lukee tänkin palstan=) muuten selailin yht palstaa ja sie tupsahdit kaikkinesi siihen on sullakin kiltit silmät hyvää uutta vuottaTää on kyllä hauska, et joillekin menkkojen poissaolo on pelkästään positiivinen asia, kun taas joillekin (kuten esim. minulle) ehdottomasti negatiivinen.
Menkoista tietää, että kroppa toimii ja on terve, ei ole raskaana ja tosiaan, EI ole raskaana.
Tuntee myös oikeasti olevansa nainen, kun kierto pelaa normaalisti.
Ovulaatiosta ja sen tuottamasta eläimellisestä kiimasta en myöskään olisi valmis luopumaan.
Tuntee jotenkin olevansa todella elossa ja yhtä luonnon kanssa.
Ai täh? Noh, hyvää alkavaa vuotta vaan sitten sullekin.lukee tänkin palstan=) muuten selailin yht palstaa ja sie tupsahdit kaikkinesi siihen on sullakin kiltit silmät hyvää uutta vuotta
siis etin yht jäbää joka lähti shipil peruskoulun jälkeen ulkomaille. sulla oli vaan just lärvi bongauksis ni piti tsiikaa ja tyylikäs oot ei mitään tissi kuvii. se oli paras sinä rasta nainen ja lapses=). noh monen joukosta panin sen merkille et lämmin katse hienoo lapselleAi täh? Noh, hyvää alkavaa vuotta vaan sitten sullekin.
Hmm, en nyt ihan hiffannut, että mistä bongasit ja miten yhdistit minuun, mutta ok.siis etin yht jäbää joka lähti shipil peruskoulun jälkeen ulkomaille. sulla oli vaan just lärvi bongauksis ni piti tsiikaa ja tyylikäs oot ei mitään tissi kuvii. se oli paras sinä rasta nainen ja lapses=). noh monen joukosta panin sen merkille et lämmin katse hienoo lapselle
siis oon 9mm ja näin sun kuvas missä sulla oli kädet yhes ja heh suoja kupu siinä uunissa tai se ristikko. noh siis ku täl yhel oli aikoinaa siinä palvels nikki. en sano sitä et ku se on sun juttus. mä en muista nimiä mut kasvot jää mieleen. eläkä pelkää mie en muista nikkiäs siellä=) mä diggaan vaan just random kohtaamisist.Hmm, en nyt ihan hiffannut, että mistä bongasit ja miten yhdistit minuun, mutta ok.
Joo, nyt ehkä sain kiinni. Sulla on erikoinen tyyli kertoa asioita, tolleen "tarinankertojamaisesti". Positiivinen juttu siis.siis oon 9mm ja näin sun kuvas missä sulla oli kädet yhes ja heh suoja kupu siinä uunissa tai se ristikko. noh siis ku täl yhel oli aikoinaa siinä palvels nikki. en sano sitä et ku se on sun juttus. mä en muista nimiä mut kasvot jää mieleen. eläkä pelkää mie en muista nikkiäs siellä=) mä diggaan vaan just random kohtaamisist.
joo se menikin pätkittäin kaikkea hyvää sulle ja skidilles ja tsemppiäJoo, nyt ehkä sain kiinni. Sulla on erikoinen tyyli kertoa asioita, tolleen "tarinankertojamaisesti". Positiivinen juttu siis.
Mut jooh, kiitos kauniista sanoistasi ja kaikkea hyvää!
9mm tapa kirjoittaa on todella typerä ja rasittava. Huomaa, että tyyppi on vetänyt muutakin kuin viinaa.Joo, nyt ehkä sain kiinni. Sulla on erikoinen tyyli kertoa asioita, tolleen "tarinankertojamaisesti". Positiivinen juttu siis.
Mut jooh, kiitos kauniista sanoistasi ja kaikkea hyvää!
Tuo on erään huutokauppakeisari ohjelman vetäjän heitto.Ja hyi hitto miten etova ajatus, että joku "laskee aina lakanalle".
Iuh ja yöks. Kai nää lakanalle laskijat nukkuukin sitten niissä tuhnuisissa mällilakanoissansa?