The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"tess"
Ei ku mua pelätään. Syystäkin.

Vaik mä olen hän joka on maailman kiltein, koska semmoiseksi minut on koulittu.

Vittumaisuuteni täyttä määrää ei kukaan ole koskaan mitannut.Se olisikin hyvin vaikeaa, koska ääretöntä ei voi mitata.

Ei myöskään ole keksitty mittaria jolla rakkauteni voisi mitata.

Kaksisuuntainen mielialahäiriö.
entäs jos esim baarissa joku alkais nauramaan jos sun lapsi ois lähel kuolemaa ja se sanois se kuuluu tilastoihin a löisitkö naamaan b olisit hiljaa c vai mitä muuta?
 
[QUOTE="tess";30664299]entäs jos esim baarissa joku alkais nauramaan jos sun lapsi ois lähel kuolemaa ja se sanois se kuuluu tilastoihin a löisitkö naamaan b olisit hiljaa c vai mitä muuta?[/QUOTE]

a) toi ei o kysymys

b) mä lyön vain ja ainoastaan tappaakseni, en huvikseni

c) oliko muuta?
 
a) mä lyön vain jos multa loppuvat sanat

b) toistaiseksi eivät ole loppuneet

c) jos lyön, niin lyön kymmenen senttiä läpi maalin ja istun vaaditun ajan linnassa

d) en uhoa
On tässä kyllä nyt ihan pikkasen uhoomisen makua.

Jos sulta ei oo tähän mennessä sanat loppuneet, niin miten sä edes tiedät lyöväs noin tehokkaasti (johon ei varmastikaan kovinkaan moni ihminen, jos kukaan, pysty).
 
On tässä kyllä nyt ihan pikkasen uhoomisen makua.

Jos sulta ei oo tähän mennessä sanat loppuneet, niin miten sä edes tiedät lyöväs noin tehokkaasti (johon ei varmastikaan kovinkaan moni ihminen, jos kukaan, pysty).

Olen sanaseppo, joten minulta eivät sanat lopu oikeastaan koskaan.

Olen myös treenannut, joten tiedän osaavani lyödä ihan saatanan lujaa.

Ihmisen kallon luut ovat hyvin ohuet eikä niiden murskaamiseksi tarvita edes minun käsivoimiani. Nyrkkeilyhanskoja ei keksitty nyrkin suojaksi, vaan kallon suojaksi.
 
On tässä kyllä nyt ihan pikkasen uhoomisen makua.

Jos sulta ei oo tähän mennessä sanat loppuneet, niin miten sä edes tiedät lyöväs noin tehokkaasti (johon ei varmastikaan kovinkaan moni ihminen, jos kukaan, pysty).

Olen sanaseppo, joten minulta eivät sanat lopu oikeastaan koskaan.

Olen myös treenannut, joten tiedän osaavani lyödä ihan saatanan lujaa.

Ihmisen kallon luut ovat hyvin ohuet eikä niiden murskaamiseksi tarvita edes minun käsivoimiani. Nyrkkeilyhanskoja ei keksitty nyrkin suojaksi, vaan kallon suojaksi.
Sori nyt vaan, mutta tollanen kallonmurskauskehuskelu on todella kuvottavaa. Vähemmän sitä jallua.
 
Sori nyt vaan, mutta tollanen kallonmurskauskehuskelu on todella kuvottavaa. Vähemmän sitä jallua.
Eipäs kun enemmän. Aamulla saa lisää.

Jos mielipiteeni ei kelpaa tai kuvottaa, niin aina voit hankkia patologin lausunnon siitä miten vähällä voimalla ihmislapsen ohimo murskautuu. Tuon tiedon vuoksi en koskaan lyö ketään.

Taito jota mielummin olisin ilman.
 
Eipäs kun enemmän. Aamulla saa lisää.

Jos mielipiteeni ei kelpaa tai kuvottaa, niin aina voit hankkia patologin lausunnon siitä miten vähällä voimalla ihmislapsen ohimo murskautuu. Tuon tiedon vuoksi en koskaan lyö ketään.

Taito jota mielummin olisin ilman.
Ei toi oo mitään mielipiteiden esilletuomista, vaan uhittelua ja itsensä kehuskelua.

Sä kun aina väität, ettei susta huomaa kun oot kännissä, niin voin kertoa että oot väärässä. Sun uhittelujutuista huomaa heti, kun on jallu maistunut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä