En mä niitä luekaan mutta ei voi välttyä näkemästä kun aiheeseen liittyviä avauksia on 700näkyy nuo suvikset osaavan keuhkota
eihän niitä ketjuja ole kenenkään pakko lukea
En mä niitä luekaan mutta ei voi välttyä näkemästä kun aiheeseen liittyviä avauksia on 700näkyy nuo suvikset osaavan keuhkota
eihän niitä ketjuja ole kenenkään pakko lukea
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30663382:Ny mulla on kypärä ja hieno onki vihree tietysti, mitenkäs muutenkaa
Oisko sellanen kimppahali mitään, saattaisin oleen muutaman halin tarpeessa, sunnuntaimasis iski.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30663382:Ny mulla on kypärä ja hieno onki vihree tietysti, mitenkäs muutenkaa
Oisko sellanen kimppahali mitään, saattaisin oleen muutaman halin tarpeessa, sunnuntaimasis iski.
Hyvä niistäkin on jutella mutta....liikaa on liikaaNiin ne jutut. Niitä riittää palstalla koko ajan. Perustaisivat oman foorumin missä mesota.
:hug:Sinne se mies meni, yövuoroon :'( En ikinä totu näihin lähtöihin, ikävä. Sen takia siivoankin sitten raivopäänä, että olisi jotain muuta ajateltavaa. Nyt lopetan, roskisastiatkin on pesty. Ainakin meillä on siistiä yövuoroviikoilla. Elokuva nro 2 eli Dalmatialaiset.
Iso ihminen, kehtaakin tällai valittaa mokomasta.
On, en kiellä sitä mutta että on joka päivä monta ketjua.Hyvä niistäkin on jutella mutta....liikaa on liikaa
:hug:Sinne se mies meni, yövuoroon :'( En ikinä totu näihin lähtöihin, ikävä. Sen takia siivoankin sitten raivopäänä, että olisi jotain muuta ajateltavaa. Nyt lopetan, roskisastiatkin on pesty. Ainakin meillä on siistiä yövuoroviikoilla. Elokuva nro 2 eli Dalmatialaiset.
Iso ihminen, kehtaakin tällai valittaa mokomasta.
:snotty: Miusta taas välillä tuntuu että menis jo töihin.:hug:
Eihän niihin tartekaan tottua. Mieluummin noin, että kaihertamaan pistää ja tiukkasee ikävänpiikkinä kuin että se ois se ja sama.
Sulla on pienisuuri ihana sydän paikkallansa :heart:
Kiitos ja kun osaisikin suhtautua asiaan ihanasti. Kiukuttelen ihan turhista :-/:hug:
Eihän niihin tartekaan tottua. Mieluummin noin, että kaihertamaan pistää ja tiukkasee ikävänpiikkinä kuin että se ois se ja sama.
Sulla on pienisuuri ihana sydän paikkallansa :heart:
Muutenkin kun niitä lukee ja on joutunut itsekkin poistamaan merkkinsä kun menee esimerkiksi opistolle. Tosin mun luokka on niin ihana, että ovat alkaneet puhua ääneen antisemitismistä. Meillä puhutaan paljon rasismista mutta se jätetään ulkopuolelle puheissa...aina.On, en kiellä sitä mutta että on joka päivä monta ketjua.
vaalihuuma alkaa vissiin vaikuttaaOn, en kiellä sitä mutta että on joka päivä monta ketjua.
:snotty: Miusta taas välillä tuntuu että menis jo töihin.
Alkuun, ennen lapsia se oli ikävää kun piti yksin mennä nukkumaan mut nykysin ei oo sitäkään ongelmaa..
Olen yrittänyt kovasti aloitella sellaisia kivoja hempeitä ja kevyitä ketjuja mutta ei se ketään kiinnosta. Aina pitää vaan olla haukkumassaJos mamu yms ketjut kyllästyttää, niin aloitetaanko keväthaalariketju? Haukutaan mallit, värit ja ostopaikat ja erityisesti, jos ei ole jo alesta hankittu valmiiksi.
Tän kohta kymmenen vuoden aikana ensin pidin vaihtelevista rytmeistä. Oikein odotin niitä "omia vapaapäiviä". Muksun myötä tämä on käynyt sietämättömäksi. Mies on samaa mieltä. Lapsi reagoi aina voimakkaasti isän poissaoloon....meillä tätä arkista yhdessäolemista on niin hintsusti, että vieläkin näin monen vuoden jälkeen nämä lähtemiset ovat...kaihertavia. Silloin alussa, kun oli pöljämpi ja mitä ilmeisimmin siinä ihme harhahöttömaailmassa elävämpi tyyliin "ei tuolle voi nyt mitäänkoskaanmilloinkaan sattua mitään", ei lähtöjä värittänyt tämä nyt esiin marssinut huolikin, että mitä kaikkea siellä voikaan sattua.... Mutta siihen suohon ei parane jäädä porkkaamaan.
Meillä tahtoo olla sitten melko hankalia nämä misterin ensimmäiset lomaviikot, se ensimmäinen on ihan suolesta ja syvältä. Koska eihän siihen nyt millään voi heti tottua, että tuota nyt näkeekin yhtäkkisesti joka päivä ja alvariinsa.
Että kuka hitto on toi mies joka täällä pyörii??!!
No hei, ilmottaudun mukaan :wave: !Jos mamu yms ketjut kyllästyttää, niin aloitetaanko keväthaalariketju? Haukutaan mallit, värit ja ostopaikat ja erityisesti, jos ei ole jo alesta hankittu valmiiksi.
Aika paljon joo sellaista henkeä on. Viihdyn yhä vähemmän täällä. Onneksi on tämä ketju.Olen yrittänyt kovasti aloitella sellaisia kivoja hempeitä ja kevyitä ketjuja mutta ei se ketään kiinnosta. Aina pitää vaan olla haukkumassa
Voi itku, tiiän niin tuon tunteen ja tilanteen :hug:Tän kohta kymmenen vuoden aikana ensin pidin vaihtelevista rytmeistä. Oikein odotin niitä "omia vapaapäiviä". Muksun myötä tämä on käynyt sietämättömäksi. Mies on samaa mieltä. Lapsi reagoi aina voimakkaasti isän poissaoloon.
Vellihousu, olet tavannut sellaisen. Pahaan oloon :hug:mikäs vittu siinä nyt taas oli kun mun kanssa ei suhdetta aikoinaan halunnut kun ei halunnut sitoutua ja nyt sitten entisen kanssa palannut yhteen...vituttaa tollaset,että saakin satutettua vieläkin. paha mieli vaan tuli
:hug:mikäs vittu siinä nyt taas oli kun mun kanssa ei suhdetta aikoinaan halunnut kun ei halunnut sitoutua ja nyt sitten entisen kanssa palannut yhteen...vituttaa tollaset,että saakin satutettua vieläkin. paha mieli vaan tuli