kylmäon
Onko kellään? Hintaahan sillä on, mutta toisaalta saattaa kestää käyttöä ainakin kymmenen vuotta...
Mä en ole ihan varma millainen tuo nuuk-takki on, mutta sitten mulla on yksi elvinen takki jossa on polyestervuori, niin se sitten taas hyvä pikkupakkasilla tuulisissa olosuhteissa. Me kun asutaan ihan meren äärellä, niin tuuli on läpi vuoden aika kova, pidinkin tuota takkia jo lokakuussa kun muilla oli vielä kevyitä takkeja. Jos tuo nuuk on yhtään samanlainen kuin tuo kuvailemani takki, niin siihen verrattuna kyla on kyllä lämmin ja myös hengittävämpi. Kyllähän sillä pärjäisi, mutta jotenkin tuo canada goose on vieläkin lämpimämpi ja pitää paremmin tuulta. Joku siinä vaan on.Itselläni on fjällräveniltä nuuk-parka. Eli se kyla-parkaa "kevyempi" ja halvempi versio keinokuitutäytteellä. Omasta mielestäni nuuk on lämmin ja pärjään sillä hyvin n -15 pakkaselle asti. Tos laadukas takki ja fjällräven on kyllä vakuuttanut
Mutta tarkoitus olisi itselläkin hankkia se oiekasti kovien pakkasten takki. Itse mietin myös fjällrävenin kylan ja canada goosen välillä. Sinä, kenellä on kyla-parka, osaatko verrata nuukkiin? Onko kyla kuinka paljon lämpimämpi?
Ai siis luulin että trilliumissa on mielestäsi liian isot eihän ne nyt mitkään pienet ole, aika samoissa kun kyla.. Ehkä vähän kapeammat. Kyllä sinne käsi kuitenkin mahtuu. En ole aikaisemmin edes kiinnittänyt mitään huomiota, ettäkö ne olisivat merkittävästi eri kokoiset.Alkuperäinen kirjoittaja kylmäon;30546519:Kuvia kun katsoo niin canada goosessa on tosi pienet taskut edessä. Onko ne sisältä kuinka isot verrattuna vaikka kyla-parkaan?