Huomenta pörröt :flower: ja hyvää valentiinuksen päivää
mulla ei kärähtäs käämit jos mua sanoo siaksi koska se ei ole mkn uutinen
Se mulla on toisaalla. Pyykkipojan kera.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30660299:Tissikuvan tietenkin laitat
Riippuu varmaan miten se sanotaan. Mä en hauku syyttä suotta. Sä olet iso paha susi. :xmas:Huomenta pörröt :flower: ja hyvää valentiinuksen päivää
En tiedä. Kokeile kuvahaulla.Millaisenkohan kuvan mä laittaisin profiiliini? Kyl ois miettimistä. : /
Se mulla on toisaalla. Pyykkipojan kera.
Eei, kun joku sellainen kiltti piirroshahmo.
Tääkin ois ollut mainio. Ehkä vaihdan täksi, kunhan taas blondiudun lisää.
tiedä sitten onko kiltti mut kuitenkin
Jaa mikä, kuka? Mun nikki tulee mun nimestä ja siitä että olen bi-seksuaali.Vaikka tiedän et tiibii on eri kun trueblood,ainakin oletan niin, niin silti mua hämää
TrueBlood on palstailija myöskin jota joskus ,ainakin allekirjoittanut on kutsunut tiibiiksi.Jaa mikä, kuka? Mun nikki tulee mun nimestä ja siitä että olen bi-seksuaali.
Nyt kun mietin, niin saatanpa mäkin moisen nimimerkin muistaa. Juu, mutta en ole hän.TrueBlood on palstailija myöskin jota joskus ,ainakin allekirjoittanut on kutsunut tiibiiksi.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30660306:Ja huomenta, aamu alkoi reippaalla nenäverenvuodolla
Tiedän mutta hämää vaan kun olen TB:tä kutsunut tiibiiksi.TrueBlood on eri mimmi. Olen tavannut hänet.
Jos vaikka sirahvi jaksaa nuorempana likkana. Mulla on veto pois.Mulla on jääkappi melko tyhjä ja pitäs käydä tänää kaupas mutta ei mitään hajua mitä ostais.Namit yritän jättää ostoslistasta nyt pois. Voisiko joku vaan käydä mulle kaupassa.
onks ketju ja naimiisiinmeno jotenkin liitännäisiä toisiinsa...et jos on nainut niin ei voi ketjuilla?tb käy toisinaan isommalla puolen mutta ei ole ketjuillu sen jälkeen kun meni naimisiin
Kerran kyselin kun näin ostarilla. Niin sanoi että plussa jumitti että kiinnostus loppui ketjuiluun. Siitä on aikaa. Kai hän on vieroittunut täältä.tb käy toisinaan isommalla puolen mutta ei ole ketjuillu sen jälkeen kun meni naimisiin
Ei se taida keretä kun opiskelee ja on tuituiJos vaikka sirahvi jaksaa nuorempana likkana. Mulla on veto pois.
Onpas niin söpöä kuvaa tällä sivulla. :xmas: