Kolme päivää nettitreffeillä, ei yhtään yhteydenottoa

• Viestiketjun aloittaja espoon mafia
  • Ensimmäinen viesti
"tyty"
Kysyin mitä teen väärin. Tekemättä jättäminen ei ole tekemistä, joten se ei kuulu alkuperäiseen kysymykseen.
Kyllä se vaan on tekemistä.

Vähän sama asia kuin jos valittelisi, että "miksei minulla ole mitään toivoa voittaa lotossa" ja sitten lottoamisesta kysyttäessä vastaisi, että ei jaksa koskaan lotota mutta silti toivoo, että voittaisi.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
espoon mafia
[QUOTE="tyty";30648091]Kyllä se vaan on tekemistä.

Vähän sama asia kuin jos valittelisi, että "miksei minulla ole mitään toivoa voittaa lotossa" ja sitten lottoamisesta kysyttäessä vastaisi, että ei jaksa koskaan lotota mutta silti toivoo, että voittaisi.[/QUOTE]

Itseasiassa ei. Lotossa voi voittaa kun laittaa kupongin vetämään. Nettitreffeillä voi saada naisen laittamalla ilmoituksen. Mikään ei estä naisia vastaamasta siihen.

Olen mies ja etsin naista.
Jos et ton kiinnostavampaa deittiprofiilia osaa laatia, niin älä turhaan pidätä hengitystäsi yhteydenottoja odotellessa.

Äläkä sano, että sulla ei ole aikaa laatia mielikuvituksellisempaa deittiprofiilia.
Äläkä sano, että sulla ei ole aikaa kirjoitella mahdollisesti kiinnostavan naisen kanssa.

Mitä sä teet naisella, jos sulla ei ole hänelle aikaa? Mitä nainen tekee sinulla?

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
helpompi tie
[QUOTE="tyty";30648103]Toivossa on hyvä elää. Nettitreffeiltä naisen löytämisen ilman aloitteentekoa todennäköisyys on samaa luokkaa lottovoiton kanssa.[/QUOTE]

Itse asiassa kannattaisi ensin hankkia se lottovoitto, minkä jälkeen voisi rahoillaan kehuskelemalla hankkia itselleen naisen.

espoon mafia
Jos et ton kiinnostavampaa deittiprofiilia osaa laatia, niin älä turhaan pidätä hengitystäsi yhteydenottoja odotellessa.

Äläkä sano, että sulla ei ole aikaa laatia mielikuvituksellisempaa deittiprofiilia.
Äläkä sano, että sulla ei ole aikaa kirjoitella mahdollisesti kiinnostavan naisen kanssa.

Mitä sä teet naisella, jos sulla ei ole hänelle aikaa? Mitä nainen tekee sinulla?
Oletko jälkeenjäänyt? Sanoin ettei minulla ole aikaa tehdä aloitteita. Muuta en ole tarkoituksella vihjaillutkaan.

"tyttis"
Jos sulla on oikeasti kiinnostava profiili niin kyllä saat vastauksia. Missä palvelussa olet?jos suomi24 niin kerro nimimerkkisi niin käyn katsomassa,itsekin kun olen siellä.

"Tupuna"
Oottele vaan rauhassa pari viikkoo, jos sittenkään et oo saanut yhtään yhteydenottoo, niin muuta profiilias. Kuvailet siinä uudessa profiilissa ittes sellaiseksi kuin on kavereistasi se joka saa eniten piparia eri henkilöiltä. Sit taas oottelet pari viikkoo ja jos ei vieläkään mitään eloo sillä rintamalla ninn ala aktiiviseks yhteydenottajaks tai ole ilman...

Oletko jälkeenjäänyt?
Sovitaan vaikka niin.

Silti mulla ei olis pienintäkään ongelmaa laatia jossain määrin mielenkiintoista deittiprofiilia. Ja poikamiesäijänä milloin tapaan mielenkiintoisen naisen, niin mulla on aikaa tehdä aloite poikineen vaikka talo palais.

Sinänsä kummallista, että nyt kun on sovittu, että minä olen jälkeenjäänyt, niin se olet silti sinä joka mammapalstalla ruikuttaa naisenpuutetta.

Se oli testi
Itse pidin kesällä 2013 Suomi24:ssä ilmoitusta noin kuukauden ja viitisenkymmentä naista otti yhteyttä. Muutamia viestejä vaihdettiin joidenkin kanssa, mutta minulla ei ollut aikomustakaan tehdä sen kummempaa tuttavuutta kenenkään kanssa - testasin siis markkina-arvoni.

Se oli testi
Aivan. Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos. :)
Et siis usko että minulla oli ilmoitus joka sai naiset kuumiksi?

