Kääk! No mut se näyttää putkahtamiselta ellei tiiä, et se on väijynyTai sitten ne väijyy jossain lähistöllä ja sitten yhtäkkiä niihin vaan jotenki haksahtaa :snotty:
Kääk! No mut se näyttää putkahtamiselta ellei tiiä, et se on väijynyTai sitten ne väijyy jossain lähistöllä ja sitten yhtäkkiä niihin vaan jotenki haksahtaa :snotty:
freeze sie oot hyvä ihminen. lapsi lähti pohjoseen mut mun pitäis tavata yks. mut se on flippi jolla mutka meenkö silti?:hug:
- asia selevä ja halkipoikkipinossa :kiss:...taijankin kohta purasta sekä korvasta että peffastas
Mie puren takas. :vampire: :heart::heart:....ihan pikkasesti ja hellästi vaan purasen :xmas: :saint:...sen verta vaan, että tunnet olevas elossa etkä minään kivenä :heart:
Flippi jolla on mutka kuulostaa aika hasardilta. Saattaisin ehkä jättää väliin, varsinkin jos on kyse naisesta.freeze sie oot hyvä ihminen. lapsi lähti pohjoseen mut mun pitäis tavata yks. mut se on flippi jolla mutka meenkö silti?
ei kyse on yhest amigost ei must varmaan viddu tuu normaalii eläjää kun pakko mennä kuiteski ihan se vika keikka fiilis. mut kun oonmies niin ei voi sanoo kanaksi. mut pitäis jeesaa ja rakastan lastani yli kaikenFlippi jolla on mutka kuulostaa aika hasardilta. Saattaisin ehkä jättää väliin, varsinkin jos on kyse naisesta.
Luonto on parasta Suomessa. Ja luonnon tarjoamat puhtaat ja laadukkaat marjat ja kasvit.Suomen luonto on vaan niin kaunis :heart:
Pikku pakkasessa kun narskuvien askelten kera kulkee mettäpolkua pitkin...kun ilma on kuulaan kirkkaan raikasta ja voimakasta hengitettäväksi...ja ympärillä kohoaa korkeita kuusipuita hunnutettuina lumesta ja pakkaskuuran koristelemat koivut kaareutuvat timanttihunnuissansa :heart:....
Siinä kauniissa maisemassa saa sielunsa samalla aikaa sekä tyhjäksi että niin täydeksi. Sitä tuntee ittensä niin pieneksi että myös suureksi ja vahvaksi.
Paljon ehti tapahtua taas pienellä matkallani :heart:. Kotona siis jälleen :heart:
Kuulostaa vielä enemmän Breaking Badilta.ei kyse on yhest amigost ei must varmaan viddu tuu normaalii eläjää kun pakko mennä kuiteski ihan se vika keikka fiilis. mut kun oonmies niin ei voi sanoo kanaksi. mut pitäis jeesaa ja rakastan lastani yli kaiken
noh i cant madame. se on mun lastKuulostaa vielä enemmän Breaking Badilta.
Koita pysyy turvassa ite.
No sinuna sanoisin et vikat keikat on heitetty aikoja sitten, adios.mut kertokaa mulle oon pelastanu hengen siltä pari kertaa mitä mä teen.
Kiitos kauniista sanoistas .freeze sie oot hyvä ihminen. lapsi lähti pohjoseen mut mun pitäis tavata yks. mut se on flippi jolla mutka meenkö silti?
Mutka = ase.Kiitos kauniista sanoistas .
...hmmm...ei kaikkia mutkia kannata lähteä kattomatta huonoiksi epäilemään...ellei sitten varmasti tiiä, että on huono...eikä yksi kohtaaminen vielä haitaksi asti ole, joten...kokemusta hankkimaan !
ja jos koko elämän seikkailut kiteytyy yhteen ihmiseen ni en voi olla turvas ku kaikki koettu yhes meit on ammuttu selvitty kaikestKuulostaa vielä enemmän Breaking Badilta.
Koita pysyy turvassa ite.
word lady sit ku viel sun sydämmen lento läväyttää maailman palasiksMutka = ase.
I speak Kontula, bitches
Mutka = ase.
I speak Kontula, bitches
Et sä lähe mihinkään nukkumaan ennenko kerrot mitä vikaa on 50-60 miehissä jotka tykästyy +40 naiseen??? Täh???Jospa keittäs kahvit. Kohta pitää mennä nukkuu.
mut jos se on yks sydän u cant say noNo sinuna sanoisin et vikat keikat on heitetty aikoja sitten, adios.
Flippejä mutkallisia ei kukaan tarvi lähipiiriinsä.
Liian vanhoja mulle. En halua vanhempien ikäluokkaa olevaa.Et sä lähe mihinkään nukkumaan ennenko kerrot mitä vikaa on 50-60 miehissä jotka tykästyy +40 naiseen??? Täh???
i cant me luvattiin pitää toisista huolta kyynel tulee mut mä piän sen rakkaudella kaikille t ilari..jees, mä ehdin kirjottaa vastauksen ennen kuin ehdin näkemään näitä viimosia juttuja.
9mm - jätä väliin. Suosiolla. Vaikka kuinka olis ystävä ja viimeinen juttu. Pistä ihana lapsesi ja teidän elo edelle. Sä olet jo ko. ihmisen eteen tehnyt varmasti voitavas. Nyt vain keskityt itteesi ja tähän nykytilanteeseen.
...sekä hänen että sun sydämelles on vain hyväksi nyt se, että the word is no. Toi on sitä suuremman luokan rakkautta. Think 'bout that :heart:mut jos se on yks sydän u cant say no
Sulla on lapsi josta sun täytyy pitää huolta!!i cant me luvattiin pitää toisista huolta kyynel tulee mut mä piän sen rakkaudella kaikille t ilari
Huolenpitoa on myös se, että osaa ymmärtää, mikä lopulta on kaikkein tärkeintä. Sun tyttös tarttee sua vielä monen monen vuoden ajan, ja sä tarttet tyttöäs huomaamaan, mikä on tärkeintä ja rakkainta :heart:.i cant me luvattiin pitää toisista huolta kyynel tulee mut mä piän sen rakkaudella kaikille t ilari