Kyllä mä yli nelikymppisenä naisena vaihtasin heti mieheni parikymppiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja tasa-arvoa
  • Ensimmäinen viesti
faktat tiskiin
[QUOTE="123";30618343]Itse tiedän kaksi pariskuntaa, joissa mies on reilusti nuorempi. [/QUOTE]

Kaksi? :D Entäpä montako sellaista tiedät, joissa tuollaista ikäeroa ei ole (tai sitä on toiseen suuntaan)?

I'll rest my case. :D

n77
Huoh, tuostahan ei ole ollut kyse missään vaiheessa, vaan siitä, että kaikenikäiset miehet suosivat KESKIMÄÄRIN useammin parikymppisiä nuoria naisia kuin nelikymppisiä. Kukaan ei ole väittänyt, että ei ole olemassa pedofiilejä tai gerofiilejä. Totta kai on, mutta heitä on HEMMETIN PALJON VÄHEMMÄN kuin niitä miehiä, jotka suosivat noita parikymppisiä.

New Study Says Men Are Hardwired To Desire Women In Their 20s
Women Prefer Men Their Own Age And Men Like 20 Year Olds: New Study | StyleCaster
Men Are Most Attracted to 20 Year Old Women. So What?

jne jne jne...
Empiirisen tutkimukseni mukaan: Ei-viehättävillä naisilla ei ole vientiä edes parikymppisenä, viehättävillä sitä löytyy myös nelikymppisenä. Ei tän nyt niin vaikeeta luulis olevan. I rest my case.

Empiirisen tutkimukseni mukaan: Ei-viehättävillä naisilla ei ole vientiä edes parikymppisenä, viehättävillä sitä löytyy myös nelikymppisenä. Ei tän nyt niin vaikeeta luulis olevan. I rest my case.
Empiirisen tutkimukseni mukaan jos kyseessä on a) nainen b) joka hengittää, niin vientiä riittää ja ottajia löytyy jos vaan itteä homma huvittaa.

Meil miehillä homma on sit hiukka hankalampaa.

"Vesipeto Surku"
Täytyy sanoa et mä en oo koskaan ees vilkuillu itteäni nuorempia kun oon aina ajatellu etten mitään pentua katsoisi.. Ja muutenki aina tykänny vähän itteä vanhemmista miehistä jostain syystä, Parikymppisenä tais olla sellasta 15 vuod3en ikäeroa :D Mutta toki sillon oli enimmäkseen niitä itteä pari vuotta vanhempia.

Nyt reilu kolmekymppisenä tapasin duunin kautta tosi sulosen kundin mitä kattelin aina kaukaa että voihan helvetti miten söpö tapaus. Kävi sitten ilmi että kundi on mua 13 vuotta nuorempi. Meinasin jo jättää sikseen mutta enpä malttanut. Ja parin viikon "tutustumisen" jälkeen synkkas sen verran hyvin yhteen että mentiin treffeille. Ja siltä kerralta jäin sen kainaloon. <3 Ikäeroa kauhistelen varmaan enemmän itse, kundi totesi vaan että "Ohhoh, tuli enkat" :D Ja sellasta hyväntahtosta vittuilua asiasta puolin ja toisin. Ja sen verran mitä tiedän tän kundin naispuolista tuttavapiiriä niin voi sun helvetti mitä missejä ne parikymppiset on. En koe itseänikään rumaksi, ihan oon tyytyväinen itseeni näin vaikka aina jotain pientä laittoa löydänkin. Mutta jotain mussa on sellaista minkä takia tota ei tarvi pakottaa tuossa olemaan, ihan vapaaehtoisesti on useampia kuukausia jo kainalokaverina öisin ollut.

