....
Miksi ei voisi olla?En usko, että pystyt olemaan sen empaattisempi suomalaisten lasten ja nuorten suhteen eli älä esitä että autat heitäkään.
Itse en kylläkään lapsia ja nuoria auta, oli ne sitten afrikkalaisia tahi suomalaisia. Mutta annan kyllä rahaa niille tahoille joille a) itse haluan ja b) käyttävät edes suurimman osan niistä rahoista siihen mihin väittävät.
Eli itse lahjoitan rahaa ja tavaraa pienille rescue-ryhmille ja oman paikkakuntani eläinsuojeluyhdistykselle.
Mitkään WWF:t, Petat tai Greenpeacet ei todellakaan saa lanttiakaan koska niistä rahoista suurin osa menee kuitenkin johonkin ihan muuhun kuin mitä noissa mainoksissa väitetään.
Ja sama on noiden punaisten ristien ja uniceffien kanssa. Ne johtajat siellä tahkoaa ihan järjettömiä summia omaan pussiin, ja ne rahat jotka sieltä firman sisältä lähtee maailmalle menee sitten heimojohtajille ym jotka sitten taas antavat pienen prosentin niille nälkäänäkeville. Toki, kyllä sillä 20 sentilläkin ehkä kupin riisiä saa, mutta silti mielestäni on vain naurettavaa että loput 19,80 menee ihan kaikkialle muualle, esimerkiksi noihin ärsyttäviin mainoksiin. Pelkkää bisnestä tuo on, eikä ne johtajatkaan siellä ajattele niitä kärpässilmälapsia, vaan ihan vain omaa napaansa.