The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää on jo toinen kerta tänä viikonloppuna ko mua sanotaan pelottavaks :O Miks, määhän oon lauhkee ko lammas.
Ei ku mua pelätään. Syystäkin.

Vaik mä olen hän joka on maailman kiltein, koska semmoiseksi minut on koulittu.

Vittumaisuuteni täyttä määrää ei kukaan ole koskaan mitannut.Se olisikin hyvin vaikeaa, koska ääretöntä ei voi mitata.

Ei myöskään ole keksitty mittaria jolla rakkauteni voisi mitata.

Kaksisuuntainen mielialahäiriö.
 
Nuo kaksi hervotonta räkättäjää nukahti kyllä niin sukkelasti, olihan meillä kyllä menoa ja meininkiäkin päivän aikana, että kumma ois ollut jos unta ois saanut odottaa :)

Ja nukahti tämä meijen potilaskin, vaikka hemmettiläinen - onkin tainnu saada sitten ärhäkkään pöpösen itteensä, kun melkoisella vyöryllä otteeseensa kampittaa. Saas nähdä, mimmonen yönseutu tuleekaan...

Torppa siis hiljaisena, hämärähyssy laskeutunut.
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin poikanen nukahti ko enkeli. Mummi halus laittaa sen nukkumaan ja laulaa sille iltalaulun.

Josko nyt kävis vaan rötväämään. Onks tääl muuten ketään samsungin tabletin onistajaa, joka osais kertoa miten semmoseen saa netin, ja käyks siihen samanlainen sim-kortti ko nettitikkuun?
 
Täälläkin poikanen nukahti ko enkeli. Mummi halus laittaa sen nukkumaan ja laulaa sille iltalaulun.

Josko nyt kävis vaan rötväämään. Onks tääl muuten ketään samsungin tabletin onistajaa, joka osais kertoa miten semmoseen saa netin, ja käyks siihen samanlainen sim-kortti ko nettitikkuun?
Oiiii...se on se mummin taika mikä toimii aina :) :heart:

Ja käy ihmeessä rötväämään! Se kuulostaa niin paljon kannattavammalta ja hauskemmalta kuin mitä tossa lopussa sitten seisookaan :D
 
On se vaan kumma kun kello soi aamulla ja pitäs töihin lähtee niin nyt ei nukuta sitten niin yhtään


Elämää tärkeämmät ajatukset pyörii päässä, kuten tyttären ehdotus että mun hiuksiin ois makeeta laittaa punasia raitoja
 
On se vaan kumma kun kello soi aamulla ja pitäs töihin lähtee niin nyt ei nukuta sitten niin yhtään


Elämää tärkeämmät ajatukset pyörii päässä, kuten tyttären ehdotus että mun hiuksiin ois makeeta laittaa punasia raitoja
Äiti hipelsi mun tukkaa ja ihasteli kuin hyväkuntonen ja kiiltävä on. Sille tuli kauhee kiire suihkuun mun luomushampoon kanssa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Äiti hipelsi mun tukkaa ja ihasteli kuin hyväkuntonen ja kiiltävä on. Sille tuli kauhee kiire suihkuun mun luomushampoon kanssa :D
Meillä tää keskustelu lähti siitä kun mietin ääneen pitäskö mun leikata hiukset paremmin mun ikäiselle sopivaan mittaan ja tytär kielsi ehdottomasti mua muuttumasta semmoseksi keski-ikäisen näköiseksi kuin kavereitten äidit polkkineen tai lyhyine hiuksineen :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä