Sun on ehkä parempi vaan olla yksin, ei noin hankalan ihmisen kanssa kukaan halua olla.Kysyin mitä teen väärin. Tekemättä jättäminen ei ole tekemistä, joten se ei kuulu alkuperäiseen kysymykseen.
Sun on ehkä parempi vaan olla yksin, ei noin hankalan ihmisen kanssa kukaan halua olla.Kysyin mitä teen väärin. Tekemättä jättäminen ei ole tekemistä, joten se ei kuulu alkuperäiseen kysymykseen.
Kyllä se vaan on tekemistä.Kysyin mitä teen väärin. Tekemättä jättäminen ei ole tekemistä, joten se ei kuulu alkuperäiseen kysymykseen.
Toivossa on hyvä elää. Nettitreffeiltä naisen löytämisen ilman aloitteentekoa todennäköisyys on samaa luokkaa lottovoiton kanssa.Itseasiassa ei. Lotossa voi voittaa kun laittaa kupongin vetämään. Nettitreffeillä voi saada naisen laittamalla ilmoituksen. Mikään ei estä naisia vastaamasta siihen.
Jos et ton kiinnostavampaa deittiprofiilia osaa laatia, niin älä turhaan pidätä hengitystäsi yhteydenottoja odotellessa.Olen mies ja etsin naista.
Oletko jälkeenjäänyt? Sanoin ettei minulla ole aikaa tehdä aloitteita. Muuta en ole tarkoituksella vihjaillutkaan.Jos et ton kiinnostavampaa deittiprofiilia osaa laatia, niin älä turhaan pidätä hengitystäsi yhteydenottoja odotellessa.
Äläkä sano, että sulla ei ole aikaa laatia mielikuvituksellisempaa deittiprofiilia.
Äläkä sano, että sulla ei ole aikaa kirjoitella mahdollisesti kiinnostavan naisen kanssa.
Mitä sä teet naisella, jos sulla ei ole hänelle aikaa? Mitä nainen tekee sinulla?
Taidat olla trolli.Oletko jälkeenjäänyt? Sanoin ettei minulla ole aikaa tehdä aloitteita. Muuta en ole tarkoituksella vihjaillutkaan.
Sovitaan vaikka niin.Oletko jälkeenjäänyt?
Aivan. Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.Itse pidin kesällä 2013 Suomi24:ssä ilmoitusta noin kuukauden ja viitisenkymmentä naista otti yhteyttä. Muutamia viestejä vaihdettiin joidenkin kanssa, mutta minulla ei ollut aikomustakaan tehdä sen kummempaa tuttavuutta kenenkään kanssa - testasin siis markkina-arvoni.
Et siis usko että minulla oli ilmoitus joka sai naiset kuumiksi?Aivan. Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Poikkeuksellista markkina-arvoa ei saavuteta koulutuksella/työpaikalla.Poikkeuksellisella markkina-arvolla saa yhteydenottoja naisilta. Tähän tarvitaan yliopistokoulutus arvostetulta alalta (lääkäri, juristi, DI, arkkitehti) ja normaalia parempi työpaikka. Lisäksi perusasioiden on oltava kunnossa.
Niin siis jos on rahaa vitusti. Noi koulutukset ja työpaikat ovat vaan ns. apuviittoina naisille mistä löytyy rahaa mutta jos on rahaa vitusti niin ei haittaa vaikka oisit jättänyt kouluttautumisen ala-asteella jo kesken - katsos kun raha on se joka aukoo naisten haaroja.Poikkeuksellisella markkina-arvolla saa yhteydenottoja naisilta. Tähän tarvitaan yliopistokoulutus arvostetulta alalta (lääkäri, juristi, DI, arkkitehti) ja normaalia parempi työpaikka. Lisäksi perusasioiden on oltava kunnossa.
Jep. Näinhän se menee nuorilla naisilla. Siksipä se markkina-arvon dramaattinen pudotus ikääntymisen myötä onkin joillekin naisille jotenkin käsittämätöntä ja tosi vaikea tilanne. Joskus 40- ja 50 ikävuoden välillä käy niin, että samanikäisten miesten markkina-arvo on naisia korkeampi ja miehet ovatkin niitä, jotka valitsevat. Jotkut naiset eivät päinvastaiseen totuttuaan tätä kestä, vaan katkeroituvat.Minä olen nainen, jolla profiili treffipalstalla. Minä en koskaan tee hakuja tai aloitteita, vaan valikoin mulle tulevista viesteistä, ja niillekin vastaan harvoin.
Tämä on niin totta. Nuorena olin nätti ja suosittu. Nyt nelikymppisenä lasten jälkeen ei ole hurraamista ulkonäöllä, vaikka kuinka yrittää. Olisi kauheaa olla taas sinkkumarkkinoilla. Minulla ei olisi vientiä, koska ulkonäkö vaikuttaa kumppanin valintaan kovasti. Tai sitten minusta kiinnostuneet eivät ylittäisi omaa rimaani. En tiedä miten ihmiset itse huomaavat, että eivät ole enää niin kuumaa kamaa kuin joskus nuorempina. Voi olla vaikeaa löytää kumppaneita jos pitää itseään samalla tasolla kuin nuorena ja todellisuudessa on aika tehnyt ulkonäölle tehtävänsä. Tosin on toivottavaa, että nelikymppisillä vaikuttaa kumppanin valintaan enemmän ne muut tekijät kuin ulkonäkö. Mutta toki sen ulkonäön pitää miellyttää.Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30648352:Jep. Näinhän se menee nuorilla naisilla. Siksipä se markkina-arvon dramaattinen pudotus ikääntymisen myötä onkin joillekin naisille jotenkin käsittämätöntä ja tosi vaikea tilanne. Joskus 40- ja 50 ikävuoden välillä käy niin, että samanikäisten miesten markkina-arvo on naisia korkeampi ja miehet ovatkin niitä, jotka valitsevat. Jotkut naiset eivät päinvastaiseen totuttuaan tätä kestä, vaan katkeroituvat.