Nämä naiset ottivat ihan oma-aloitteisesti yhteyttä, eli markkina-arvoni olisi ok. Totuus on kuitenkin se että jos minä tekisin sellaisen ilmoituksen jossa olisi vaatimuslistani, niin voi olla että kukaan ei vastaisi. Nyt tämä oli " kaikille naisille avoin" eli YH:t ja käytetytkin saivat ottaa yhteyttä.

espoon mafia
Poikkeuksellisella markkina-arvolla saa yhteydenottoja naisilta. Tähän tarvitaan yliopistokoulutus arvostetulta alalta (lääkäri, juristi, DI, arkkitehti) ja normaalia parempi työpaikka. Lisäksi perusasioiden on oltava kunnossa.

Hyvä ulkonäkö tärkeää
Poikkeuksellisella markkina-arvolla saa yhteydenottoja naisilta. Tähän tarvitaan yliopistokoulutus arvostetulta alalta (lääkäri, juristi, DI, arkkitehti) ja normaalia parempi työpaikka. Lisäksi perusasioiden on oltava kunnossa.
Poikkeuksellista markkina-arvoa ei saavuteta koulutuksella/työpaikalla.
Ulkonäkö on nettitreffeillä se kaikkein tärkein asia. Ulkonäöllä mies saa " anteeksi" pahojakin puutteita.

hohh - vitun - hoijaa
Niin siis jos on rahaa vitusti. Noi koulutukset ja työpaikat ovat vaan ns. apuviittoina naisille mistä löytyy rahaa mutta jos on rahaa vitusti niin ei haittaa vaikka oisit jättänyt kouluttautumisen ala-asteella jo kesken - katsos kun raha on se joka aukoo naisten haaroja.

näin se menee
Minä olen nainen, jolla profiili treffipalstalla. Minä en koskaan tee hakuja tai aloitteita, vaan valikoin mulle tulevista viesteistä, ja niillekin vastaan harvoin.
Jep. Näinhän se menee nuorilla naisilla. Siksipä se markkina-arvon dramaattinen pudotus ikääntymisen myötä onkin joillekin naisille jotenkin käsittämätöntä ja tosi vaikea tilanne. Joskus 40- ja 50 ikävuoden välillä käy niin, että samanikäisten miesten markkina-arvo on naisia korkeampi ja miehet ovatkin niitä, jotka valitsevat. Jotkut naiset eivät päinvastaiseen totuttuaan tätä kestä, vaan katkeroituvat.

Rupsahtanut
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30648352:
Jep. Näinhän se menee nuorilla naisilla. Siksipä se markkina-arvon dramaattinen pudotus ikääntymisen myötä onkin joillekin naisille jotenkin käsittämätöntä ja tosi vaikea tilanne. Joskus 40- ja 50 ikävuoden välillä käy niin, että samanikäisten miesten markkina-arvo on naisia korkeampi ja miehet ovatkin niitä, jotka valitsevat. Jotkut naiset eivät päinvastaiseen totuttuaan tätä kestä, vaan katkeroituvat.
Tämä on niin totta. Nuorena olin nätti ja suosittu. Nyt nelikymppisenä lasten jälkeen ei ole hurraamista ulkonäöllä, vaikka kuinka yrittää. Olisi kauheaa olla taas sinkkumarkkinoilla. Minulla ei olisi vientiä, koska ulkonäkö vaikuttaa kumppanin valintaan kovasti. Tai sitten minusta kiinnostuneet eivät ylittäisi omaa rimaani. En tiedä miten ihmiset itse huomaavat, että eivät ole enää niin kuumaa kamaa kuin joskus nuorempina. Voi olla vaikeaa löytää kumppaneita jos pitää itseään samalla tasolla kuin nuorena ja todellisuudessa on aika tehnyt ulkonäölle tehtävänsä. Tosin on toivottavaa, että nelikymppisillä vaikuttaa kumppanin valintaan enemmän ne muut tekijät kuin ulkonäkö. Mutta toki sen ulkonäön pitää miellyttää.

porvoosta
Ei kukaan mies tule tänne itkemään omaa profiliiaan. Miehet ovat paljon virtaviivaisempia ja jos ap olisi ihan oikeasti mies niin olisi linkannut jo oman profiilinsa tänne. Miten täällä voi kukaan neuvoa miksi kala ei käy haaviin kun ei mitään todistetta onko profiilia ja millainen? Olisi täältäkin varmasti löytynyt jo yhteydenottoja jos olisi profiilinsa tänne laittanut.

Ajasta: jos ei ole "aikaa" kirjoittaa naisille, ei ole aikaa tavatakaan. Seuraavan kerran kun sulla on kalenterissa aikaa niille treffeille (eikä kukaan ole treffeille pyytänyt) niin mitäpäs jos vastaisit muutaman naisen ilmoitukseen.

Jos tämä siis olisi totta

Yhteistyössä