No. eipä siit mulle hirveetä haittaakaan olis vaik heräisinkin sammakkona.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581987:Nih :vampire:
No. eipä siit mulle hirveetä haittaakaan olis vaik heräisinkin sammakkona.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581987:Nih :vampire:
Ei kärsi ees olla vihainen tuosta ronklaamisestaälä muuta viserrä
Saa suunnitella - ja pitääkin! Sitten on jotain kivaa, mitä odotellaHuomenna alkais taas työ,plaah...saako jo suunnitella et millon ottaa seuraavan loman? Pitkät viikot taas edessä :|
Pitäs kai mennä nukkuu mut ei tuu uni,niin paljon mielen päällä.
Saan väännettyä mist vaan mitä vaan milloin vaan.Vain likainen mieli saisi tosta väännettyä jotain :saint:. Kahvista oli vain puhe :xmas:
Pitsihän se siinä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30582019:Onks tossa hurjistiunut palstamamma?
oisko mummeliisa, se sano tässä aivan hiljattain että sillä on kaapit täynnä aseitaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30582019:Onks tossa hurjistiunut palstamamma?
Pitkäkaula mulle tuli mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30582019:Onks tossa hurjistiunut palstamamma?
ai niin, toi musta aukko tossa reisien välissäPitkäkaula mulle tuli mieleen
:hug: sinnekin :kiss:Saa suunnitella - ja pitääkin! Sitten on jotain kivaa, mitä odotella
:hug: - mikä mielenpäätä vaivaamassa....hus pois menköhön (paraskin sanomaan, kun samassa jamassa olen, mutta - koeta sinäkin selvittää ajatukset siihen malliin, että on helpompaa mennä nukkumaan. Iso rutistus)
:hug: - voi hanipöö sua pientä....:hug: sinnekin :kiss:
Nyt ei ole fiilistä avautua. Kai se tästä selvenee,vuorokauden sisään on vaan tapahtunut yllättävän paljon ja mut tuntien itkuilta ei ole vältytty.
Mä ajattelin et se on vittuuntunut ja kohteena on ämpäri...:ashamed:ai niin, toi musta aukko tossa reisien välissä
sulla on liian puhdas mielikuvitus :stick:Mä ajattelin et se on vittuuntunut ja kohteena on ämpäri...:ashamed:
Kyllä täs nyt ihan ok asiat on mut tää päivä on nyt ollut yhtä setvimistä suuntaan jos toiseenkin. Mut joo,huomenna uus päivä ja katotaan mitä se tuo.:hug: - voi hanipöö sua pientä....
Kyllä sä tokkeennut, se on varmaa. Ja itku tekee vain hyvää. Puhdistaa ja vahvistaa.
Ja kiitos itellesi :kiss:
Hetki ja päivä kerrallaan...
Etkö nyt vieläkään usko et oon kiltti tyttö:saint:sulla on liian puhdas mielikuvitus :stick:
kai se on pakkoEtkö nyt vieläkään usko et oon kiltti tyttö:saint:
Voi ollakin?oisko mummeliisa, se sano tässä aivan hiljattain että sillä on kaapit täynnä aseita