Kotiin lähtö häämöttää tunteroisen päästä :flower: Ihanaa. Tässä just aamukahvia hörpiskelen.
Saako kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674191:Mä oli just 25h syömättä, sit illal sain leipää ja nyt taas. Tosta tipasta olis kenties enemmän hyötyä jos sieltä tulis jotain..
Öö, hauskaa päivää Auschwitzissä? :OTsemppiä atm, toivottavasti ny jotain selviää etteivät nälkään tapa!
Huomenta kaikille, kohta hypätään paikallisbussiin ja ajellaan Oceviezimin (en tiiä kirjotinko oikein) kylään, siä o kuulemma jotain nähtävää. Si illalla keikalle :heart:
Öö, hauskaa päivää Auschwitzissä? :O
:hug: voi selviäisi äkkiä mikä vaivaa ja saisit helpotusta vaivaan. Ihan pahaa tekkee sun puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674191:Mä oli just 25h syömättä, sit illal sain leipää ja nyt taas. Tosta tipasta olis kenties enemmän hyötyä jos sieltä tulis jotain..
Oon käyny nuissa itekin kauan sitten. Etenkin Birkenau oli minusta järkyttävänvaikuttava, jostain syystä jopa enemmän kuin Auschwitz kuuluisine portteineen ja muineen.Kiitos, niin on romanttinen tuo ukkokulta. Lupasi viedä mut myös Birkenauhun.
Nii, Birkenau on se tuhoamisleiri. Siellä ei arbeit macht frei, sinne mentiin kuolemaanOon käyny nuissa itekin kauan sitten. Etenkin Birkenau oli minusta järkyttävänvaikuttava, jostain syystä jopa enemmän kuin Auschwitz kuuluisine portteineen ja muineen.
Tämä sutii myös: