no otan yhteyttä kun arki alkaa niin lekuriin.Tää on asia jonka voi tehdä oikein tai mun tavalla.
Jos on vaivaa, niin menee lääkäriin. Nyt.
Toki voi tehdä kuin mä ja jättää patologin pohdittavaksi mihin mä kuolin.
no otan yhteyttä kun arki alkaa niin lekuriin.Tää on asia jonka voi tehdä oikein tai mun tavalla.
näin miekin teen. lääkäristä ei tule pihalle terveitä ihmisiä joten parempi pysyä pois.Tää on asia jonka voi tehdä oikein tai mun tavalla.
no en ku se on lukkarin uus ihme.Et oo vielä ehtiny mokata huomista päivää.
:heart: - eikö ookin ihanaa ....just toi tommonen kutkuttavan jännä tunne, ihan kuin lapaluista kasvais siivet...ja kantapäihinkin...Love bites :heart:
Mua on ainaki joku purru, en oikein tiiä miten päin sitä olis. Huomenna pitäis kai lähtee viikon päätteeks kotia kohti. Jotenkin malttamattomana odotan.
wow kiitti just kova biisi ja kaunisIltaa!
[video]http://m.youtube.com/watch?v=_Dsh9M6qnhE[/video]
Tässä sulle toinen, saa muutkin kuunnellawow kiitti just kova biisi ja kaunis
Viime terveystarkastuksesta kävelin ulos terveempänä kuin vuosiin.näin miekin teen. lääkäristä ei tule pihalle terveitä ihmisiä joten parempi pysyä pois.
Toimisko paremmin ihan poppina?
edit. eikö siis kolesterolilääkkeitä tyrkyttivät.Viime terveystarkastuksesta kävelin ulos terveempänä kuin vuosiin.
Vuotta aikaisemmin tyrkyttivät jo verenpainelääkkeitäkin mutta nyt nekin oli kaikki arvot kunnossa, eikä ees ylärajoilla.
Miksi jos hyvät oli arvot?edit. eikö siis kolesterolilääkkeitä tyrkyttivät.
viikon päästä pitäs itekin tarkastukseen mennä. eiköhän ne ihan töihin kykeneväksi totea.Viime terveystarkastuksesta kävelin ulos terveempänä kuin vuosiin.
Vuotta aikaisemmin tyrkyttivät jo verenpainelääkkeitäkin mutta nyt nekin oli kaikki arvot kunnossa, eikä ees ylärajoilla.
:heart:Kävin sukuloimassa tänään. Arvokasta kuunneltavaa, miten vanhempi polvi ikävöi ja katuu menetettyä tilaisuutta kertoa vanhemmilleen välittävänsä heistä. Nyt se on myöhäistä. Kaksi sotien vammauttamaa sukupolvea, isovanhemmat ja suuret ikäluokat.
Hyyveli ööteliä siulle :kiss:Taijan miekin kellistyä unille. Huominen viel vapaata ja sit pitäs muutama päivä katella taas töitä..hitto siel on toimiston bossi poissa ja miun pitää hoitaa muutamia senkin hommia. Ääk, koitan vaan tolkuttaa itelleni et hyvin se menee..
Mut öitä nyt, ja kauniita unia kaikille!!:kiss::kiss:
Heidän äiti ei ikinä ottanut syliin, suukottanut tai halanut. Sen ajan sukupolvi ei osannut. Sisällissota tuhosi lapsuuden ja seuraava sota aikuisuuden. Osa lapsista evakkoon Ruotsiin. Pula kaikesta, nälkä, sota tuhosi talot yms ja kaikki jäi. Kovaa elämää.:heart:
...jotenkin haluan uskoa, että noi hetket nyt sanottuine sanoineen menivät perille...eikä niihin kaikista tärkeisiin sanojen sanomisiin mitään sotiakaan tarvita, joskus se vain on niin vaikeaa. Lähteä sanoittamaan ja vallankin ääneen omia tunteitaan.
Vuotta aikaisemmin ennen tätä terveystarkastusta ei olleet hyvät arvot vaan jo sellaiset että olisi pitänyt aloitta lääkitys. En halunnut eikä olisi kannattanutkaan.Miksi jos hyvät oli arvot?
Ruokavalioko auttoi?Vuotta aikaisemmin ennen tätä terveystarkastusta ei olleet hyvät arvot vaan jo sellaiset että olisi pitänyt aloitta lääkitys. En halunnut eikä olisi kannattanutkaan.