä.

Koti ois kiva mut joo ymmärrän et ne haluu nyt tutkii et mikäköhän on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä