Tulipas pitsireunaisia plätei.
Päälle kermavaahtoa ja mantsikkahillova.
Päälle kermavaahtoa ja mantsikkahillova.
Se käy vähän kaikkeen. Varmasti piirakankin väliin.
Ite tykkään syyä ihan sellasenaan.
Eikös sankarin pitäis saada ottaa iisisti ja jättää vouhotukset muille?Huoh mikä päivä..
Tekis oikeesti mieli lähteä tuulettuu. Vaan jos huomenna tuleekin vieraita..tänään pitäs jaksaa leipoakin vielä. Äh.
Piirakasta tulee ihan ylihyvä.Nokun haluun tehdä suolasen piirakan ja alunperin aattelin jauhelihasta mut sit hoksasin ton kaupas ja heräteostoksena ostin kun tuli mieleen et jos siitä tekis täytteen.
Sunnuntaina vasta virallisesti. Omat vanhemmat kuulemma tulee vasta sillon käymään vaikka aattelin että huomenna olis kakkukahvit keitetty..tai siis no keitänkin, miehen sisko on ainakin tulossa käymään.Eikös sankarin pitäis saada ottaa iisisti ja jättää vouhotukset muille?
Mikäs päivä sie muuten täytäkään??
Noin minäkin tuumin parikymppisenä.So not going to happen
Tsemppiä kovasti paljon!:flower:Kääk. Kohta pitäis lähtiä. Muistankohan kuitenkaan mitään oon ainaki ahkerasti selannu koko koealueen läpi muistiinpanoineen kaikkineen.
Kaikki kuulostaa hyvältä!:flower:Niin ja päivää.
Päivän kannatettavat asiat on hoidettu. Tosin just avasin yhteydenpitoon uuden sähköpostilootan, niin muksuista jo kaksi on sinne laittanut viestiä, kuin myös entinen duunimesta, joten illan mittaan pitää vielä palstailun lomassa harrastaa kirjeenvaihtoa.
Kirjaston poistokorista tarttui tänään mukaan Gray- miehet marsista naiset venuksesta, Brink- valkoinen kuiva kausi ja mulle ihan tuntematon Heikkilä- Antigonos, jumalten poika.
Nukkumaluukkuni tuntuu kutistuvan päivä päivältä.:ashamed:
Jeps! Oon saanut kaikki pakolliset tälle päivää tehtyä ja nyt voin ottaa relax.Ahas, Tinku alotti pe-illan disen.:kiss:
Meinaatko oikeen tsihistä kans?=)Jeps! Oon saanut kaikki pakolliset tälle päivää tehtyä ja nyt voin ottaa relax.
Joo mut ei mitenkään paljoo ja vasta myöhemmin.Meinaatko oikeen tsihistä kans?=)
Höpö höpö et ole :hug:Oon niin säälittävä et muiden pitää hommata kaverit juhlimaan miun kans. Paljonkohan se joutuu maksamaan niille : /
Miks tarttee vähätellä toisen mielipidettä, jos sattuu olemaan eri mieltä? Tottakai mieli voi muuttua, mutta jos siihen ei oo tähän päivään mennessä ollut olemassa pienintäkään merkkiä, niin enkö sais nyt ihan rauhassa olla haluamatta avioliittoon. Kiitos.Noin minäkin tuumin parikymppisenä.
Sitten törmäsin ex- rouvakultaani. Jo seuraavana viikonloppuna vähäinen maallinen omaisuuteni oli vaivihkaa suurimmaksi osaksi siirtynyt kämpälleen. Lopullinen niitti tuli seuraavana juhannuksena (minun) mummolassa. Kun tuo citytyttö ja mökinmummo tapasivat ja halasivat, niin sillä sekunnilla mä tiesin, että kyseessä ei ole mikään tyttöystävä, vaan tulevien lasteni äiti.
Vaikka tarina päättyi 23 vuotta myöhemmin eroon, niin päivääkään en kadu.
Eipä ollut tarkoitukseni vähätellä. Kunhan kerroin miten saattaa käydä tai olla käymättä.Miks tarttee vähätellä toisen mielipidettä...