The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Peeeeeerjantai on täällä taaaas...*hoilottaa täysin palkein* :wave:

Ja täällä on kuikuilemassa kyllä yksi pöllötiainen :ashamed:...mie oon varmaan mennyt tekemään ylösnousemusta pjärsemys edellä :snotty:...jotenkin vinkuranvänkkyrä päivä ollut.

Aamulla piti jo mun taantua viisvuotiaaksi yhdessä tuon toisen äkillisen taantumuksellisuuspuuskan saaneen koululaisen kanssa - ois taas ollut tyrkyllänsä mitä parhain otos kotivideomateriaaliksi hupipläjäytykseen...että kuka se kasvatti ja ketä :D

Pieni potilas on hehkunut kainaloisena kuin kekäle, hyvin on kuumetta. Ja ennen kouluun lähtöä keskimmäinen jo vetäs semmoset aivastussarjatulet, jotta - tämä vaikuttaa oikein herukkamehuisalta hommalta :p

Ja ennen kuin ehdin varoittaa misteriä, että torpassa häärii varsinainen henketär, niin johan tuo yksi sitten olikin jo mua taas huudattamassa ja säikyttelemässä |O...mitä tulee tupaan tollalailla hiljaa hiipimällä :D

Mutta - nyt mä pistän sumpiksi ja heti! Meinaa tulla nukku- ukkonoutaja justiinsa, oma vika tosin painamassa päällensä - kukas käski kattoa tillittää Avatar-leffaa aamulle asti... Mutta olihan se jälleen hyvä :)!

Kiva perjantai, pari tuntia on tuntunut pala kurkussa, välillä kun nieleksii, tuntuu hengitystiet menevän tukkoon.
Inhottava tunne. Otin jo astmalääkettä annoksen, toivottavasti helpottaa.

FreezeCat, kiitti, toivottavasti juu olis vaan, on se vähän pelottava tunne,kun ei tunnu välillä henkeä saavan. Sitä oottaa meneekö ohi ja pystyy hengittämään.

IhQ
Iltapäiviä!

Halituksia kaikille kipeille..kaikkea pöpöä tosiaan taitaa olla liikenteessä..
Ja atm, toivotaan että pian selviäis tuo siun mysteeri.

Miulla on nyt muutamana päivänä tullu muutamia tosi ikävän tuntuisia juilauksia päähän, takaraivon oikealle puoliskolle. Niitä tulee aina muutamia ja sitten häviää.
Koulussa tosin jouduin ottamaan särkylääkkeen kun ei meinannu lakata.
Oikea korva on kipuillut kans välillä, mietin voisiko se kipu tulla sieltä jotenkin vai onko niskat taas jumissa tms. Pahin (ja tottakai myös nopeasti mieleen tullut) vaihtoehto on tietty tukos tai kasvain.: /

FreezeCat, kiitti, toivottavasti juu olis vaan, on se vähän pelottava tunne,kun ei tunnu välillä henkeä saavan. Sitä oottaa meneekö ohi ja pystyy hengittämään.
Aivan varmasti on :hug:...ite oon tommosesta ahdistuksesta kärsinyt, kun päällä on ollut noita hengitystietulehduksia. Ja sitten oikein pahoina siitepölykausina. edit - mutta ei noita voi mitenkään verrata toisiinsa, aivan erilaisia ovat.

Sitä saakin kohta ruveta jälleen jänskättelemään, että milloin eka oireet ilmaantuvat niin itelleni kuin esikoisellekin. Viime kevät oli pojalla paha, kun joutui sitten hankkimaan semmosen avaavan inhalaattorin itellensä : /

Jaksuhalit tarvitseville :hug: Onpa taas synkkä ilma. :|
:kiss:

Harmaa se jaksaa aina olla vuodesta toiseen muotivärinä :D

Meillä on muuten piha ihan kusluistin kunnossa, ei tartte kuin rappusilta istahtaa peffallensa ja hiukan lykätä vauhtia niin johan maisema vaihtuu lennossa :D...eli pakko tohon on mennä petkeleellä paukuttamaan karkeempaa pintaa...

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
:kiss:

Harmaa se jaksaa aina olla vuodesta toiseen muotivärinä :D

Meillä on muuten piha ihan kusluistin kunnossa, ei tartte kuin rappusilta istahtaa peffallensa ja hiukan lykätä vauhtia niin johan maisema vaihtuu lennossa :D...eli pakko tohon on mennä petkeleellä paukuttamaan karkeempaa pintaa...
Talvi on rasittavaa synkkyyden takia. Olispa aina kesä. =)
Jäätä on joka paikassa. Joutuu sipsuttelemaan.

Olihan tässä säpinää ja tilannetta tossa eteisessä ja muuallakin, kun laitettiin esikoista matkaan. Pääseekin heti aloittamaan reissunteolla lomaviikkoansa, ihan tohkeissaan olikin ja sen kyllä huomas :D - tuntui kaikki tila pienentyvän, kun poika repeili joka suuntaan tavaroitaan ettien ja vaihtaen ja penkoen ja sopivaa matkakassia tuskaillen jajajaja :D

Tuossa kun sitten sain huiskutella heippaheit, niin....voi taivas, miten siitä pienestä nyytistä on jo tullut nuin iso ja siipiänsä kokeileva :heart:

...ja voi siunaa ja varjele vaan niitä kyyneleitä, mitä tuonkin pojan edestä vielä tullaan vuodattelemaan (vaikka omatekele onkin kyseessä, niin - hävyttömän komeaksi on muuttumassa tuo poika...)...;)

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Talvi on rasittavaa synkkyyden takia. Olispa aina kesä. =)
Jäätä on joka paikassa. Joutuu sipsuttelemaan.
Mulle on muotoutumassa vissiin pahimman puoleista muistihäröä, kun...miten mä en ollenkaan muista että ennen ois nää talvet olleet näin harmaita? Pikemminkin ne olivat aurinkoisia ihania pakkaspäiviä :heart:... Nää tämmöset hesatalvet rupevat jo täälläkin unhoituksen tuollapuolen tuntumaan ja näkymään :kieh:, tämmönen litsläts- aika se vasta onkin pitkän puun makuista...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä