The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Mä en mitenkään päin saa tolkkua tän lauseen suomentamiseen. Saa auttaa.

"Regonation, with the national Order of Mapungubwe and honorary degree in medicine from the Univercity of Cape Town, came only few years before his death, and long after South-Africa's return to black rule."

Order of Mapungubwe on tekstisuomennoksen mukaan "Etelä-Afrikan korkein kunniamaininta".

"Recognation, with the national Order of Mapungubwe and honorary degree in medicine from the University of Cape Town, came only few years before his death, and long after South-Africa's return to black rule."

Order of Mapungubwe on tekstisuomennoksen mukaan "Etelä-Afrikan korkein kunniamaininta".
Tunnustus Mapungubwen ja Cape Townin yliopiston lääketieteen kunniamaininnoilla tuli vasta muutama vuosi hänen kuolemansa jälkeen ja kauan sen jälkeen kun Etelä-Afrikka siirtyi mustien hallintoon.

"Regonation, with the national Order of Mapungubwe and honorary degree in medicine from the Univercity of Cape Town, came only few years before his death, and long after South-Africa's return to black rule."

Jaa pariin lauseeseen, tulee muuten turhan pitkä ja kankea. Vaikka näin:

"Hänelle myönnettiin lääketieteen kunniatohtorin arvo Cape Townin yliopistossa sekä Etelä-Afrikan korkein kunniamaininta: Mapungubwen ritarikunnan kunniamerkki. (Henkilön nimi) sai kuitenkin tunnustusta vasta muutama vuosi ennen kuolemaansa, jolloin Etelä-Afrikka oli jo pitkään ollut taas mustien hallinnassa."

Vähän siis riippuen siitä miten sopii ympärillä oleviin lauseisiin.

• Tykkää
Reactions: krut
No, mies hakee patterin ja ruokaa. Ei minua kyllä palele kun mulla on sisäinen patteri joka läskin muodossa lämmittää, mutta mies on kovin huolissaan vauvasta.. Se ei millään usko että sillä on ihan lämmin jos minun ruumiinlämpö on 37...

IhQ
:wave: Hellou!

Meillä kans lievä adhd/add, tyttö täyttää keväämmällä 10v.
Ei oo lääkitystä tarvinnut, sitä mietittiin ennen koulun alkua mut se on alkanu sujumaan ihan hyvin niin ei sitten otettu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä