The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Hmm, tuli tässä mieleen..pitäskö yllättää lapset ja viedä ne pulkkamäkeen nyt aamupäivästä? Älysin vasta että yhen uuden reitin kautta ei olis ku pikkisen päälle kilsa tohon mäkeen. Kävellen.
 
IhQ
Leivo ja tee kouluhommat. Silloin kun opiskelin työn ohella niin tein tehtävät aina viikonloppuisin. Yh:na se oli aika rankkaa aikaa mutta vain väliaikaista.
Joo no tarkemmin ku mietin, kuopus oli eilen kaatunu pihalla ja lyöny takaraivonsa niin et tuli iso kuhmu. Ei ehkä uskalla sinne mäkeen lähteä nyt, ettei kaatuile uudelleen.

Pitää kysellä mitä noi haluaisi leipoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
IhQ
Huomenta! Ja oikein hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:

Mä sitten nautin, kun lapset ovat niin isoja että nukkuvat vielä tähän aikaan ja mä saan juoda aamukahvikupilliseni ihan rauhassa.
Plaah, meillä olivat jo puol 7 ylhäällä..yritin siinä torkkua vielä hetken mut jaskanmarjat. Piti etsiä aamupalaa ja muuta kaverina..
Nyt ne sit köllii tuolla meijän sängyssä ja kumpikin räplää kännykkäänsä ja höpöttää jostain pelistä :D
 
Mä tykkään hello kittystä. On yökkäri, meikkipussi, sukkia.. Ja joskus ollut taustakuvana. :D
Mutta oikeasti olen kiltti enimmäkseen irl. Välillä liian kiltti. Siis silleen että voidaan käyttää hyväkseen. Enkä tarkoita mitään tuhmia juttuja.

Suuttuessani olen aika ikävä.
Mut mää tarkoitin :snotty:

Kiltti mäkin olen välillä,ei se aina ole kyllä hyvä juttukaan joten ymmärrän sua kyllä tossa kiltteys asiassa. Mut suuttuessakaan en osaa oikein olla ilkee,toki osaa korottaa ääneni mutta en oikein muuten osaa ikävä toisille,se vaatiis ihan yber suuttumuksen ja sen et mua loukattais todella pahasti. Ehkä kerran olen ollut i ihan yber ikävä ihminen,sillon kun ero tuli.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Mut mää tarkoitin :snotty:

Kiltti mäkin olen välillä,ei se aina ole kyllä hyvä juttukaan joten ymmärrän sua kyllä tossa kiltteys asiassa. Mut suuttuessakaan en osaa oikein olla ilkee,toki osaa korottaa ääneni mutta en oikein muuten osaa ikävä toisille,se vaatiis ihan yber suuttumuksen ja sen et mua loukattais todella pahasti. Ehkä kerran olen ollut i ihan yber ikävä ihminen,sillon kun ero tuli.
Taisin ymmärtää väärin. :whistle:
Mutta jos tarkkoja ollaan niin ei tuo sun avatar sullekaan sovi. Jossain mielessä liian kiltti sulle. :xmas: Mä olen tyypillinen horoskooppini edustaja. Mä kiihdyn nopeasti mutta rahoitun nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä