Vuokrien suuruus hämmästyttää, paljon te maksatte?

• Viestiketjun aloittaja miiisa
  • Ensimmäinen viesti
Pin
[QUOTE="jooh";30574336]Pitihän päästä leuhkimaan. Onneksi tuohon ei kuitenkaan mene kuin mitätön osa palkasta.[/QUOTE]

Anteeksi että vastasin tähän, selvästikin muilla on oikeus vastata, mutta mä en kuulu joukkoon, koska vuokra on niin suuri ja....leuhkin sillä(?!). Onhan se nyt hianoo kun on hirveet hinnat, käy varmaan kateeksi?

"Maikku"
Vuokra vesineen noin 900 euroa, vuokraan kuuluu myös netti. Sähkö maksetaan erikseen kulutuksen mukaan. Kyseessä siis 75 neliön kerrostalokolmio saunalla. Tampereella.

vuokra-ahdistuja
Joensuu, kaupungin vuokra-asunto taajaman ulkopuolella, rivarikolmio saunalla, vuokra n. 840 euroa sisältäen veden kolmelta hengeltä.

Mielestäni kauhea hintataso tässä kaupungissa, yksityisellä vastaava maksaisi tietenkin vielä enemmän...

amerikkaa
Anteeksi että vastasin tähän, selvästikin muilla on oikeus vastata, mutta mä en kuulu joukkoon, koska vuokra on niin suuri ja....leuhkin sillä(?!). Onhan se nyt hianoo kun on hirveet hinnat, käy varmaan kateeksi?
Maksatteko itse vuokran vai onko työsuhdeasunto? Olisi kiva tietää, mitä tuolla hinnalla oikein saa? Itse sijoitan erääseen rahastoon, joka ostelee amerikasta sijoitusasuntoja ja joissain metropolien lähellä ok-talon saa 50 000 dollarilla.

Yhteistyössä