Kyllä mä yli nelikymppisenä naisena vaihtasin heti mieheni parikymppiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja tasa-arvoa
  • Ensimmäinen viesti
Ei hitto mikä keskustelu! Parikymppinen vs. 40+ puumat mesoaa. :D

Eiköhän sen kaikki tiedä, että nuoruus keskimäärin viehättää, vaikka seksielämää on nuoruuden ulkopuolellakin.
Ja jopa niin, että sen seksielämän osapuolet ovat eri ikäluokkaa, eli huomattavasti nuorempi ja vanhempi.
Mikä ei tietenkään muuta sitä tosiasiaa, että keskiverto 40+ nainen tai mies ei herätä parikymppisissä mitään värinöitä.
Ei se saa viehättää kun palstamamma - ja mummo on saanut kerran viestiä parikymppiseltä ja se kumoaa kaiken muun kokemuksen ja tiedon. :D

Voi jestas mikä keskustelu tosiaan!

Ei se saa viehättää kun palstamamma - ja mummo on saanut kerran viestiä parikymppiseltä ja se kumoaa kaiken muun kokemuksen ja tiedon. :D

Voi jestas mikä keskustelu tosiaan!
Mun ajatus tästä ketjusta on myös "voi jestas", eikä se ihan riitä. Ja sekin fiilis tuli pääasiassa sun (ja vähän rautahannun tjsp) kommenteista. On niin vaikee uskoa, että me ollaan saman ikäisiä.
En käsitä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, et makuja on erilaisia. Toiset tykkäää nuoremmista, toiset vanhemmista. Ei oo mitään syytä vetää hiekkapillurageja, jos ja kun vanhemmillakin on vientiä :D

Jätän tän vaan tähän.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mun ajatus tästä ketjusta on myös "voi jestas", eikä se ihan riitä. Ja sekin fiilis tuli pääasiassa sun (ja vähän rautahannun tjsp) kommenteista. On niin vaikee uskoa, että me ollaan saman ikäisiä.
En käsitä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, et makuja on erilaisia. Toiset tykkäää nuoremmista, toiset vanhemmista. Ei oo mitään syytä vetää hiekkapillurageja, jos ja kun vanhemmillakin on vientiä :D

Jätän tän vaan tähän.
Olenko väittänyt, ettei olisi? :D Yön pikkutunteina aivan varmasti siellä narikkajonossa tullaan vanhemmaltakin rouvalta kysymään, että irtoisko? Mutta ei heitä kiinnosta vanhempi nainen kun tarjolla on myös oman ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa eläviä naisia. Ja niin sen luontokin on tarkoittanut, eikä pareja jossa jompi kumpi on toistakymmentä vuotta vanhempi juurikaan näy, lisääntyminen ja yhdessä vanheminen olisi aika vaikeaa.

Ja en todellakaan ragea, nauruhymiöt on NAURUhymiöitä. ;D

"huhhuh"
Puhutaanko nyt tosiaan 20 vuoden ikäerosta? 40v ja 20v? Olen sanaton. Itse olen 37 v nainen ja kyllä tuntisin itseni pedofiiliksi, jos kakskymppiseen erehtyisin. Herravarjele mitä touhua. Antakaa niitten lasten kasvaa rauhassa aikuisiksi! Joku lähempänä kolmeakymmentä on jo vähän eri asia, mutta että 20?!?

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"puuma"
Ei hitto mikä keskustelu! Parikymppinen vs. 40+ puumat mesoaa. :D

Eiköhän sen kaikki tiedä, että nuoruus keskimäärin viehättää, vaikka seksielämää on nuoruuden ulkopuolellakin.
Ja jopa niin, että sen seksielämän osapuolet ovat eri ikäluokkaa, eli huomattavasti nuorempi ja vanhempi.
Mikä ei tietenkään muuta sitä tosiasiaa, että keskiverto 40+ nainen tai mies ei herätä parikymppisissä mitään värinöitä.
Ilmeisesti sitten en ole keskiverto tai olet väärässä.

