Tottakai tiedän.Isäni halusi teettää äidilläni lapsen vielä suurinpiirtein tuon ikäisenä. Tietänet varmaan ne lisääntyvät tilastolliset riskit, mitkä liittyvät lapsen tekoon melko vanhana? Pikkusysteristäni tuli kehitysvammainen ja autistinen.
Sitten kun olen sinun ikäinen niin meidän lapset on 13 ja 17-v. ja ei, en todellakaan meinaa aloittaa alusta lapsiarkea siinä vaiheessa! Ja samaa suosittelen muillekkin, ei noin vanhana lapsia, alle 30-v. täytyy lapset tehdä!Toinen lapsi olisi vielä haaveissa. Löytyykö muita samanikäisiä vauvasta haaveilijoita?
Minun ainokainen on 6v. En ollut edes miestäni löytänyt alle 30v enkä kenen vaan kanssa halunnut lisääntyä.Sitten kun olen sinun ikäinen niin meidän lapset on 13 ja 17-v. ja ei, en todellakaan meinaa aloittaa alusta lapsiarkea siinä vaiheessa! Ja samaa suosittelen muillekkin, ei noin vanhana lapsia, alle 30-v. täytyy lapset tehdä!
Mutta elä ainakaan enää lisäänny, liian vanha olet!Minun ainokainen on 6v. En ollut edes miestäni löytänyt alle 30v enkä kenen vaan kanssa halunnut lisääntyä.
Varmasti löytyy ja löytyy myös niitä jotka todella synnyttävät tuossa iässä täysin terveen ja täydellisen lapsen. Ja löytyy myös niitä jotka iästä huolimatta jaksavat hienosti vauva-arkea ja nauttivat siitä täysin sydämin.Toinen lapsi olisi vielä haaveissa. Löytyykö muita samanikäisiä vauvasta haaveilijoita?
Tarkoitus on lisääntyä. En siihen lupaasi tarvitse.Mutta elä ainakaan enää lisäänny, liian vanha olet!
Ja aivan turha tulla kellään mitään määkimään, vanha mikä vanha!
Voi lapsi raukkaa!Tarkoitus on lisääntyä. En siihen lupaasi tarvitse.
Varmasti saa onnellisen ja hyvän lapsuuden.Voi lapsi raukkaa!
Ai etukäteen tiedät että lapsella tulee olemaan huonot olot ja tulee olemaan onneton . Aika fakiiri olet.Voi lapsi raukkaa!
Ja mikähän laki näin määrää? Aivan, ei mikään. Että mua sitten vituttaa sun kaltaiset ihmiset jotka eivät tajua ettei kaikki saa lapsia tehtyä alle 30-vuotiaana. Huomaa sun kaltaisten ihmisten älylliset "lahjat" tuollaisten kommenttien takia.alle 30-v. täytyy lapset tehdä!
Hyi hemmetti mikä ilmaisu. Kyllä huomaa, että sulla ei ole kaikki palikat kohdillaan ja olet tuon lisäksi vielä mielenterveysongelmainen. Oikein vanhempien ylpeilyn aihe.Isäni halusi teettää äidilläni