Tai kai mä kalan osaisin perata jos tarhaikäsenäkin osasin.. vieläköhän sujuis Mut ei meille ainakaan opetettu koulussa tommosia.eikö enään nykyään koulussa opeteta kalan käsittelyä. onko kotitaloutta enään kouluissa?
Tai kai mä kalan osaisin perata jos tarhaikäsenäkin osasin.. vieläköhän sujuis Mut ei meille ainakaan opetettu koulussa tommosia.eikö enään nykyään koulussa opeteta kalan käsittelyä. onko kotitaloutta enään kouluissa?
Silti tarvitsen oppitunteja aiheesta:Säkin oot jo monet mirrit nähnyt ja silitellyt, ei pitäis järkyttää!
Oon äidin oikeudella väsyny????Hei, nyt on perjantai-ilta! :attn: Miten te jo hiljennytte
Toinen haluu halia :heart:Mä en kestä :heart:
Ainiin jooOon äidin oikeudella väsyny????
Onhan vähän hiljasta ja . .. ittekki taijan hilipasta vällyjen väliin kun aamuselta pitää olla enne kukon pieremää olla jo ylhäällä ja alakaa ajamaan pitkin poikin maakuntaa.no kun täällä on niin hiljasta eikä mua nukuta ja ja ja. enkä mä nyt jaksa ruveta mitään ihmeitä ees touhuumaan.
Antaisin ton kietoa kädet mun niskan taakse ja sit taputtelisin sitä pyllystä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673937:Toinen haluu halia :heart:
Awww :heart:Antaisin ton kietoa kädet mun niskan taakse ja sit taputtelisin sitä pyllystä :heart:
Hei, nyt on perjantai-ilta! :attn: Miten te jo hiljennytte
Koitetaan jossain vaiheessa saada unta juu.=)Onhan vähän hiljasta ja . .. ittekki taijan hilipasta vällyjen väliin kun aamuselta pitää olla enne kukon pieremää olla jo ylhäällä ja alakaa ajamaan pitkin poikin maakuntaa.
Lasten harrastuksia.
Mut laitan vielä tinkulle uneen auttavan biisin
[video=youtube;CCMI91DCTRg]https://www.youtube.com/watch?v=CCMI91DCTRg[/video]
(Meinasin ite jo nukahtaa kun kuuntelin tota kun värkkäsin sitä tänne)
Öitä tinku ja koita saaha unen päästä kiinni
Täällä mää oon,ekkö sää nää :attn:Hei, nyt on perjantai-ilta! :attn: Miten te jo hiljennytte
Kyykkyvatkauksen jälkeiset kuivaukset menossa näköjään.....seeeeelvä....
Nään, mutku sä jo uhkailit jollain väsymyksellä mukamasTäällä mää oon,ekkö sää nää :attn:
Aika ronskit otteetAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673952:Kyykkyvatkauksen jälkeiset kuivaukset menossa näköjään
Enpäs kun tylsyydellä kun ei täällä ole menoa ja meinikiä. jos ei huomennalkaan ole niin sitten mää suutun ja punaiseksi muutun.Nään, mutku sä jo uhkailit jollain väsymyksellä mukamas
[video=youtube;a0Ce05O84Tw]https://www.youtube.com/watch?v=a0Ce05O84Tw[/video]Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30674001:Iltoo pervåt
Jos sulla on rautasaha, niin eiks mielummin kandeis sahata tota ketjua?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30674001:Iltoo pervåt
[/IMG]