Huomenta. Mulla olis tuhat ja sata asiaa mitkä pitäisi tehdä mutta tää alottaminen on jotenkin todella vaikeaa..
Samma här.Huomenta. Mulla olis tuhat ja sata asiaa mitkä pitäisi tehdä mutta tää alottaminen on jotenkin todella vaikeaa..
Fyysisesti homma onkin helpompi aloittaa, mutta noi ajatusta vaativat paperihommat/koulutyöt on hanurista, niiden aloittamien tarvitsee välillä oikein kunnon motivaation.Huomenta. Mulla olis tuhat ja sata asiaa mitkä pitäisi tehdä mutta tää alottaminen on jotenkin todella vaikeaa..
No luulis.tarvitaankohan sinne koululle pitään talkkaria tms
Mää olen.Huomenta!
Onks täällä ketään?
Mä olen ihan koomassa vielä.
:kiss:Mää olen.
Ihanaa!:heart:Huomenta! Aurinkoinen päivä kuulemma tulossa. Tässä on siis pari tuntia aikaa heräillä ja taiteilla eväs-sämpylöitä. Ja sit metsään kera kameran.
Antais ees ne käyttöohjeet :xmas::kiss:
Mitäs sinne...luin et puolikas on kotiutunut ja et tsadilainen antanut sulle leipäkoneen
Aika vakavaa jos mies antaa leipäkoneen lahjaks
Pitää olla se aurinkoinen aika ulkona! Sit ei pölyä ehdi huomataKivahan se on kun aurinko paistaa mutta tää pöly! Näkyy kaikki :vampire:
Ei jaksa vielä ainakaan...oon ihan kuitti vielä ja pitäs siivota kun kerta ei tarvii tänää töis olla. Kivempi sitten alottaa viikonlopun vietto kun saanut jotain tehtyä.Pyykkikone jo pyöriikin.Pitää olla se aurinkoinen aika ulkona! Sit ei pölyä ehdi huomata
Täällä pilkistelee jo, pian se alkaa!
Tapasimme siis Prismassa Oli vähän joutoaikaa niin tutkailin joka purnukan kulkiessani..Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30642615:Vittu, prisma oli täys tumpeloita hyllynvälitukkijoita
aha, seuraavaks mä ajan sut kumoon kärryilläTapasimme siis Prismassa Oli vähän joutoaikaa niin tutkailin joka purnukan kulkiessani..
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30642615:Vittu, prisma oli täys tumpeloita hyllynvälitukkijoita
Joo ja sit tulee pari isoa vartijaa ja kantaa mut ulos koko prismasta, enkä saa ostettua päivän klementiiniannosta
Siis onhan sulla muutamakymmentä kiloa rautaa siinä eessä, kyllä sillä niittaa isommankin esteen.:xmas: