Av:laiset korkeammin koulutettuja kuin Mitäs nyttiläiset?

• Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
.vieras.
[QUOTE="a p";30579363]Ehheh. Juttujen keskimääräisestä tasosta pidempään seurattuna, ei yksittäisistä kommenteista - jos olet koulutettu/muuten vaan älykäs, ymmärrät tämän.[/QUOTE]

Ennen ja jälkeen rekisteröintipakon en kyllä ole juuri tasoeroa vuosien seuraamisen perusteella havainnut ainakaan mainitsemaasi suuntaan. Ehkä olen siis kouluttamaton/tyhmä.

"huoh"
Ainakin 100 kertaa hauskempia, täällä vaan nillitetään, valitetaan ja vittuillaan. Tai sitten ihan kuivaa ja hiljaista. AV:lla oli huumoria, osa huonoakin mutta paljon myös hyvää.

Pin
No muistan joskus siellä pyörineenä, että olisi vanhempaa porukkaa, joten eiköhän sitä olla ehditty kouluttautuakin pidemmälle. Katkerampaa kaveria siellä noin keskimäärin on ja eron huomaa selkeästi. Aika harvoin siellä on tullut käytyä 2010 jälkeen, mutta joka kerta saman voinut havaita. Poistuisi nyt vaan se rekkautumispakko niin ryömisi takaisin sinne vihollisleiriin.

pläts
Av:llä ajatuksenvirta ja kirjoitusten lennokkuus on aina ollut värikkäämpää, kuin tällä palstalla. Palstalaisten koulutuksesta on paha mennä sanomaan mitään. Siellä vaan liikkuu enemmän porukkaa, jotka ilmaisevat itseään vahvasti ja särmikkäästi. Tai ainakin oli ennen nikkien rekisteröintipakkoa. Nyt siellä eletään muutksen myllerryksessä ja jälkishokissa, viikonloppu on paljon hiljaisempi, kuin koskaan ennen.

"jep"
No muistan joskus siellä pyörineenä, että olisi vanhempaa porukkaa, joten eiköhän sitä olla ehditty kouluttautuakin pidemmälle. Katkerampaa kaveria siellä noin keskimäärin on ja eron huomaa selkeästi. Aika harvoin siellä on tullut käytyä 2010 jälkeen, mutta joka kerta saman voinut havaita. Poistuisi nyt vaan se rekkautumispakko niin ryömisi takaisin sinne vihollisleiriin.
siis "kävin siellä vuonna 2010 ja voin siis varmuudella kertoa teille, että siellä on katkeria tyyppejä".
Hei please..

vierailija.
Jaa,musta tuntuu että jokainen fiksu ja aikaansa seuraava ymmärtää ettei korkealla koulutuksella ole samanlaista merkitystä enää kuin ennen.
Yhä useampi akateemisten vanhempien lapsi hakeutuu ammatillisille aloille.
Mielestäni tuo johtuu ainakin kahdesta syystä: 1.) korkeakoulutus ei enää takaa työpaikkaa tai korkeita tuloja,vaan amiksen käyneen tulot voivat olla korkeammat kuin yliopiston käyneen 2.) pelkkä amis tai amk-koulutus on hyväksytympää kuin ennen.

Pin
[QUOTE="jep";30579700]siis "kävin siellä vuonna 2010 ja voin siis varmuudella kertoa teille, että siellä on katkeria tyyppejä".
Hei please..[/QUOTE]

Niin siis olen käynyt siellä senkin jälkeen, en vaan useasti viikossa kuten sillon aikaisemmin. Samalta näytti niinäkin kertoina kuin sillon 2010 ja sitä ennen. Tai olisikohan peräti 2009 ollut kun vaihdoin leiriä.

"Mukamaspipsa"
Jaa,musta tuntuu että jokainen fiksu ja aikaansa seuraava ymmärtää ettei korkealla koulutuksella ole samanlaista merkitystä enää kuin ennen.
Yhä useampi akateemisten vanhempien lapsi hakeutuu ammatillisille aloille.
Mielestäni tuo johtuu ainakin kahdesta syystä: 1.) korkeakoulutus ei enää takaa työpaikkaa tai korkeita tuloja,vaan amiksen käyneen tulot voivat olla korkeammat kuin yliopiston käyneen 2.) pelkkä amis tai amk-koulutus on hyväksytympää kuin ennen.
Aika hullua, että ammattikoulua vieläkin jotkut pitää jotenkin huonona vaihtoehtona. Ja "amislaisia" tietynlaisina ihmisinä.

Jos itse olisin nyt sen ikäinen, että pitäisi valita jatkokoulutus, niin varmaan menisin amikseen.

Oikea Nainen!
Olen OIKEA Nainen!

Käyn Töissä, Leikin Lasten Kanssa, En Ole Koskaan Lusinut Kotihoidontuilla Enkä Nostanut Asumistukea, En Hanki LIIKAA Lapsia, Siivoan, Treenaan Fyysisesti Kuntoani, Harrastan Luovia Aktiviteetteja, Luen Kirjoja, Hoidan Puutarhaa, Lapseni Harrastavat Kehittäviä Ja Yleviä Aktiviteetteja, Rakastelen Puolisoni Kanssa Säännöllisesti, Olen Naimisissa Ikäni SAMAN Miehen Kanssa, Vietän Sosiaalista Elämää Perheen Ulkopuolella, Maksan Veroa, Lyhennän Lainaa, Kuulun Ammattiyhdistykseen.

Rakastan Työtäni, Perhettäni, Harrastuksiani, Ystäviäni, Elämääni, Älykkyyttäni, Varojani, Lähiomaisiani, Taloani ja Autoani!

Olen OIKEA Nainen!

Yhteistyössä