Epätietoisuudessa on paskamaista olla. Toivottavasti selviää mikä on.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672411:Voi venäjä. Taas ootellaa crp tuloksia. Ja luultavasti seuraavaks taas porii ihmeteltäväks.
Epätietoisuudessa on paskamaista olla. Toivottavasti selviää mikä on.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672411:Voi venäjä. Taas ootellaa crp tuloksia. Ja luultavasti seuraavaks taas porii ihmeteltäväks.
Voimia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672503:Crp normaali. Ny ootellaa kyytii sairaalaan. Meen pirssillä kon ei viiti ite ajella tossa.
Kiitos :kiss:Voimia :kiss:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672503:Crp normaali. Ny ootellaa kyytii sairaalaan. Meen pirssillä kon ei viiti ite ajella tossa.
:hug: - nyt on niin paljosti kaiken maailman tauteja liikenteessä, että josko toivottavasti olikin vain piippuhömpsäyksien tarpeen puutosta tuo tuntemuksesi...Kiva perjantai, pari tuntia on tuntunut pala kurkussa, välillä kun nieleksii, tuntuu hengitystiet menevän tukkoon.
Inhottava tunne. Otin jo astmalääkettä annoksen, toivottavasti helpottaa.
Piti laittaa skypeen aamulla viestiä äidille ja kysyä miten siellä jaksellaan.Huomenta :flower: Mun unirytmihän nyt on ihan oudoksi käyny :O
Ihku :hug: :hug: Pahat unet on ihan syvältä, mulla saattaa kans jäädä ahdistaan vaiks tiedän ettei oo totta : /
Aivan varmasti on :hug:...ite oon tommosesta ahdistuksesta kärsinyt, kun päällä on ollut noita hengitystietulehduksia. Ja sitten oikein pahoina siitepölykausina. edit - mutta ei noita voi mitenkään verrata toisiinsa, aivan erilaisia ovat.FreezeCat, kiitti, toivottavasti juu olis vaan, on se vähän pelottava tunne,kun ei tunnu välillä henkeä saavan. Sitä oottaa meneekö ohi ja pystyy hengittämään.
:kiss:Jaksuhalit tarvitseville :hug: Onpa taas synkkä ilma. :|
Talvi on rasittavaa synkkyyden takia. Olispa aina kesä. =):kiss:
Harmaa se jaksaa aina olla vuodesta toiseen muotivärinä
Meillä on muuten piha ihan kusluistin kunnossa, ei tartte kuin rappusilta istahtaa peffallensa ja hiukan lykätä vauhtia niin johan maisema vaihtuu lennossa ...eli pakko tohon on mennä petkeleellä paukuttamaan karkeempaa pintaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30672812:Jopas oli otsikko :headwall:
Käräjäoikeus määräsi miehen munat valtiolle - Kotimaa - Keskisuomalainen
Mulle on muotoutumassa vissiin pahimman puoleista muistihäröä, kun...miten mä en ollenkaan muista että ennen ois nää talvet olleet näin harmaita? Pikemminkin ne olivat aurinkoisia ihania pakkaspäiviä :heart:... Nää tämmöset hesatalvet rupevat jo täälläkin unhoituksen tuollapuolen tuntumaan ja näkymään :kieh:, tämmönen litsläts- aika se vasta onkin pitkän puun makuista...Talvi on rasittavaa synkkyyden takia. Olispa aina kesä. =)
Jäätä on joka paikassa. Joutuu sipsuttelemaan.