The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mikäs vika lumessa ja jäässä on?

huilaa suksiki paremmin
Ei kait niis mitään vikaa ole semmoiselle joka niistä tykkää.

Kait mä olen kertonu itte ittelleni suunnittelemani hautajaiset?

Hankin niin monta vaimoa kuin pystyn. Sit lähden heidän kanssaan reissuun Saharan laitamille. Sit vaihdan heidät niin moneen kameliin ja niin isoon olutkuormaan kuin mitä kamelit jaksaa raahata.

Sit alkaa marssi kohti Saharaa. Kun kamelit kupsahtaa, niin sit mä vaan syön aurinkokuivattua kamelia ja juon sitä olutta ja lopulta hiekka peittää kaiken.

Ainakin luuni saavat levätä lämpöisessä, eikä märkään suohon upotettuna.

örkgh prkl, isipapopa soitti ja herätti mut päikkäreiltä :mad:

Ainoo asia sillä oli, että siellä on 15 senttii satanu lunta ja 6 astetta pakkasta :headwall:

Ihan kuin en osais sitä arvat, kun asun 10 km:n päässä :mad:

Se perkele tulee vanhuuttaan aina vain pahemmaks puhelinterroristiks, joka ei luovuta soittelua, ennenkuin sille vastaa. Se soittaa vailkka 200 kertaa peräkkäin, jos ei sille vastaa :mad:

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30580933:

Ainoo asia sillä oli, että siellä on 15 senttii satanu lunta ja 6 astetta pakkasta :headwall:

Se perkele tulee vanhuuttaan aina vain pahemmaks puhelinterroristiks, joka ei luovuta soittelua, ennenkuin sille vastaa. Se soittaa vailkka 200 kertaa peräkkäin, jos ei sille vastaa :mad:
Mutta huomenta päivää siulle kuiteskin :hug: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30580933:

:hug:

Elä nyt ole nuin pahana. Aattelepa ite omalle kohdalles. Olla möllötellä iteksensä. Ja ikävissään. Kait sitä silloin haluaa kuulla sen omantekeleensä äänen?

Vaikka sitten vain konsonAntteina.

Ärghmkl :kiss:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
...mun ei varmaan tartte erikseen kertoilla, mitä mieltä oon talvesta ja lumesta ja jäästä ja pakkasesta :D?

Talvi vain on :heart:. Lunta pitää olla ja sopivasti pakkasta. Ja jäätä - luonnonjäällä käveleminen...poikkeaminen lähisaareen laavulle ja notskille evästauolle..ja sitten menoksi. Tai sitten ihan sitä lapsekasta ja riehaannuttavaa remuamista lumessa, enkeleiden tekemistä tai muuten vaan nujuamista ja meuhkaamista. Happeilua.

Ihanaa :heart:

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
mää tykkään laskettelusta ja moottorikelkkailusta

ja hiihellä umpisella
:heart:

Mä en ole vielä päässyt moottorikelkan makuun, mutta voisin ihan äkkisiltään kuvitella, että tykkäisin siitä kovasti :). Ja joku koiravaljakon testaaminenkin kiehtois paljon...

Mutta hei - sitten kevään kuikuillessa ja niiten viimosten pakkasten hemmoitellessa on aivan ihanaa samoilla aamuseltaan metässä hankiaisia pitkin :heart:.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä