The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Hyvä ruoka, parempi mieli.
Pilpustin uunivuokaan perunoita, porkkanoita ja halloumia. Kippasin kaurakermaa päälle, maustoin chilikastikkeella, tuoreella valkosipulilla ja fenkolilla. Kulinaarinen orgasmi. Lisukkeeksi lämpsäytin eilisen kaali-herkkusieni-tofupaistoksen, ja salaattina toimi omena-kurkku-paprika-rucola. Omena-rucola on muuten aivan loistava yhdistelmä.
Jälkkäriks ameriikkalaisia pannareita. Kookoshiutaleet sopii sekä vademahillon, että vaahterasiirapin kanssa päällisyhdistelmänä. Nyt on kupuravittuna hyvä jatkaa opiskelua, ko jäbä ja lapsenvahti kattelee leffaa.

IhQ
Alkuiltaa...kattelin tuossa yhen leffan ja hetken sitä kingiä, vai mikä se oli mikä just alkoi..jessus mitä sontaa. Ei sattunu hyvä leffa ja se kingi oli vielä enemmän kuraa.
Aika hukkaan meni sekin aika.:headwall:

Alkuiltaa...kattelin tuossa yhen leffan ja hetken sitä kingiä, vai mikä se oli mikä just alkoi..jessus mitä sontaa. Ei sattunu hyvä leffa ja se kingi oli vielä enemmän kuraa.
Aika hukkaan meni sekin aika.:headwall:
Joo,katoin eilen sitä kingiä ja oli se kyllä aika shittiä.oli siellä jotain hauskaakin,esim kosonen robinina mut se hirviniemen lipun tallominen ja se kuustosen koira juttu niin niistä tuli paha fiilis:(

IhQ
et kestä sitä kun voffia, idolsia tai vain elämäätä parodisoidaan?
Kestän, ei vaan ne hahmot ollu oikeen hauskoja. Vaikkakaan en jaksanu tuota seurata kuin sen myyjän ja sen ruotsalaisen osan. :attn:
Etenkin se Riku-mikäseolikaan..sillä oli putouksessa jossain vaiheessa jo ihan samannäkönen hahmo?
Ja Putouksessa oli sekin Voi elämää-osio joka oli osittain ihan hyväkin vaikka se parodioikin Vain elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30581303:
Mä oon kerran nähny jokseenkin maailman vikkelimmän maastoutumisharjoituksen tapahtuvan tosielämässä.

Olinko silloin aukissa, en muista mut vaihteeksi Rovajärvellä. Meil oli mukana kevyt kranaatinheitin. Jommoisen käyttöön meit siis koulutettiin ihan valokranaattien vuoksi. Oli mun vuoro olla ampujana. Olin väsyny kuten me kaikki.

Mut silti... valokranut oli siin vierekkäin jokatoinen toisinpäin (mahtuvat siis limilomittain). Jossain tusinannen kohdalla sit... mulla oli kranaatti tippumassa kärki edellä putkeen...

Joku kiitos intin kovapanosammunnoille, et niis on aina valvoja. En muista oliko tossa komentona "ammu" vai "pudota". Joka tapauksessa komentoa ei koskaan kuulunu, joten en päästäny sitä kranua hyppysistäni. Hyvin pikaisesti maastoutuneesta porukasta kuului ääni... "se kranaatti on väärinpäin".

Tuskin olis ihmeellisempää jos ny valokranu livahtais kärki edellä putkeen, mut ei kyl tee mieli kokeilla kuinka vähän vaarallista se voikaan olla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä