Siirrät narttulan osoitteen johonkin lämpimään maahan heti kun siihen tilaisuus antaa mahdollisuuden .Mä pystyisin helposti elämään lopun elämäni näkemättä hiutalettakaan lunta. Jäätä voisin katsella drinkkilasissa.
Siirrät narttulan osoitteen johonkin lämpimään maahan heti kun siihen tilaisuus antaa mahdollisuuden .Mä pystyisin helposti elämään lopun elämäni näkemättä hiutalettakaan lunta. Jäätä voisin katsella drinkkilasissa.
Mä pystyisin helposti elämään lopun elämäni näkemättä hiutalettakaan lunta. Jäätä voisin katsella drinkkilasissa.
Ei kait niis mitään vikaa ole semmoiselle joka niistä tykkää.mikäs vika lumessa ja jäässä on?
huilaa suksiki paremmin
Mie en sopeudu koskaan myöskään näihin talviin täällä. Lapsuuden mailla oli aina kunnon talvi. Vaan jonakin päivänä hilpasen pohjosemmaksi täältä.mää asuin nuorramiessä lähes 10v tsadissa ja mulla kävi hermoille kun siellä ei ollu kunnon talvea
pohjosen syntymäpaikan aiheuttama vajavaisuus
Mutta huomenta päivää siulle kuiteskin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30580933:örkgh prkl, isipapopa soitti ja herätti mut päikkäreiltä
Ainoo asia sillä oli, että siellä on 15 senttii satanu lunta ja 6 astetta pakkasta :headwall:
Ihan kuin en osais sitä arvat, kun asun 10 km:n päässä
Se perkele tulee vanhuuttaan aina vain pahemmaks puhelinterroristiks, joka ei luovuta soittelua, ennenkuin sille vastaa. Se soittaa vailkka 200 kertaa peräkkäin, jos ei sille vastaa
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30580933:örkgh prkl, isipapopa soitti ja herätti mut päikkäreiltä
Ainoo asia sillä oli, että siellä on 15 senttii satanu lunta ja 6 astetta pakkasta :headwall:
Ihan kuin en osais sitä arvat, kun asun 10 km:n päässä
Se perkele tulee vanhuuttaan aina vain pahemmaks puhelinterroristiks, joka ei luovuta soittelua, ennenkuin sille vastaa. Se soittaa vailkka 200 kertaa peräkkäin, jos ei sille vastaa
Osoite löytyy jo mutta vielä pitäs hetki tehä töitä ja kerätä fygee. Äkkiä tää 23,5 vuotta menee :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30580911:Siirrät narttulan osoitteen johonkin lämpimään maahan heti kun siihen tilaisuus antaa mahdollisuuden .
Ei tuossa montaa talvea ole jäljellä :kieh:Osoite löytyy jo mutta vielä pitäs hetki tehä töitä ja kerätä fygee. Äkkiä tää 23,5 vuotta menee :kieh:
siellä vetelässä se vasta kylmä on kun niillä raukoilla ei ole taloissa lämmitystä
Oonko ikinä maininnu et britti-imperialistit siirsi oivallisen rakennustyylinsä sellaisenaan tänne down underiin? Nimim. Kesällä paistuu ja talvella jäätyy.siellä vetelässä se vasta kylmä on kun niillä raukoilla ei ole taloissa lämmitystä
:heart:mää tykkään laskettelusta ja moottorikelkkailusta
ja hiihellä umpisella
...elämystä kuitenkin. Ja niitä karvaturrejaminusta taas tuo koiravaljakkohomma on joutavaa, ne kun pääsee vain valmiiita latuja
...elämystä kuitenkin. Ja niitä karvaturreja