Ja saanko hehkuttaa; seksi on loistavaa. Ihan parasta kun toinen on lähestulkoon aina halukas ja valmiina.. :D Ja "suoritukset" ei oo mitään viiden minuutin sisään-ulos-juttuja vaan kunnon seksiä. Monta kertaa päivässä silloin kun ollaan yhdessä. Välillä kunnon panoa mutta kyllä tää nuori osaa rakastellakin, piiiiiitkän kaavan mukaan. :p

Olisinko vaihtanut aviomieheni aviossa ollessani nuorempaan vain iän tai seksin takia? No en helvetissä. Mutta olenko jatkossa avarakatseisempi miesten suhteen enkä luokittele heitä niinkään iän mukaan- aivan varmasti.

EN ymmärrä miksei miehet vois ajatella samalla tavalla? Toki, tuskin ihan näin syvällisesti. Mutta kyllä kait nuori mies voi kiinnostua vanhemmasta siinä missä vanhempi nuoremmasta.. Kauneuskin kun on katsojan silmässä.

"123"
Kaksi? :D Entäpä montako sellaista tiedät, joissa tuollaista ikäeroa ei ole (tai sitä on toiseen suuntaan)?

I'll rest my case. :D
Siis täh? Ei kai kukaan ole missään vaiheessa väittänytkään että se kovin tavallista olisi?
Tästä tuli tämmönen kiista ku yks ikipissis tuolla alkoi mesoamaan että se on täysin mahdotonta että parikymppinen mies voisi haluta olla nelikymppisen naisen kanssa. Että nämä naiset vain kuvittelevat että tämmöstä voisi tapahtua, tai että puumanaiset oikeasti valehtelee jne :O

Harvemmat nuoret miehet haluavat kypsiä naisia, ihan samalla tavalla ku harvat kypsät naiset haluavat nuoria miehiä. Varmaan kans harvat nuoret naiset haluaa kypsiä miehiä, sitä vastoin taitaa olla aika yleistä että kypsille miehille taitaa olla mitä nuorempi sen parempi...

[QUOTE="Vesipeto Surku";30619394]
EN ymmärrä miksei miehet vois ajatella ...[/QUOTE]

Miehinen ajattelu on vähän hankala homma. Kun aivosoluja on tasan kaksi ja ne seikkailevat sattumanvaraisesti munissa, vatsassa tai kallossa, niin ajattelu onnistuu vain milloin ne molemmat ovat kallossa.

No jännä kun heitä ei tuolla yöelämässä näy, jos ovat niin viriilejä ja haku päällä..? Ja ulospäinsuuntautuneita "puumia".
Ja seuraavaksi sanot, että he käyvät vaan eri paikoissa kun sinä ;) Ja niinpä! Koska ei he saisi miestä parikymppisten paikoista.
Mä puhun sun väärästä käsityksestä mikä tulee 40v. naisiin en ota kantaa prikymppisten pokaamiseen. Aika noloo jos olet itse sellainen 40v. mummo mitä kuvittelet vanhempien naisten olevan, kannataa pitää itsestää huolta eikä ruveta rupsahtamaan ;)

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
[QUOTE="akka";30618307]Senkö vuoksi sä pyörit yöelämässä että sut joku aamuyön tunteina kelpuuttaa?
Baareista ei mitään fiksua löydy, kyllä ne nuoret miehet löytyy ihan muualta. Vientiä on ollut aina mutta nyt kohta 52 vuotiaana sitä vientiä vasta onkin, vonkaajista enemmistö on alta kolmekymppisiä ja osa on omien poikien ikäisiä reiluja parikymppisiä. Jos seksistä puhutaan niin vanha ämmä pesee parikymppisen mennen tullen, paitsi silloin kun oma liki 50 vee äijä haluaa panna 25 vuotiasta. Hänellä se on saavuttamaton unelma, jos ei lasketa psyykelääkkeissä olevia nuppivikaisia tai koko kylän polkupyöriä joita on jo koko muu kaupunki pannut.
Se että seksi ei kiinnosta, ei johdu siitä etteikö olisi haluja, se johtuu siitä ettei äijästä saa mitään kiksejä. Samaa saatanan jyystöä vuodesta toiseen, ei mitään vaihtelua, ei mitään yllätyksiä. Ketä se kiinnostaa pidemmän päälle? Onneksi on valinnanvaraa.[/QUOTE]

Mä en enää ainakaan vastaa tai edes kommentoi niitä viestejä, jossa arvostellaan baareja jotenkin huonona ympäristönä tavata ihmisiä ja erityisesti miehiä. Minusta on sääli, että monet vanhemmat ihmiset aliarvio ja vähättelee sitä sosiaalisena paikkana mitä se ON ihan siinä missä vaikka kahvila tai työpaikan ruokala. Siellä on jengiä laidasta laitaan ja itse valitset kenen kanssa olet. Fiksua porukkaa siellä on ja SINÄ valitset keiden kanssa lähdet tutustumaan paremmin ja keille annat aikaasi. Meille ystävien kesken kun ollaan niin eri paikoissa viikolla niin siellä on ihana päästä yhteen ja vaihtaa kuulumiset :)

Mutta itse asiaan.... Miehiä kiinnostaa nuorempi ihan fyysisesti kuin henkisestikin enemmän, koska enemmän on yhteistä, enemmän on samoja kiinnostuksen kohteita, arvoja, puheenaiheita ja ennen kaikkea ulkonäköä. Ne nyt vaan on faktoja enkä tajua miksi joku koittaa muuttaa sitä. En minä ainakaan keski-ikäisenä haluaisi ja ottaisi vakavasti edes parikymppistä, jolla elämässä on kaikki ihan kesken ja itselle tulisi lähinnä "voih tuota söpöä poikasta"-fiilikset. :D

Question
Mutta itse asiaan.... Miehiä kiinnostaa nuorempi ihan fyysisesti kuin henkisestikin enemmän, koska enemmän on yhteistä, enemmän on samoja kiinnostuksen kohteita, arvoja, puheenaiheita ja ennen kaikkea ulkonäköä. Ne nyt vaan on faktoja enkä tajua miksi joku koittaa muuttaa sitä. En minä ainakaan keski-ikäisenä haluaisi ja ottaisi vakavasti edes parikymppistä, jolla elämässä on kaikki ihan kesken ja itselle tulisi lähinnä "voih tuota söpöä poikasta"-fiilikset. :D
Yleisestiottaen vai aina?

Yleisestiottaen vai aina?
Yleisesti ottaen, ilman muuta keski-ikäisissä on kauniita ja itsevarmoja, hauskoja yms. ja verrattuna nuorempiin niin voisin kuvitella, että sieltä löytyy tasapainoisuutta ja päättäväisyyttä enemmän (ei vaihdu seuralaiset yhtä heppoisesti) mikä voi olla miehelle kiinnostavaa. Ja elämänkokemus yleensä tuo rauhallisuutta.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
"puuma"
Mä en enää ainakaan vastaa tai edes kommentoi niitä viestejä, jossa arvostellaan baareja jotenkin huonona ympäristönä tavata ihmisiä ja erityisesti miehiä. Minusta on sääli, että monet vanhemmat ihmiset aliarvio ja vähättelee sitä sosiaalisena paikkana mitä se ON ihan siinä missä vaikka kahvila tai työpaikan ruokala. :)
Huoh, joko taas tämä baariaihe. Sinä saat ihan vapaasti käydä baareissa ja tavata miehiä siellä. Kukaan ei ole sitä viemässä sinulta pois. Sinulle on vain yritetty selittää, että kaikkia baarissa hilluminen ei kiinnosta (enää) ja on muitakin tapoja ja paikkoja, joissa voi tutustua ihmisiin.

