Vuokrien suuruus hämmästyttää, paljon te maksatte?

• Viestiketjun aloittaja miiisa
  • Ensimmäinen viesti
halvimpia
Kun muutin vanhempien luota omaan asuntoon, niin se oli 250e, ja 26 neliötä. Sähkölasku 30e kk ja vesimaksu 10e kk.

Nyt me asutaan miehen kanssa 74-neliöisessä kolmiossa.. Vuokra 550 euroa, varmaan halvin kolmio tässä ketjussa?? Rovaniemi, ja muutama kilometri keskustasta ja ihan rauhallinen talo rauhallisella alueella.. Vesimaksut ja sähkö ja autopaikat yht. n. 60e kuussa..

"minä vain"
Kun muutin vanhempien luota omaan asuntoon, niin se oli 250e, ja 26 neliötä. Sähkölasku 30e kk ja vesimaksu 10e kk.

Nyt me asutaan miehen kanssa 74-neliöisessä kolmiossa.. Vuokra 550 euroa, varmaan halvin kolmio tässä ketjussa?? Rovaniemi, ja muutama kilometri keskustasta ja ihan rauhallinen talo rauhallisella alueella.. Vesimaksut ja sähkö ja autopaikat yht. n. 60e kuussa..
Itseasiassa meillä on halvempi, 78,5, 534,63e. Autopaikka 9e, sauna 12e. Vesi ja pyykkitupa kuuluu vuokraan. Kouvolassa.

kalakukko
Saunallinen kolmio n. 2km etäisyydellä keskustasta n. 950e/kk plus vesi 18e/henk ja autopaikka 11e. Täältä ei edullista vuokrakämppää tahdo löytyä.. Sama koskee asuntojen hintoja..

Oikea Nainen!
Olen OIKEA Nainen!

Käyn Töissä, Leikin Lasten Kanssa, En Ole Koskaan Lusinut Kotihoidontuilla Enkä Nostanut Asumistukea, En Hanki LIIKAA Lapsia, Siivoan, Treenaan Fyysisesti Kuntoani, Harrastan Luovia Aktiviteetteja, Luen Kirjoja, Hoidan Puutarhaa, Kierrätän Tunnollisesti KAIKEN Tavaran, Lapseni Harrastavat Kehittäviä Ja Yleviä Aktiviteetteja, Rakastelen Puolisoni Kanssa Säännöllisesti, Olen Naimisissa Ikäni SAMAN Miehen Kanssa, Vietän Sosiaalista Elämää Perheen Ulkopuolella, Maksan Veroa, Lyhennän Lainaa Enkä Ole Koskaan Maksanut Vuokraa, Kuulun Ammattiyhdistykseen.

Rakastan Työtäni, Perhettäni, Harrastuksiani, Ystäviäni, Elämääni, Älykkyyttäni, Varojani, Lähiomaisiani, Taloani ja Autoani!

Olen OIKEA Nainen!

huhhuh69
Eiköhän se miehesi hoidan suurimman osan laskuista ettö sulle jää enemmän aikaa virkkaamiseen. Muten tuo sun "OIKEA NAINEN" lausahdus liittyi taas yhtään mihinkään. Voi luoja..

Yhteistyössä