Av:laiset korkeammin koulutettuja kuin Mitäs nyttiläiset?

• Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
.vieras.
Olen OIKEA Nainen!

Käyn Töissä, Leikin Lasten Kanssa, En Ole Koskaan Lusinut Kotihoidontuilla Enkä Nostanut Asumistukea, En Hanki LIIKAA Lapsia, Siivoan, Treenaan Fyysisesti Kuntoani, Harrastan Luovia Aktiviteetteja, Luen Kirjoja, Hoidan Puutarhaa, Lapseni Harrastavat Kehittäviä Ja Yleviä Aktiviteetteja, Rakastelen Puolisoni Kanssa Säännöllisesti, Olen Naimisissa Ikäni SAMAN Miehen Kanssa, Vietän Sosiaalista Elämää Perheen Ulkopuolella, Maksan Veroa, Lyhennän Lainaa, Kuulun Ammattiyhdistykseen.

Rakastan Työtäni, Perhettäni, Harrastuksiani, Ystäviäni, Elämääni, Älykkyyttäni, Varojani, Lähiomaisiani, Taloani ja Autoani!

Olen OIKEA Nainen!
Et myöskään ole käynyt kouluja oppivelvollisuuden jälkeen.

Vaikea uskoa
Olen OIKEA Nainen!

Käyn Töissä, Leikin Lasten Kanssa, En Ole Koskaan Lusinut Kotihoidontuilla Enkä Nostanut Asumistukea, En Hanki LIIKAA Lapsia, Siivoan, Treenaan Fyysisesti Kuntoani, Harrastan Luovia Aktiviteetteja, Luen Kirjoja, Hoidan Puutarhaa, Lapseni Harrastavat Kehittäviä Ja Yleviä Aktiviteetteja, Rakastelen Puolisoni Kanssa Säännöllisesti, Olen Naimisissa Ikäni SAMAN Miehen Kanssa, Vietän Sosiaalista Elämää Perheen Ulkopuolella, Maksan Veroa, Lyhennän Lainaa, Kuulun Ammattiyhdistykseen.

Rakastan Työtäni, Perhettäni, Harrastuksiani, Ystäviäni, Elämääni, Älykkyyttäni, Varojani, Lähiomaisiani, Taloani ja Autoani!

Olen OIKEA Nainen!
Käyt töissä? Töissä copypasteeraat päivät pitkät tätä litanniaa jokaiseen ketjuun? Tuskin olet lukenut kirjan kirjaa kun oikeinkirjoitus on tuota tasoa... Taidat lusia tuilla enemmän kuin kukaan keskimäärin.

"Onnetar"
Olen OIKEA Nainen!

Olen OIKEA Nainen!
Ärsyttävän näköistä, kun on kaikki isolla kirjaimella. Enpä jaksanut edes lukea. Ihan tyhmä oikea nainen :D :D

mikäs mä oon?
auttakees mua! mikäs mä sit olen kun en tiedä mikä on av:laiset?

oonks mä nyt niinku vähemmän älykäs?

menee ap:n älyn lahjat hukkaan kun tällaisia täällä kyselee

terkuin ylioppilas, sosionomi(amk) ja yhteiskuntatieteiden maisteri

Alkuperäinen kirjoittaja mikäs mä oon?;30579831:
auttakees mua! mikäs mä sit olen kun en tiedä mikä on av:laiset?

oonks mä nyt niinku vähemmän älykäs?

menee ap:n älyn lahjat hukkaan kun tällaisia täällä kyselee

terkuin ylioppilas, sosionomi(amk) ja yhteiskuntatieteiden maisteri
Kyllä sä vähän olet vähemmän älykäs, jos sinun tosiaan täytyy sitä täällä mittaroida.

mikäs mä sitten oon?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30580161:
ihan sama mikä palsta on kyseessä niin kaikenlainen päänaukominen johtuu siitä että suurimmalla osalla mammoista on pakonomainen tarve olla toista parempi kaikkein vähäisemmissäkin asioissa.
:popcorn:

Nimenomaan! On tullut huomattua. Keskustelupalstoilla kun ihmisillä ei tarvitse olla oikein mitään suodatinta ja laukoo sellaistaki mitä ei kasvokkain laukoisi niin huomaa ihmisten oikeat ajatukset. Ihmiset on ihan jumalattoman tuomitsevia ja arvostelevia..
Ei minkäänlaista kykyä nähdä oman napansa ulkopuolelle.

boring
[QUOTE="a p";30579363]Ehheh. Juttujen keskimääräisestä tasosta pidempään seurattuna, ei yksittäisistä kommenteista - jos olet koulutettu/muuten vaan älykäs, ymmärrät tämän.[/QUOTE]

Voi hellalettas sentään. Onnea maisterintutkinnosta, jatkotutkintohan sinulta sitten puuttuukin...

Yhteistyössä