Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotenkin tuli 80-luku mieleen tarjottavista. Ei pahalla mutta jotenkin raskaat ja vanhanaikaiset, .
Ihan hyvältä kuulostaa. Itse tarjoilisin brunssin.
Ja kyllä sinä outlet varmaan kuolisit siihen rahkan sokeriin![]()
Kyse ei ole siit että kuolisin...vaan siitä että jos koko viikonlopun eläisi jollain niin sen pitäisi varmaan edes maistua hyvältä. Mitä makea ei minusta ole. Lisäksi se on ihan hiton epäterveellistä - kai teillä maallakin on jotain kuultu stten 70-luvun?
Ruuan keventäminen, uudet ruokalajit, sokerin välttäminen, ei taida olla tuttuja juttuja? Maalaisten ja kaupunkilaisten ruokavaliossa todellakin taitaa yhä edelleen olla huimat erot vaikkei luulisi. :O
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30638233:No huh huh. Kyläänhän voipi olla tulossa juuri ne isovenhemmat, jolle ei ruoka ole ruokaa jos ei ole perunaa. Ja vieraalle tarjottavassa viikonloppuruuassa ei minun mielestäni pidä laskeskella kaloreita tai miettiä sokerin välttämistä. Normaali arki oman perheen kanssa on sitten eri asia
Kyse ei ole siit että kuolisin...vaan siitä että jos koko viikonlopun eläisi jollain niin sen pitäisi varmaan edes maistua hyvältä. Mitä makea ei minusta ole. Lisäksi se on ihan hiton epäterveellistä - kai teillä maallakin on jotain kuultu stten 70-luvun?
Ruuan keventäminen, uudet ruokalajit, sokerin välttäminen, ei taida olla tuttuja juttuja? Maalaisten ja kaupunkilaisten ruokavaliossa todellakin taitaa yhä edelleen olla huimat erot vaikkei luulisi. :O
Jos menet viikonlopuksi jollekin kylään niin ilmoitatko mitä sulle pitää olla tarjolla???Vai norsunvitulla koko viikonlopun ja närpit salaattia![]()
Olen kuullut ruuan keventämisestä ja uusista ruokalajeista. Ja molempia teenkin, kuyen myös vanhaa ja perinteistä. Enkä niuhota. Enkä tee numeroa siitä että olisin parempi kuin muut. Ja kylässä syön sitä mitä on. Jos jostain en pidä, maistan edes. Enkä kyläily v.loppuna olettaisikaan pystyväni noudattamaan mitään omaa r.valiota/kotkotuksia vaan söisin kohteliaasti sitä mitä on.
Eli jos olisit vaikka terveyden vuoksi tiukalla laihdutuskuurilla, vetäisit viikonlopun makkaraa ja sokeriherkkuja napa ratkuen, koska niitä olisi tarjolla? Minä en. Tai jos olisit todennut, että esimerkiksi vehnä tai maito ei sovi sinulle, söisit niitä vaikka saisit niistä oireita? Vai mitä tarkoitat ruokavaliolla/kotkotuksilla?
Tiedätkö, tapoja on monia, eikä se ettei syö kaikkea mitä tarjolla on, tarkoita sitä, että olisi epäkohtelias. Epäkohteliaampaa minusta on, jos isäntäväki ei ota huomioon vieraiden tarpeita ja kysy etukäteen. Itse kysyn aina. Näin kaikki saavat mitä tykkäävät syödä, yleensä tarpeet eivät ole monimutkaisia.
ehkä olen uudenaikainen mutta kyllä meillä on tapana kysyä mitä syötäisiin vai syödäänkö mitään ja mennään ulos syömään.