MAKKARA ON KLASSIKKO ruoka/iltapala/suolanenpala nimenomaan SAUNAN JÄLKEEN !
EI vaan nimenomaan ENNEN SAUNAA !
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
MAKKARA ON KLASSIKKO ruoka/iltapala/suolanenpala nimenomaan SAUNAN JÄLKEEN !
Eka kertaa kuulen, ettei vatsa kestä perunaa. Ei viissiin ole kovin yleinen vaiva. .
Just,kaikki tietää että sä tykkäät tunkee hk sinistä etupyllyyn mut ketään ei kiinnosta!
Höpö höpö, kala on todella terveellistä ja kallista ruokaa, että mielellään ihmiset sitä kyllä syövät jos sitä tarjotaan. Ja laatikon voi tehdä mausteilla, juustokermoilla tms hyvinkin maistuvaksi.
Kuka hullu syö ennen saunaa :O verenpaineet nousee pilviin ja pahoinvointia tulee.
Saunan jälkeen taas pieni suolapala tekee eetvarttia.
Itse en tekisi siitä laatikkoa, mutta jos tekisin niin laittaisin jotain hyvää kermaa ja maustaisin kivasti. Miten se juustokerma esimerkiksi sen pilaa?
Juu, hyvä tietää. Lohilaatikosta kyllä.
Ja tuon ruuan lisukkeita ei mainita, silti se on teilattu. Ehkä sen kanssa on niitä teidän uunikasviksia(muodikkaita) ja salaattia(tuoretta).
Niin ja juustokermat yms viimeistään pilaa ruuan kuin ruuan, tai siitä tulee kuin eines.
Lukaisepa se aloitus oikein kunnolla. Siinä todettiin, että lohilaatikon lisukkeena on tuoresalaattia ja makkaran lisukkeena perunasalaattia ja tuoresalaattia. Eli lisukkeet on kyllä aivan selkeästi mainittu. Vieläkään emme ole kuulleet mitä tuo mystinen "tuoresalaatti" on, onko se vihersalaatti vai einessalaatti (jolta se kuulostaa).
Vaikka siksi että sitä nimitystä käytetään usein einessalaateista...?
FELIX | Tuoresalaatit
Yleisemmin puhutaan kai vihersalaatista tai ihan salaatista, jos se on ns. itse tehty salaatti kasviksista. Kun emme ole saaneet ap:lta vastausta, lähden siitä olettamuksesta että tuoresalaatti on eines.
Ei uunijuurekset tai marjat ole mitään trendiruokaa vaan ihan sitä perusruokaa jota itse laittaisin tarjolle sekalaisten mössöjen (perunaa ja kalaa sekaisin laatikossa) tilalle. Trendinä on lähiluomuruoka, joten siinä mielessä kotimaiset juurekset ja marjat ovat kyllä ihan trendikkäitäkin, ei sillä.
Ihan näin kokkina vaan sen verran tähän sohaisen, että tuoresalaatti meinaa ihan sitä itse salaatista, kasviksista/hedelmistä tehtyä.. Mutta tokihan vääntää siitäkin kannattaa![]()
Jaa-a, jostain syystä sitä samaa nimitystä nyt vaan satutaan käyttämään noista einessalaateista ihan laajalla rintamalla. Joten voi olla ihan kumpi hyvänsä, ja niillä on iso ero. Kai sinä sen kokkina ymmärrät?