• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mikäs vittu siinä nyt taas oli kun mun kanssa ei suhdetta aikoinaan halunnut kun ei halunnut sitoutua ja nyt sitten entisen kanssa palannut yhteen...vituttaa tollaset,että saakin satutettua vieläkin. paha mieli vaan tuli:(
Taisi lennellä tovin vapaana ja sit todeta ettei naisia noin vaan saakaan. Ja ehkä näki sen exän todennäköisempänä takaisinottajana mitä sinä olet.

Nokka pystyyn, älä huoli turhista!
 
Mä olen huonosti valmistautunut kevääseen. Yksi haalari (viime syksyinen) odottaa ja mitään muuta ei ole. Täytyy hankkia muksulle vielä muutakin ulkokampetta ja kenkää. Pituuskasvu tapahtuu pyrähdyksinä ja kasvoi kesken talven ulos edellisestä vaatekoosta. Ei uskalla hirveesti etukäteen hankkia alelöytöjä.
 
Vellihousu, olet tavannut sellaisen. Pahaan oloon :hug:
No joo,kyllä tää tästä ei hätiä mut on se nyt kun mulle niin toitotti sitä että ei haluu/pysty sitoutumaan kenenkään kanssa ja nyt sitten entisen kans takas yhteen. Ihan kuin olis nauttinut siitä et saa "kiusata" mua kun ties että olin ihan täysillä ihastunut ja valmis suhteeseen sen kanssa. Illun perässä vaan tais olla.
 
Taisi lennellä tovin vapaana ja sit todeta ettei naisia noin vaan saakaan. Ja ehkä näki sen exän todennäköisempänä takaisinottajana mitä sinä olet.

Nokka pystyyn, älä huoli turhista!
Rupes vaan vituttaa niin hitosti että tekis mieli laittaa vittumaista viestiä sille mut en alennu siihen,luulee vielä että olen mustasukkainen.


ehkä kyl vähän olenkin mut ei sen sitä tarvi tietää.
 
Viimeksi muokattu:
Just ku sain pullat uunista ja kermat vatkattua naapuri tuli soittamaan ovikelloa. Piti kuitata että haistoitteko uunituoreet :LOL:

Miksi silloin ei käy ketään kun onnistuu näyttämään ihmiseltä mut annas olla kun on maalitahraiset verkkarit ja hiukset Pikku Myynä...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kaikki asiat eivät johdu sinusta. Anna mennä mokoma pesuveden mukana. Olet muutamaa kokemusta rikkaampi. Tästä matka jatkuu eteenpäin.
No se on mennyt jo ajat sitten mut toki ollaan törmäilty ja juteltu.Viimeks pe ja ei se sillon sanonut sanallakaan et olis tollasia juttuja tapahtunut tai tapahtumassa. Mut nyt sit kerto ja se oli kyllä totaalinen :O mulle.
Ai niin,pe kysyin siltä et onks sillä tyttöystävä ja sano ettei ole,no tais sit olla tai sit on eillisen aikana tää tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
No se on mennyt jo ajat sitten mut toki ollaan törmäilty ja juteltu.Viimeks pe ja ei se sillon sanonut sanallakaan et olis tollasia juttuja tapahtunut tai tapahtumassa. Mut nyt sit kerto ja se oli kyllä totaalinen :O mulle.
Ai niin,pe kysyin siltä et onks sillä tyttöystävä ja sano ettei ole,no tais sit olla tai sit on eillisen aikana tää tapahtunut.
Vielä nytkin yrittää kusettaa vaikka asialla ei oo enää väliä. Voisin sanoa että ei mee hyvä hukkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Vielä nytkin yrittää kusettaa vaikka asialla ei oo enää väliä. Voisin sanoa että ei mee hyvä hukkaan.
Jaksoin vielä uskoa et jos joku päivä se tajuis mut eipä tajunnut.
Huoh,tiedän et mennyttä mikä mennyttä( jo ajat sitten) mut silti se vaan tuntuu pahalta.Piitikö se nyt sitten erikseen mulle vielä kertoa,olis ollut kertomatta...tai olisko sekään ollut kiva en tiedä.
 
No se on mennyt jo ajat sitten mut toki ollaan törmäilty ja juteltu.Viimeks pe ja ei se sillon sanonut sanallakaan et olis tollasia juttuja tapahtunut tai tapahtumassa. Mut nyt sit kerto ja se oli kyllä totaalinen :O mulle.
Ai niin,pe kysyin siltä et onks sillä tyttöystävä ja sano ettei ole,no tais sit olla tai sit on eillisen aikana tää tapahtunut.
Jos tiesi, että sä vielä tykkäät eikä raaskinut kertoa. Siis aiemmin. Ehkä sä et ollut se oikea hänelle. Tuskin kuitenkaan tahallaan sua loukata halusi.

Mut mä olen ihan varma että vielä löytyy sulle se oikea jolle sinäkin olet juuri se oikea. :hug:
 
No se on mennyt jo ajat sitten mut toki ollaan törmäilty ja juteltu.Viimeks pe ja ei se sillon sanonut sanallakaan et olis tollasia juttuja tapahtunut tai tapahtumassa. Mut nyt sit kerto ja se oli kyllä totaalinen :O mulle.
Ai niin,pe kysyin siltä et onks sillä tyttöystävä ja sano ettei ole,no tais sit olla tai sit on eillisen aikana tää tapahtunut.
Aika munaton tyyppi :vampire:. Onnittelut että olet päässyt moisesta tyypistä eroon :flower:.
 
Jaksoin vielä uskoa et jos joku päivä se tajuis mut eipä tajunnut.
Huoh,tiedän et mennyttä mikä mennyttä( jo ajat sitten) mut silti se vaan tuntuu pahalta.Piitikö se nyt sitten erikseen mulle vielä kertoa,olis ollut kertomatta...tai olisko sekään ollut kiva en tiedä.
Tiedän tunteen. Menneet asiat eivät noin vaan unohdu nappia painamalla.
 
:hug: - no kyllä olit - helmi sialle. Nyt eteenpäin vain ja mars, vaikka kirpaseekin niin ole onnellinen, että sulle on olemassa aivan joku muu ja rutkasti parempi. Nih!
En usko että sellaista löytyy. Mä olen jo luovuttanut miesten suhteen. Jään odottamaan sitä että saan joskus lapsenlapsia. :D
Niitä possuja on useampi.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä