Kyllä mä yli nelikymppisenä naisena vaihtasin heti mieheni parikymppiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja tasa-arvoa
  • Ensimmäinen viesti
Pin
No mikäs sen normaalimpaa kuin isi tai äiti jättää perheensä tuoreemman pillun tai pallin perässä.
Senkus etsii sitten sen parikymppisensä ja koittaa taas vaihtaa sen vanhetessa uuteen, vaikka rahalla jos sitä löytyy tarpeeksi. En mä tuota edes ihmettele, tuntuu olevan monelle se kumppani pelkkä lihakimpale josta esitteleekin ensimmäisenä ulkonäön, muiden puolisoista ensimmäisenä kerrotaan, että se on komea tai kaunis. Ihme jos ei parisuhde sitten onnistu kun jo lähtökohtaisesti korostetaan katoavaista asiaa ja sallitaan joskus jopa muut paskat puolet senkin varjolla. Btw, aika huonosti on pelattu kortit jos jotain pysyvämpää näillä kriteereillä on etsinyt...

Pessimisti
Kun täällä on alta 30v miehet tituleerattu lapsiksi, kakaroiksi ja pennuiksi niin olisi mielenkiintoista kuulla, mikä on se rajapyykki kun on mies? Käsittääkseni ainakin 50v sanotaan, että "on tullut miehen ikään."

Kun täällä on alta 30v miehet tituleerattu lapsiksi, kakaroiksi ja pennuiksi niin olisi mielenkiintoista kuulla, mikä on se rajapyykki kun on mies? Käsittääkseni ainakin 50v sanotaan, että "on tullut miehen ikään."
Jos on alle 30- vuotias tai yli 75- vuotias, niin on ihan kerisi.
Ihmiset alkaa olla aikuisia kolmenkympin korvilla (voin puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä) ja sitten vanhoilla päivillään alkavat taas taantua.

Se on käytöksstä kiinni :D Mutta, en mä ainakaan voisi kuvitella naivani poikani ikäistä miehenalkua, vaikka ois sit kuinka aikuismainen. Se vaan nyt EI käy!

Tää ketju kyllä oikein huokuu kokeneen naisen aikuismaisuutta ja itsevarmuutta.
Ehkäpä just parikymppisen kanssa voi kokea sitä aikuismaisuutta ja itsevarmuutta?

Mutta jos muistelen niitä aikoja jolloin hommasta aloin päästä jyvälle, niin olihan se kauheen jänskää ja kivaa, mut vastaavasti arkaa tuhertamista. En tosiaankaan ymmärrä mitä riemua meikäläisestä silloin olis ollu äitini ikäiselle naiselle.

Vuodet ei tokikaan ole asiaa korjanneet, samaa tuhertamista se on yhä, mut arkuus on jääny taakse.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
ogra
Itse olen 37-vuotias, ollut samassa parisuhteessa jo 19-vuotiaasta lähtien, poikamme ovat iältään 15 v, 12 v ja 8 v. Miestä en ole vaihtamassa (on 41-vuotias), mutta jos olisin, niin en mä kyllä sellaisia miehiä katselisi, jotka ovat lähempänä lasteni ikää kuin omaa ikääni. :D Edes seksiin. :D

Mutta kukin tietty tavallaan, enkä mä missään nimessä ala tuomariksi naiselle, joka reilu nelikymppisenä "höylää" kaksikymppisiä. Miehethän ovat tehneet sitä iät ja ajat nuorempien naisten kanssa. Mä en vaan itse kykenisi tuohon.

Kuinkas toi kisa ratkaistaan, kun naisen ikää ei passaa kysellä?

Ja kuinkas pitkä toi kisa on? Meinaan, että jos ittellä elinvuosia ja kuntoa piisaa niin toiveissa olis kolmenkymmenen vuoden kuluttua päästä kahdeksankymppisen pöksyihin.
Kummosta se seksi mahtaa olla kahdeksankymppisillä?
Toivon kyllä, etten koskaan pääsis näkemään. Kokemisesta en tiedä.

Kummosta se seksi mahtaa olla kahdeksankymppisillä?
Toivon kyllä, etten koskaan pääsis näkemään. Kokemisesta en tiedä.
Jaa- a? Arvailuksi menee mut veikkaan, että suoritusta ja akrobatiaa on hieman vähemmän kuin parikymppisillä? Vastaavasti veikkaan, et siemenpöläys tuntuu jokseenkin samalta kuin aina ennenkin?

Kait se pitää yrittää tohon ikään elää, ettei epätietoisuus jää vaivaamaan mieltä.

faktat tiskiin
En käsitä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, et makuja on erilaisia. Toiset tykkäää nuoremmista, toiset vanhemmista. Ei oo mitään syytä vetää hiekkapillurageja, jos ja kun vanhemmillakin on vientiä :D
Huoh, tuostahan ei ole ollut kyse missään vaiheessa, vaan siitä, että kaikenikäiset miehet suosivat KESKIMÄÄRIN useammin parikymppisiä nuoria naisia kuin nelikymppisiä. Kukaan ei ole väittänyt, että ei ole olemassa pedofiilejä tai gerofiilejä. Totta kai on, mutta heitä on HEMMETIN PALJON VÄHEMMÄN kuin niitä miehiä, jotka suosivat noita parikymppisiä.

New Study Says Men Are Hardwired To Desire Women In Their 20s
Women Prefer Men Their Own Age And Men Like 20 Year Olds: New Study | StyleCaster
Men Are Most Attracted to 20 Year Old Women. So What?

jne jne jne...

Yhteistyössä