The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenna alkais taas työ,plaah...saako jo suunnitella et millon ottaa seuraavan loman? Pitkät viikot taas edessä :|
Pitäs kai mennä nukkuu mut ei tuu uni,niin paljon mielen päällä.
Saa suunnitella - ja pitääkin! Sitten on jotain kivaa, mitä odotella :)

:hug: - mikä mielenpäätä vaivaamassa....hus pois menköhön (paraskin sanomaan, kun samassa jamassa olen, mutta - koeta sinäkin selvittää ajatukset siihen malliin, että on helpompaa mennä nukkumaan. Iso rutistus)

Mepäs tykättiin koko kööri tosta Teemu- leffasta :). Ja kun Loirin kanssakin oli Teemu juttelemassa, niin siihen olikin hyvä lopetella iltamia...ja lähteä ipanoitten uneksimaan kaikesta mahdollisesta mitä heillä onkaan maailmalle annettavana ja otettavana :). Keskimmäinen ainakin oli jotenkin otettuna...vaikuttunut oli...ja sanoikin hampaita pestessään, että .."..tuskinpa se Teemukaan mun ikäisenä vielä tiesi, mimmonen iso sälli siitä tuleekaan....eikäpä sitä tiiä mitä musta vielä tuleekaan, kun kaikki on vasta edessä!"...

Luulenpa, että hän ainakin nähnee isoja siipiänsä kasvattavia unikuvia :)

Saa suunnitella - ja pitääkin! Sitten on jotain kivaa, mitä odotella :)

:hug: - mikä mielenpäätä vaivaamassa....hus pois menköhön (paraskin sanomaan, kun samassa jamassa olen, mutta - koeta sinäkin selvittää ajatukset siihen malliin, että on helpompaa mennä nukkumaan. Iso rutistus)
:hug: sinnekin :kiss:

Nyt ei ole fiilistä avautua. Kai se tästä selvenee,vuorokauden sisään on vaan tapahtunut yllättävän paljon ja mut tuntien itkuilta ei ole vältytty.

:hug: sinnekin :kiss:

Nyt ei ole fiilistä avautua. Kai se tästä selvenee,vuorokauden sisään on vaan tapahtunut yllättävän paljon ja mut tuntien itkuilta ei ole vältytty.
:hug: - voi hanipöö sua pientä....

Kyllä sä tokkeennut, se on varmaa. Ja itku tekee vain hyvää. Puhdistaa ja vahvistaa.

Ja kiitos itellesi :kiss:
Hetki ja päivä kerrallaan...

oisko mummeliisa, se sano tässä aivan hiljattain että sillä on kaapit täynnä aseita
Voi ollakin?

Uutiskuvissa näkyy hirveesti niitä joilla on hallussaan rynnäri ja jotka mielellään ammuskelevat niillä sarjaa pitkin taivaita, etenkin jos on kamerat paikalla.

Paras uutiskuva jonka olen nähny on se, et jätkä oli nykyisinkin vallan pätevä panssarintuho olallaan ja tähtäili sillä joka suuntaan... kunnes panssari ilmestyi, niin sinko lensi minne sattuu ja jätkä juoksi paskat housussa karkuun. Kumma kyllä uutiskuvaaja jäi vielä kuvaamaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä