espoon mafia
Mitä teen väärin? Olen ollut siinä uskossa että se olisi toteuttamiskelpoinen keino hakea seuraa.
oletin että olet nainen.Olen mies kyllä.
Tässähän se syy on. Eivät naiset ota yhteyttä, se on miesten tehtävä. Ja kun otat yhteyttä niihin naisiin, niin yhdeksän kymmenestähän ei sitten vastaa mitään. Osalle et ole riittävän tasokas (käytännössä kukaan ei ole) ja osa on siellä nettitreffeillä ainoastaan testatakseen markkina-arvoaan.Olen mies kyllä.
Mikä Tinder on?Kaikki on nykyään Tinderissä.
Siellä keräillään ihmisiä, erikoista puuhaa.Mikä Tinder on?
No tämä. On tullut huomattua Tinderissä, että suuri osa naisista on siellä juurikin sen vuoksi, että hivelee itsetuntoa saada tajuton määrä matcheja. Oikeastaan ihmettelen tätä, koska toisaalta suuri osa miehistä ruksii kaikki naiset rutiininomaisesti.osa on siellä nettitreffeillä ainoastaan testatakseen markkina-arvoaan.
Ahaa, ilmeisesti ei ole tarkoitettu parisuhteessa eläville.Siellä keräillään ihmisiä, erikoista puuhaa.
Et tainnut ymmärtää miten asiat toimii minun kanssa? Minulla _ei_ole_aikaa_ tehtailla aloituksia suurimmaksi osaksi täysin turhaan. Juuri siksi laitoinkin treffipalstalle profiilin.Et taida tietää yhtään, miten treffipalstojen maailma toimii? Eivät miehet vastaanota yhteydenottoja, he tekevät niitä. Sen jälkeen naiset (joita on palstan käyttäjäkunnasta huomattava vähemmistö) valikoivat parhaat päältä ja useinkin kokonaan jättävät vastaamatta heikommille (koska eivät viestitulvasta johtuen ehdi tai koska ei vaan kiinnosta).
On siellä niitäkin.Ahaa, ilmeisesti ei ole tarkoitettu parisuhteessa eläville.
Kärsivällisesti kun odotat niin kyllä sulle vielä joku kirjottaa.Et tainnut ymmärtää miten asiat toimii minun kanssa? Minulla _ei_ole_aikaa_ tehtailla aloituksia suurimmaksi osaksi täysin turhaan. Juuri siksi laitoinkin treffipalstalle profiilin.
Jos et miehenä tehtaile aloitteita, niin et saa naista. Niin se vaan menee.Et tainnut ymmärtää miten asiat toimii minun kanssa? Minulla _ei_ole_aikaa_ tehtailla aloituksia suurimmaksi osaksi täysin turhaan. Juuri siksi laitoinkin treffipalstalle profiilin.
Nämä on realiteetit minun kanssa. Jos nainen haluaa seuraani, hän myös tekee aloitteen.Jos et miehenä tehtaile aloitteita, niin et saa naista. Niin se vaan menee.
(Paitsi ehkä siinä harvinaisessa tapauksessa, että päädyt vuosiksi autiolle saarelle ainoana miehenä 50 sinkkunaisen kanssa.)
Sä kysyit, että mitä teet väärin niin vastaus on annettu. Jos et ole valmis muuttamaan toimintatapaasi niin voi voi.Nämä on realiteetit minun kanssa. Jos nainen haluaa seuraani, hän myös tekee aloitteen.
Kysyin mitä teen väärin. Tekemättä jättäminen ei ole tekemistä, joten se ei kuulu alkuperäiseen kysymykseen.Sä kysyit, että mitä teet väärin niin vastaus on annettu. Jos et ole valmis muuttamaan toimintatapaasi niin voi voi.