Spencer Hastings
[video=youtube;Y7EQaNlsEFs]https://www.youtube.com/watch?v=Y7EQaNlsEFs[/video]
Majuri on vähän höntti :xmas:Jos sulla on rautasaha, niin eiks mielummin kandeis sahata tota ketjua?
Koska napsahti terä poikki kun koitti sahata ketjua.Jos sulla on rautasaha, niin eiks mielummin kandeis sahata tota ketjua?
JooIltaa Majurille!
Joko on iltapala klementiinit syöty?
Ite ootMajuri on vähän höntti :xmas:
No toi ei ollu mikään uutinen kellekään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30674025:Ite oot
Löytyy. Tosin ovat nykyään jokseenkin tarpeettomat.kulli muna
Oh shit I'm sorry. ;___;Löytyy. Tosin ovat nykyään jokseenkin tarpeettomat.
Sen lisäksi olen mulkku.
No offence, no problem.Oh shit I'm sorry. ;___;
Ai ammattilainen. Paljonko pyydät?vain jos homman osaa
Pari tuntia kestää, jos vaan homma selviää.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674171:Huomenta. Tääl mä makaan tipassa. En saa ees aamupalaa ko ne tekee jotain tutkimuksia mulle.
Mä oli just 25h syömättä, sit illal sain leipää ja nyt taas. Tosta tipasta olis kenties enemmän hyötyä jos sieltä tulis jotain..Pari tuntia kestää, jos vaan homma selviää.
No voihan paska. Ihan tota en osannu arvata.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674191:Mä oli just 25h syömättä, sit illal sain leipää ja nyt taas. Tosta tipasta olis kenties enemmän hyötyä jos sieltä tulis jotain..
Voi kamala. :| Jos mä olisin noin pitkään syömättä, olisin turvallisuusriski sekä itselleni että muille.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674191:Mä oli just 25h syömättä, sit illal sain leipää ja nyt taas. Tosta tipasta olis kenties enemmän hyötyä jos sieltä tulis jotain..