Onks tää ny vakavaa?Hyi, me ollaan Majurin kanssa alettu tykkäillä toistemme teksteistä :-x
Onks tää ny vakavaa?Hyi, me ollaan Majurin kanssa alettu tykkäillä toistemme teksteistä :-x
Taitaa olla :|Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541422:Onks tää ny vakavaa?
:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30541428:Taitaa olla :|
Tarkalleen ottaen täälä on hehkutettu runpalin vaimoo :stick:juu, kyllähän taidettakin on hyvä olla mutta tartteeko jotain pasisteja tai runpaleita hehkuttaa nyt niin maan perusteellisesti
Mulla on pylly ihan musta ja kipee.
Me tehtiin sellanen kuningashyppyri tohon meidän mäkeen.
Mun tietty piti näyttää kylän lapsille kellä on kaikkein rohkein äiti.
Muut äidit jutteli sivistyneesti ringissä, eikä niillä ollu ees lunta missään.:O Mä olin ihan lumen peitossa ja tukka sekasin. Siis ajatella mistä jäävät paitsi. Kyllähän ne vähän oudoksuen katsoo mua mutta musta tuntuu että ovat vaan kateellisia kun oikeasti haluisivat ittekin mäkeen, mutta eivät kehtaa; liian lapsellista.:xmas:
Pitäiskö paheksua?Mä taidan olla ketjuuntunut |O
Joo, vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541458:Pitäiskö paheksua?
Aina pitää paheksua kun tulee pienikin mahdollisuusAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541458:Pitäiskö paheksua?
Mä yhdyn suhun.=)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541458:Pitäiskö paheksua?
Masokismia?Miksi mä taas sorruin vääntämään ton Häppärin kanssa vaikka tiedän vanhastaan että touhu on kuin raastinraudalla runkkaamista: jokseenkin mielenkiintoista, enimmäkseen tuskallista
EN enkä osta. Turha juhla joku uusivuosi. Mieluiten jäisin yksin kotiin :kieh:Eikö kukaan ole vielä ostanut raketteja?
Jos ootta niin millasia??
Eihän niitä saa ennen huomista :stick:Eikö kukaan ole vielä ostanut raketteja?
Jos ootta niin millasia??
Pakkanen ajattaa aikaisemmin kotikulmille :vampire:Alkemistinaapurit osa 2: sen saat...an hu...an paluu (hiukan totuttua aiemmin).