"123"
Mä en enää ainakaan vastaa tai edes kommentoi niitä viestejä, jossa arvostellaan baareja jotenkin huonona ympäristönä tavata ihmisiä ja erityisesti miehiä. Minusta on sääli, että monet vanhemmat ihmiset aliarvio ja vähättelee sitä sosiaalisena paikkana mitä se ON ihan siinä missä vaikka kahvila tai työpaikan ruokala. Siellä on jengiä laidasta laitaan ja itse valitset kenen kanssa olet. Fiksua porukkaa siellä on ja SINÄ valitset keiden kanssa lähdet tutustumaan paremmin ja keille annat aikaasi.
Tästä saa nyt vähän sen kuvan ettei baareja olisi edes keksitty vielä silloin kun nuo ikäloput nelikymppiset oli nuoria :D
Tuleeko sinulle jotenkin tosi fiksu olo kun pääset kertomaan näitä asioita täällä palstalla, ihan kuin olisit yksi harvoista joka tietää näitä juttuja?

[QUOTE="123";30619810]Tästä saa nyt vähän sen kuvan ettei baareja olisi edes keksitty vielä silloin kun nuo ikäloput nelikymppiset oli nuoria :D
Tuleeko sinulle jotenkin tosi fiksu olo kun pääset kertomaan näitä asioita täällä palstalla, ihan kuin olisit yksi harvoista joka tietää näitä juttuja?[/QUOTE]

Jos HooGeen äiti istuu kotona kiikkutuolissa ja kutoo sukkaa? Hurjana hetkenään saattaa lähtee bingoon tai keppijumppaan? Nelikymppisen malli on kotoa opittu?

[QUOTE="puuma";30619777]Huoh, joko taas tämä baariaihe. Sinä saat ihan vapaasti käydä baareissa ja tavata miehiä siellä. Kukaan ei ole sitä viemässä sinulta pois. Sinulle on vain yritetty selittää, että kaikkia baarissa hilluminen ei kiinnosta (enää) ja on muitakin tapoja ja paikkoja, joissa voi tutustua ihmisiin.[/QUOTE]

On on, sitähän minä en ole ollut kieltänytkään?
Monilla on se käsitys, että baarissa ryypätään, tuhlataan rahat ja se on jotenkin huono jos siellä viihtyy. On mullekin sanottu, että aiotko bilettää vielä viisikymppisenäkin? Jälkikäteen mietin, että no mitäs sitten jos teenkin? Pitääkö Suomessa heti lasten saatua ja keski-ikäistyttyä jämähtää neljän seinän sisälle ja hauskanpito ja sosialisointi on kielletty :D Sitähän se monissa perheissä on... Toisin kun muualla Euroopassa, jossa on normaalia, että vanhemmat jättää lastenhoitajalle tai aupairille lapset ja lähtee baanalle.

Ymmärrän, ettei kaikki osaa käyttää alkoholia ja vesiselvänä ei voi kuvitellakaan olevansa ravintoloissa. Alko-ongelmat on äärettömän yleisiä Suomessa, ehkä siksikään teitä puumia ei näy yöelämässä, vaikka olette niin elämänne voimissa(?)

On on, sitähän minä en ole ollut kieltänytkään?
Monilla on se käsitys, että baarissa ryypätään, tuhlataan rahat ja se on jotenkin huono jos siellä viihtyy. On mullekin sanottu, että aiotko bilettää vielä viisikymppisenäkin? Jälkikäteen mietin, että no mitäs sitten jos teenkin? Pitääkö Suomessa heti lasten saatua ja keski-ikäistyttyä jämähtää neljän seinän sisälle ja hauskanpito ja sosialisointi on kielletty :D Sitähän se monissa perheissä on... Toisin kun muualla Euroopassa, jossa on normaalia, että vanhemmat jättää lastenhoitajalle tai aupairille lapset ja lähtee baanalle.

Ymmärrän, ettei kaikki osaa käyttää alkoholia ja vesiselvänä ei voi kuvitellakaan olevansa ravintoloissa. Alko-ongelmat on äärettömän yleisiä Suomessa, ehkä siksikään teitä puumia ei näy yöelämässä, vaikka olette niin elämänne voimissa(?)
Ehkä siksi, kun varttuneenpi väestö suosii ihan omia baareja. Helsingissä on kyllä heille ihan omat mestansa ja väkeä on niin ettei siellä mahdu olemaan.

Yhteistyössä