The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on pylly ihan musta ja kipee.:D

Me tehtiin sellanen kuningashyppyri tohon meidän mäkeen.
Mun tietty piti näyttää kylän lapsille kellä on kaikkein rohkein äiti.:LOL:

Muut äidit jutteli sivistyneesti ringissä, eikä niillä ollu ees lunta missään.:O Mä olin ihan lumen peitossa ja tukka sekasin. Siis ajatella mistä jäävät paitsi. Kyllähän ne vähän oudoksuen katsoo mua mutta musta tuntuu että ovat vaan kateellisia kun oikeasti haluisivat ittekin mäkeen, mutta eivät kehtaa; liian lapsellista.:D:xmas:

Mulla on pylly ihan musta ja kipee.:D

Me tehtiin sellanen kuningashyppyri tohon meidän mäkeen.
Mun tietty piti näyttää kylän lapsille kellä on kaikkein rohkein äiti.:LOL:

Muut äidit jutteli sivistyneesti ringissä, eikä niillä ollu ees lunta missään.:O Mä olin ihan lumen peitossa ja tukka sekasin. Siis ajatella mistä jäävät paitsi. Kyllähän ne vähän oudoksuen katsoo mua mutta musta tuntuu että ovat vaan kateellisia kun oikeasti haluisivat ittekin mäkeen, mutta eivät kehtaa; liian lapsellista.:D:xmas:

Oikee asenne sulla =)

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Ainiin, ostin kissanminttua, mutta meidän eläinkaupassa ei ollu sitä DiDin suosittelemaa, vaan afp -merkkistä. Ei mitään vaikutusta, vaikka kyllä se sitä söi ja nuuhkutteli.
Jos jostain bongaan sitä parempaa ni kokeilen kyllä sitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541458:
Pitäiskö paheksua?
Mä yhdyn suhun.=)
Paheksutaan kilpaa!

Millasia raketteja oot ostanu?

Hittoko nykyään pitäis pommitki väsätä ite!!! Ei saa ees kunnon tykäreitä mistään!:mad:
Thunderkingitki on ku jotaki kissanpieruja joita ei muuten myöskään enää saa mistään!

Miksi mä taas sorruin vääntämään ton Häppärin kanssa vaikka tiedän vanhastaan että touhu on kuin raastinraudalla runkkaamista: jokseenkin mielenkiintoista, enimmäkseen tuskallista

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä