• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...sillä aikaa, kun mie viihdyin ja hyvin saunassa :rolleyes:...olikin meillä ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä!

Ensinnäkin - huomenna on sairastupapäivä. Niin tipahti sujuvasti taudinkurimukseen tuo yksi pörröpää :|...ihan ottaa isosti myötätunnon puolelle, kun toisen silmätkin kertoo kilometrien päähän, että on kuumeessa ja kunnon räkiksessä. Eli ens yö mennee hoitsuna pomppiessa ja olotiloja helpottaessa.

Mutta. Annas olla tätä ajatuslampun syttymistä kerrottuna kahdella. Mie voin kertoo, että kun hyvin leppoisen raukeissa tunnelmissa siirryin saunaosastolta olohuoneen kautta yhä kovenevan metakan ja ihan hervottoman räkätyksen johdattelemana kohti näitten yhtien multisotk...multimielikuvituksentuotoksien värittämän huoneen kynnykselle, niin....

Oikeesti. En tienny mitä tehdä. Vietin hiljasen hetken.


Koko hiien huoneen lattiapinta- ala kuorrutettu legoilla. Ja siinä sitten hekotuksesta punaisten poskien kera kaksi tilliäistä, joista toinen - voi armas! - riipinyt sitten päällensä lähestulkoon jokaisen mekkonsa ja rimpsuhameensa ja kaulaansa kaikenkarvaiset kaulakorunsa sekä hiuksiinsa sekalaisen sortimentin pinnejä hiusten viipottaessa kaikesta huolimatta ihan joka ilmansuuntaan - kattoa killitti ja loihi: Elä äiti hättäile. Veikka hakkee ihan kohta tuosta ulko- oven takaa sen lumilapion ja sitten me siivotaan. Tai siis toi yks siivoo. Mä katon. Koska mä olen vielä senkin ajan Prinsessa Joka Ei Siivoa Vaan Joka Käskyttää.


:LOL: - voe halavattu noitten kanssa :heart:!

Keitetäänkö kahvit :D?
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja TiiBii
:wave:
Käytiin hakeen tänään taas klopille uudempaa kipsiviritystä, ja mulle jokseenkin tuli yhtäkkii yskää ja ny sattuu keuhkoputkeen ku yrittää varovasti yskii.. nytkö mä sitte oon tulossa kipeeksi ja mun pitäis kuskailla poikaa koulus ja kuka täällä sitte siivoilee, jos en minä :| Tänne tulee niin nopeesti kauhee kaatopaikka jos ei joka päivä imuroi ja pyyhkäse lattioita, mä en ala! :mad:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30663704:
Mä päätin, että ku ihmiset mun ympärillä ei vaan oikeesti tajua, ettei musta oo kantamaan muidenkin paskoja, ku itelläki on jo ihan tarpeeks, nii löin tylysti puhelimen kiinni ja huomenna käyn hakeen viikoks jonku prepaidin. Selvittelen päätä ja otan omaa aikaa ja rauhaa itelleni ja pojille.
:hug:

Jep, liika on liikaa. Etäisyys on toisinaan hyväksi, terveestä itsekkyydestä puhumattakaan :). Nyt vain keskityt itseesi ja lapsiisi ja teidän aikaan :heart:
 
...meillä tätä arkista yhdessäolemista on niin hintsusti, että vieläkin näin monen vuoden jälkeen nämä lähtemiset ovat...kaihertavia. Silloin alussa, kun oli pöljämpi ja mitä ilmeisimmin siinä ihme harhahöttömaailmassa elävämpi tyyliin "ei tuolle voi nyt mitäänkoskaanmilloinkaan sattua mitään", ei lähtöjä värittänyt tämä nyt esiin marssinut huolikin, että mitä kaikkea siellä voikaan sattua.... Mutta siihen suohon ei parane jäädä porkkaamaan.

Meillä tahtoo olla sitten melko hankalia nämä misterin ensimmäiset lomaviikot, se ensimmäinen on ihan suolesta ja syvältä. Koska eihän siihen nyt millään voi heti tottua, että tuota nyt näkeekin yhtäkkisesti joka päivä ja alvariinsa.

Että kuka hitto on toi mies joka täällä pyörii??!! :D
Nyt routamisun on parasparempiparhain muistaa semmoinen pikkujuttu, että herra Hotdogin työn vuoksi joudut olemaan erossa vain miehestäsi. Hän joutuu samaan rahaan olemaan erossa sinusta, lapsistaan ja poissa kotoaan. Mieti hetki sitä.

Ammattimusikantit sanovat, että kaltaiselleni harrastehumppaajalle keikka on vain hyvä tekosyy päästä pois kotoa. Se ei ole totta. Koti on miehelle hyvin pyhä paikka. En tunne ainuttakaan miestä joka ei reissuilla kärsisi koti- ikävästä.

Jokaiselle miehelle kotimatka on aina paras matka. Etenkin jos kotona on routamisun kaltainen nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30663721:
:wave:
Käytiin hakeen tänään taas klopille uudempaa kipsiviritystä, ja mulle jokseenkin tuli yhtäkkii yskää ja ny sattuu keuhkoputkeen ku yrittää varovasti yskii.. nytkö mä sitte oon tulossa kipeeksi ja mun pitäis kuskailla poikaa koulus ja kuka täällä sitte siivoilee, jos en minä :| Tänne tulee niin nopeesti kauhee kaatopaikka jos ei joka päivä imuroi ja pyyhkäse lattioita, mä en ala! :mad:
:hug: - no johan se vastustaa sielläkin. Laitahan tropit kehiin, villasukat jalkaan ja lämmintä juotavaa. Toivottavasti toi olis vain samantein ohikiitävä pöpönen.
 
Nyt routamisun on parasparempiparhain muistaa semmoinen pikkujuttu, että herra Hotdogin työn vuoksi joudut olemaan erossa vain miehestäsi. Hän joutuu samaan rahaan olemaan erossa sinusta, lapsistaan ja poissa kotoaan. Mieti hetki sitä.

Ammattimusikantit sanovat, että kaltaiselleni harrastehumppaajalle keikka on vain hyvä tekosyy päästä pois kotoa. Se ei ole totta. Koti on miehelle hyvin pyhä paikka. En tunne ainuttakaan miestä joka ei reissuilla kärsisi koti- ikävästä.

Jokaiselle miehelle kotimatka on aina paras matka. Etenkin jos kotona on routamisun kaltainen nainen.
...kyllä mie tiiän, että enempi tässä on tulessa kärvistymässä tuo armas puolisko. Ei ne kännykän kautta lähetetyt pikaiset tilanneselvitykset hänelle multa tai ipanoilta ole lähimaillakaan sitä, mitä se on tässä nyt - kun me ollaan kaikki iholla. Reissutyöläisen osa on rankka. Eikä monesta siihen ole.

Mutta. Rakkaus kantaa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:hug:

Jep, liika on liikaa. Etäisyys on toisinaan hyväksi, terveestä itsekkyydestä puhumattakaan :). Nyt vain keskityt itseesi ja lapsiisi ja teidän aikaan :heart:
Mä oon toisinaan ihan liian kiltti, mutta joku raja mullaki. Nyt se meni yli ja mä uskon, että tekee kyllä hyvää vähän eristäytyä ja keskittyä täysillä itseensä ja lapsiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30663748:
Mä oon toisinaan ihan liian kiltti, mutta joku raja mullaki. Nyt se meni yli ja mä uskon, että tekee kyllä hyvää vähän eristäytyä ja keskittyä täysillä itseensä ja lapsiin :)
Siekin semmonen.....suuri sydäminen :kiss:

Aika tekee tehtävänsä kyllä :). Ihan joka suhteessa.
 
...kyllä mie tiiän, että enempi tässä on tulessa kärvistymässä tuo armas puolisko. Ei ne kännykän kautta lähetetyt pikaiset tilanneselvitykset hänelle multa tai ipanoilta ole lähimaillakaan sitä, mitä se on tässä nyt - kun me ollaan kaikki iholla. Reissutyöläisen osa on rankka. Eikä monesta siihen ole.

Mutta. Rakkaus kantaa :heart:
Aikanaan työ vei minua pitkin eurooppaa. Ja harrastehumppa pitkin kotolandiaa. Hinta jonka läsnäolemattomuudestani maksoin on hirmuinen.
 
Aikanaan työ vei minua pitkin eurooppaa. Ja harrastehumppa pitkin kotolandiaa. Hinta jonka läsnäolemattomuudestani maksoin on hirmuinen.
:hug:

Mutta. Jonkun ne vain on ne hankalimmat ja haastavimmatkin hommat tehtävä. Ei sille vain voi mitään. Ja tää elämä nyt on tämmöstä. Arvaamatonta. Ei tässä auta muu kuin jotenkin vain pyristellä, silloin kun on sen aika, ja myötäillä, kun sitä vaaditaan.

Ja paikkailla matkan varrella tulleita haavojaan parhaalla mahdollisella tavalla. Ja kaikesta huolimatta uskoa siihen huomiseen ja hyvään :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä