The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
So not going to happen :LOL:
Noin minäkin tuumin parikymppisenä.

Sitten törmäsin ex- rouvakultaani. Jo seuraavana viikonloppuna vähäinen maallinen omaisuuteni oli vaivihkaa suurimmaksi osaksi siirtynyt kämpälleen. Lopullinen niitti tuli seuraavana juhannuksena (minun) mummolassa. Kun tuo citytyttö ja mökinmummo tapasivat ja halasivat, niin sillä sekunnilla mä tiesin, että kyseessä ei ole mikään tyttöystävä, vaan tulevien lasteni äiti.

Vaikka tarina päättyi 23 vuotta myöhemmin eroon, niin päivääkään en kadu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja TiiBii
Niin ja päivää.

Päivän kannatettavat asiat on hoidettu. Tosin just avasin yhteydenpitoon uuden sähköpostilootan, niin muksuista jo kaksi on sinne laittanut viestiä, kuin myös entinen duunimesta, joten illan mittaan pitää vielä palstailun lomassa harrastaa kirjeenvaihtoa.

Kirjaston poistokorista tarttui tänään mukaan Gray- miehet marsista naiset venuksesta, Brink- valkoinen kuiva kausi ja mulle ihan tuntematon Heikkilä- Antigonos, jumalten poika.

Nukkumaluukkuni tuntuu kutistuvan päivä päivältä.:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin ja päivää.

Päivän kannatettavat asiat on hoidettu. Tosin just avasin yhteydenpitoon uuden sähköpostilootan, niin muksuista jo kaksi on sinne laittanut viestiä, kuin myös entinen duunimesta, joten illan mittaan pitää vielä palstailun lomassa harrastaa kirjeenvaihtoa.

Kirjaston poistokorista tarttui tänään mukaan Gray- miehet marsista naiset venuksesta, Brink- valkoinen kuiva kausi ja mulle ihan tuntematon Heikkilä- Antigonos, jumalten poika.

Nukkumaluukkuni tuntuu kutistuvan päivä päivältä.:ashamed:
Kaikki kuulostaa hyvältä!:flower:
 
Ainiiiin. Tää on vähän vaikeaa myöntää mutta olen mokannut ihan tosi pahasti.

Aloitin tupakin polttelun tossa joku aika sitten.:ashamed:
saa kivittää

Eilen oltiin lenkillä pojan kanssa ja hän sanoi että nyt toi tupakan polttaminen saa luvan loppua, sullahan on sauhunaattori - vedä sitä!
Alko omatunto kolkuttaa oikein urakalla. Miks hiivatissa mä repesin taas. Tuntuu että nyt on tosi vaikeaa pärjätä pelkällä sauhunaattorilla.:|
 
Noin minäkin tuumin parikymppisenä.

Sitten törmäsin ex- rouvakultaani. Jo seuraavana viikonloppuna vähäinen maallinen omaisuuteni oli vaivihkaa suurimmaksi osaksi siirtynyt kämpälleen. Lopullinen niitti tuli seuraavana juhannuksena (minun) mummolassa. Kun tuo citytyttö ja mökinmummo tapasivat ja halasivat, niin sillä sekunnilla mä tiesin, että kyseessä ei ole mikään tyttöystävä, vaan tulevien lasteni äiti.

Vaikka tarina päättyi 23 vuotta myöhemmin eroon, niin päivääkään en kadu.
Miks tarttee vähätellä toisen mielipidettä, jos sattuu olemaan eri mieltä? Tottakai mieli voi muuttua, mutta jos siihen ei oo tähän päivään mennessä ollut olemassa pienintäkään merkkiä, niin enkö sais nyt ihan rauhassa olla haluamatta avioliittoon. Kiitos.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä