No onnistuihan se lopulta!
Oikein hyvää ystävänpäivää!:heart:
Viimeksi muokattu:
Leivo ja tee kouluhommat. Silloin kun opiskelin työn ohella niin tein tehtävät aina viikonloppuisin. Yh:na se oli aika rankkaa aikaa mutta vain väliaikaista.Toinen vaihtis olis alkaa leipomaan..se oli noiden suunnitelma tälle päivälle.
Tosin, pitäs sitä kouluhommaakin tehä :snotty::ashamed:
Joo no tarkemmin ku mietin, kuopus oli eilen kaatunu pihalla ja lyöny takaraivonsa niin et tuli iso kuhmu. Ei ehkä uskalla sinne mäkeen lähteä nyt, ettei kaatuile uudelleen.Leivo ja tee kouluhommat. Silloin kun opiskelin työn ohella niin tein tehtävät aina viikonloppuisin. Yh:na se oli aika rankkaa aikaa mutta vain väliaikaista.
Mä tykkään hello kittystä. On yökkäri, meikkipussi, sukkia.. Ja joskus ollut taustakuvana.cdg vaihdoit avataria...liian kiltti kuva sulle
Plaah, meillä olivat jo puol 7 ylhäällä..yritin siinä torkkua vielä hetken mut jaskanmarjat. Piti etsiä aamupalaa ja muuta kaverina..Huomenta! Ja oikein hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:
Mä sitten nautin, kun lapset ovat niin isoja että nukkuvat vielä tähän aikaan ja mä saan juoda aamukahvikupilliseni ihan rauhassa.
Jotain helppoa on siinä iässä. Ei tarvitse herätä aikaisin ja aamupalan voi syödä rauhassa. =)Huomenta! Ja oikein hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:
Mä sitten nautin, kun lapset ovat niin isoja että nukkuvat vielä tähän aikaan ja mä saan juoda aamukahvikupilliseni ihan rauhassa.
Mut mää tarkoitin :snotty:Mä tykkään hello kittystä. On yökkäri, meikkipussi, sukkia.. Ja joskus ollut taustakuvana.
Mutta oikeasti olen kiltti enimmäkseen irl. Välillä liian kiltti. Siis silleen että voidaan käyttää hyväkseen. Enkä tarkoita mitään tuhmia juttuja.
Suuttuessani olen aika ikävä.
Taisin ymmärtää väärin.Mut mää tarkoitin :snotty:
Kiltti mäkin olen välillä,ei se aina ole kyllä hyvä juttukaan joten ymmärrän sua kyllä tossa kiltteys asiassa. Mut suuttuessakaan en osaa oikein olla ilkee,toki osaa korottaa ääneni mutta en oikein muuten osaa ikävä toisille,se vaatiis ihan yber suuttumuksen ja sen et mua loukattais todella pahasti. Ehkä kerran olen ollut i ihan yber ikävä ihminen,sillon kun ero tuli.
Mulla vähän sama juttu.Taisin ymmärtää väärin.
Mutta jos tarkkoja ollaan niin ei tuo sun avatar sullekaan sovi. Jossain mielessä liian kiltti sulle. :xmas: Mä olen tyypillinen horoskooppini edustaja. Mä kiihdyn nopeasti mutta rahoitun nopeasti.
Mulla vähän sama juttu.
Jaa,miten niin ei muka sovi,ihan on mun "näköinen" avatar :saint:
Tissikuvan tietenkin laitatMillaisenkohan kuvan mä laittaisin profiiliini? Kyl ois miettimistä. : /
Hmm,en osaa sanoa kun en oikein tiedä millainen olet.Millaisenkohan kuvan mä laittaisin profiiliini? Kyl ois miettimistä. : /
Niin muuten tulee. Voihan.valkosta paskaa taas tippuu,hyh!