[QUOTE="huhhuh";30618180]Puhutaanko nyt tosiaan 20 vuoden ikäerosta? 40v ja 20v? Olen sanaton. Itse olen 37 v nainen ja kyllä tuntisin itseni pedofiiliksi, jos kakskymppiseen erehtyisin. Herravarjele mitä touhua. Antakaa niitten lasten kasvaa rauhassa aikuisiksi! Joku lähempänä kolmeakymmentä on jo vähän eri asia, mutta että 20?!?[/QUOTE]

Jep. Hirveä puumavillitys ilmeisesti näillä vaihdevuosiaan elävillä mammoilla ja pitää todistella, että hei kyllä mekin saadaan ja oikein viedään miehet teidän nuorten naisten silmien edestä. :LOL:

"puuma"
Olenko väittänyt, ettei olisi? :D Yön pikkutunteina aivan varmasti siellä narikkajonossa tullaan vanhemmaltakin rouvalta kysymään, että irtoisko? Mutta ei heitä kiinnosta vanhempi nainen kun tarjolla on myös oman ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa eläviä naisia. Ja niin sen luontokin on tarkoittanut, eikä pareja jossa jompi kumpi on toistakymmentä vuotta vanhempi juurikaan näy, lisääntyminen ja yhdessä vanheminen olisi aika vaikeaa.

Ja en todellakaan ragea, nauruhymiöt on NAURUhymiöitä. ;D
Unohda jo ne baarit ja narikkajonot. Eikä kyse ole mistään yksittäisistä jutuista, vaan isosta ilmiöstä, jota sinä et pysty lapsellisella angstillasi kumoamaan.

[QUOTE="puuma";30618188]Ilmeisesti sitten en ole keskiverto tai olet väärässä.[/QUOTE]

Todennäköisesti et, sillä keskiverto nelikymppinen ei yleisesti kiinnosta parikymppisiä seksuaalisessa mielessä.
Toki parikymppisissäkin on poikkeuksia, mutta noin yleisesti eivät ole kiinnostuneet itseään vuosikymmeniä vanhemmista naisista tai miehistä.

Ja toki nelikymppisissäkin on niitä miehiä ja naisia, joihin vuodet eivät samalla tavalla pure kuin useimpiin ikätovereihinsa (nämä ovat yleensä niitä, jotka olivat jo nuorempana jotain erityisen upeita ja karismaattisia yksilöitä tai miehen ollessa kyseessä raha-/statusmiehiä), mutta tosiaan noin keskimäärin 40+ tai edes 30+ ei kiinnosta parikymppisiä.

[QUOTE="puuma";30618195]Unohda jo ne baarit ja narikkajonot. Eikä kyse ole mistään yksittäisistä jutuista, vaan isosta ilmiöstä, jota sinä et pysty lapsellisella angstillasi kumoamaan.[/QUOTE]

Sovitaan sitten näin, mutta kun tulet Itä-Suomeen viemään meiltä nuorilta naisilta miehet niin ilmoitteletko, niin minä ainakin jätän välistä baarikierrokset siltä päivältä! En kestä sitä pettymystä ja päivää kun kohtaan totuuden, että jäänkin kakkoseksi mummeleille.

Niihii...
Häppäri puhuu yhtä vakuuttavasti kuin silloin joskus kun kertoi jumppaavansa ja treenaavansa ahkerasti, ja sit julkaisi sen löllöpyllykuvan itsestään. Meni vähän usko Häpsyn juttuihin. Sillä lokilla tuskin miestä irtoaa jonoksi asti oli ikä mikä hyvänsä... Mutta jutut on juttuja, ja saahan niitä tänne kirjoitella!

Niihii...
Häppäri puhuu yhtä vakuuttavasti kuin silloin joskus kun kertoi jumppaavansa ja treenaavansa ahkerasti, ja sit julkaisi sen löllöpyllykuvan itsestään. Meni vähän usko Häpsyn juttuihin. Sillä lookilla tuskin miestä irtoaa jonoksi asti oli ikä mikä hyvänsä... Mutta jutut on juttuja, ja saahan niitä tänne kirjoitella!

Häppäri puhuu yhtä vakuuttavasti kuin silloin joskus kun kertoi jumppaavansa ja treenaavansa ahkerasti, ja sit julkaisi sen löllöpyllykuvan itsestään. Meni vähän usko Häpsyn juttuihin. Sillä lokilla tuskin miestä irtoaa jonoksi asti oli ikä mikä hyvänsä... Mutta jutut on juttuja, ja saahan niitä tänne kirjoitella!
Se "löllöpylly" onkin juuri yksi parhaista fyysisistä puolistani, suosittelen body pumppia ja suklaata jos haluat saman ;)

"akka"
No jos te puumat niin kovin haluatte ja saisitte nuorta miestä niin kyllä kai se näkyisi myös yöelämässä, sillä niin kun moni on sanonut ei nelikymppiset ole mtn toinen jalka haudassa vanhuksia kuitenkaan. Kun puhutaan yhden illan jutuista niin kaikkein paras tarjonta ja mahdollisuus siihen on baarit. Harrastuksista ja töistä ym tutustumisesta sänkyyn (eli sitä mitä puumat haluavat) on paljon pitempi matka ja yön pikkutunteina miehille kelpaa suunnilleen nainen kun nainen, aamulla se joka tapauksessa lähtee ja joskus on tyytyminen huonompaan.
Senkö vuoksi sä pyörit yöelämässä että sut joku aamuyön tunteina kelpuuttaa?
Baareista ei mitään fiksua löydy, kyllä ne nuoret miehet löytyy ihan muualta. Vientiä on ollut aina mutta nyt kohta 52 vuotiaana sitä vientiä vasta onkin, vonkaajista enemmistö on alta kolmekymppisiä ja osa on omien poikien ikäisiä reiluja parikymppisiä. Jos seksistä puhutaan niin vanha ämmä pesee parikymppisen mennen tullen, paitsi silloin kun oma liki 50 vee äijä haluaa panna 25 vuotiasta. Hänellä se on saavuttamaton unelma, jos ei lasketa psyykelääkkeissä olevia nuppivikaisia tai koko kylän polkupyöriä joita on jo koko muu kaupunki pannut.
Se että seksi ei kiinnosta, ei johdu siitä etteikö olisi haluja, se johtuu siitä ettei äijästä saa mitään kiksejä. Samaa saatanan jyystöä vuodesta toiseen, ei mitään vaihtelua, ei mitään yllätyksiä. Ketä se kiinnostaa pidemmän päälle? Onneksi on valinnanvaraa.

Outlet harmaana
Se on yksilöstä kiinni. Tosi moni on sitä mieltä, ettei baareissa miehiin tutustu. Itse olen ollut aina täysin eri mieltä, koska lähes joka kerta olen tutustunut hyviin miehiin tekemättä itse mtn. Riittää kun on hyvällä fiiliksellä ja pitää silmät auki. Kaikille se ympäristönä ei ole paras mahd. mutta monille myös on.

Sinä saat etsiä miestäsi netistä, mutta se sinun tapasi ei ole ainoa oikea.
Eikös häppäri just pari kk sitten halunnut epätoivoisesti seurustella jonkun pojan kanssa joka ei halunnut esitellä perheelleen tms. Oli menossa jo melkeinpä naimisiinkin tämän löydön kanssa. Eli varsin epätoivoista puuhaa tuntui olevan miesten kanssa. Ja nyt onkin yhtäkkiä upea laatunainen, jolla riittää miehiä joka sormelle sen sun vaan vähän niitä napsauttaa :D jep.

"123"
Itse tiedän kaksi pariskuntaa, joissa mies on reilusti nuorempi. Toisessa ikäeroa on 16 ja toisessa jotain 15-20 vuoden välillä, en ole varma. Toisessa on yhteisiä lapsia ja toisessa naisella oli jo lapset valmiina.
Ja ovat siis olleet yhdessä vuosia, hankkineet talot ja yhteiset elämät.
Etenkin tässä toisessa parissa se mies on ihan älyttömän komea, pitkä ja raamikas, ja jopa tienaa ihan kivasti. En todellakaan tiedä miten se nainen on siinä onnistunut, mutta jotkut vain onnistuvat siinä. Ja tosiaan, jotkut miehet nyt vain tykkää vanhemmista.

Vaikka se nyt onkin ihan pirun kova kolaus joillekin nuorille neideille kun he eivät kelpaakaan.

vierass
HG vetää tästä nyt varmaan herneet nenään mutta pakko näin "mummona" (36v) todeta, että sillon kun itse olin parikymppinen, oli pyöreät tytöt vähemmistössä mutta nyt niitä legginseihin tungettuja siiderivalaita on aika paljon katukuvassa.

Mulla on kaksi lasta ja mies ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen hoikka ja vientiä ois kyllä aina kun baariin lähden ja joka kerta ainakin pari huomattavasti nuorempaa miestä lähestyy iskuyrityksineen. "Mummona" ei ehkä oo sitä pakkoyritystä päällä kuten ehkä HG:llä kavereineen, liikaa meikkiä ja turhan paljastavat vaatteet ja jokaiselle vitsille pitää kikattaa että toi vaan mua kattois ja musta tykkäis..

Rauhoitu HG. Kyllä se oikea mies sullekin joskus osuu vastaan. Anteeksi nyt vain, mutta vaikutat aikamoiselta takertujalta kun aina uuden pojan treffattuasi hän on niin täydellinen ja häitä suunnilleen suunnittelet ja muutaman viikon kuluttua homma sitten lopahtaakin.. miksiköhän?

Jokaiselle varmasti on vientiä kunhan paikka vaan on oikea.

Ps. Ja tiedätkö mitä. Mulla oli vientiä silloin parikymppisenäkin mutta en silloinkaan yleensä näistä miehistä innostunut. Valintaa valintaa HG, ei tarvii kaikkia ottaa joka vähänkään sinua katsoo. Miesten lukumäärä ei ole mikään meriitti eikä ehkä kannattaisi lähteä uloskaan "metsästämään" sillä epätoivo näkyy kauas.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Entä opiskelijat? Parikymppiset yliopisto-opiskelijat? :D Niissä räkälöissä? Luule huviksesi. Se "kerma" käy juurikin yökerhoissa ja tästä asiasta en enempää keskustele, koska se on sama kun väittäisit, että "suomi ei ole suomi vaan ruotsi". Älä tule mulle selittää missä mun ikäiset tasokkaat miehet käy.
Miksi sä näin kovasti hermostut? Koetko sä sen jotenkin loukkaavana, jos joku nuorimies innostuukin vanhemmasta naisesta?
Mun mielestä sun ei pitäis. Katsos, kyllä maailmassa miehiä riittää, ihan pilvin pimein. Uskon, että sinäkin löydät vielä sellaisen, jonka jälkeen sua ei enää kiinnosta, mitä muut tekee ja ketä ne hässii.

"puuma"
HG vetää tästä nyt varmaan herneet nenään mutta pakko näin "mummona" (36v) todeta, että sillon kun itse olin parikymppinen, oli pyöreät tytöt vähemmistössä mutta nyt niitä legginseihin tungettuja siiderivalaita on aika paljon katukuvassa.
Tämä on totta. Yksi nuori rakastajani jaksaa joka kerta tavatessamme ihmetellä ja ihailla hyvässä kunnossa olevaa vartaloani. Hänen kaikki tyttöystävänsä ovat olleet tuhdimpaa mallia.

Vastapainoksi löytyy myös niitä nuoria miehiä, joilla on ulkoisesti täydellisen näköinen tyttöystävä, mutta muut asiat mättävät ja siksi haetaan seksiä meiltä vanhemmilta naisilta.

Yhteistyössä