Kolme päivää nettitreffeillä, ei yhtään yhteydenottoa

• Viestiketjun aloittaja espoon mafia
  • Ensimmäinen viesti
Millaista seuraa sä haet ja mihin tarkoitukseen?

Kokemuksesta voin kertoa, että viikonloput ovat yleensä suht hiljaisia, kun kaikki tekivät jo viikolla suunnitelmat tai sit ollaan perheen seurassa. Maanantaina aamukahvitunnilla se alkaa. Ja lounaspaussilla jatkuu. Ja sit duunipäivän päätteeksi suunnilleen tunnin. Ja loppuviikkoa kohden vilkastuu. Ja toki joukossa on sit niitä, jotka pääsevät yksikseen koneelle vasta kun muu perhe on jo unilla -eli yöllä.

Siis jos miesseuraa etsit. Ja jees suurin osa vastaajista on todella ukkomiehiä.

"jossu"
Kannattaa tarkistaa profiilista sukupuoli, että et ole vahingossa rekisteröitynyt miehenä?

Toinen vaihtoehto on tietysti se, että sinulla on ikää jotain 50+ ja BMI:si on isompi kuin kengännumerosi, etkä ole yrittänyt lainkaan peitellä näitä asioita profiilisi lukijoilta.

espoon mafia
Olen mies ja etsin naista, ja se selviää selvästi profiilissani.
Painoindeksini on normaalin rajoissa enkä yritä peitellä mitään. Valehtelulla kun on lyhyet jäljet.

Aaa...no miehellä ei kyllä suuremmin oo tuolla saumoja. Teitä kun on miljoonia...

Kannattaa lukea usein muiden ilmoitukset ja kun joku tuntuu kiinnostavalta, vastaat HETI. Jos myöhästyt ja olet viideskymmenes vastaaja, ei nainen taatusti enää jaksa edes lukea vastaustasi.

Viimeksi muokattu:
espoon mafia
Ei ole tarkoitus aloittaa kirjoitteluja, koska minulla ei ole siihen aikaa. Toisen käden tietojen mukaan 49/50 viestistä menee kankkulan kaivoon. Sitten vielä kun jokaisen kuuluuisi olla yksilöllinen ja copy-paste on kiellettyä...
Ihan kun naiset olisi siellä pääasiassa hakemassa huomiota.

treff
Et taida tietää yhtään, miten treffipalstojen maailma toimii? Eivät miehet vastaanota yhteydenottoja, he tekevät niitä. Sen jälkeen naiset (joita on palstan käyttäjäkunnasta huomattava vähemmistö) valikoivat parhaat päältä ja useinkin kokonaan jättävät vastaamatta heikommille (koska eivät viestitulvasta johtuen ehdi tai koska ei vaan kiinnosta).

espoon mafia
Et taida tietää yhtään, miten treffipalstojen maailma toimii? Eivät miehet vastaanota yhteydenottoja, he tekevät niitä. Sen jälkeen naiset (joita on palstan käyttäjäkunnasta huomattava vähemmistö) valikoivat parhaat päältä ja useinkin kokonaan jättävät vastaamatta heikommille (koska eivät viestitulvasta johtuen ehdi tai koska ei vaan kiinnosta).
Et tainnut ymmärtää miten asiat toimii minun kanssa? Minulla _ei_ole_aikaa_ tehtailla aloituksia suurimmaksi osaksi täysin turhaan. Juuri siksi laitoinkin treffipalstalle profiilin.

tsnn
Et tainnut ymmärtää miten asiat toimii minun kanssa? Minulla _ei_ole_aikaa_ tehtailla aloituksia suurimmaksi osaksi täysin turhaan. Juuri siksi laitoinkin treffipalstalle profiilin.
Jos et miehenä tehtaile aloitteita, niin et saa naista. Niin se vaan menee.

(Paitsi ehkä siinä harvinaisessa tapauksessa, että päädyt vuosiksi autiolle saarelle ainoana miehenä 50 sinkkunaisen kanssa.)

Yhteistyössä