Kyl sun nyt täytyy mitata kuumeesi :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30541340::O miten mie oon näin vähän syönyt suklaata. Paradis rasiasta ei ole vielä mennyt edes ensimmäistä kerrosta.
Niin täytyy : /Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541343:Kyl sun nyt täytyy mitata kuumeesi :O
No miäti nyt jotaki Stratovariuksen Black Diamondia! Mä saisin ihan himmeen krampin ainaki jos pitäis pumputtaa samaan tahtiin. Se ei ole pelkästään taidetta vaan se on myös ihme!juu, kyllähän taidettakin on hyvä olla mutta tartteeko jotain pasisteja tai runpaleita hehkuttaa nyt niin maan perusteellisesti
Hienoa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541350:Kivaa, Majuri alkaa voimaan paremmin, jaksaakin enemmän kuin viimeviikolla opcorn:
Ja nyt klementiini ääntää kohden :vampire:
No miäti nyt jotaki Stratovariuksen Black Diamondia! Mä saisin ihan himmeen krampin ainaki jos pitäis pumputtaa samaan tahtiin. Se ei ole pelkästään taidetta vaan se on myös ihme!
Musikaaliset ihmiset osaa ehkä arvostaa enemmän pasisteja, runpaleita ja musiikkia yleensäkin... Sulla lienee esim. maalaukset lähempänä sydäntä.
(en tiiä mistä me puhutaan, mutta silti.)
Moneen päivään käyty ees kaupoilla, lumikasassa ollaan vaan oltu.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541361:Kappas, Lipsettikin non heränny jouluhorroksesta :vampire:
Joo, huomenna saa rakettejaMoneen päivään käyty ees kaupoilla, lumikasassa ollaan vaan oltu.
Oon ihan pihalla päivistä.
Saako huomenna raketteja jostakin?
Hyvä opcorn:Iltaa! Jouluräyhä on talossa, alkemistinaapurit ovat palanneet reissusta.
Olisivat edes eksyneet matkalla :vampire:Iltaa! Jouluräyhä on talossa, alkemistinaapurit ovat palanneet reissusta.
Voi hitsi, teillähän on jännät paikat siellä.:OIltaa! Jouluräyhä on talossa, alkemistinaapurit ovat palanneet reissusta.
Jotain etsitään kiivaasti viinapullosta sitä löytämättä. Meinasin jo soittaa poliisit paikalle, mutta se ämmä, saat...n hu...ra kusi housuihinsa ja heitettiin kämpästä ulos. No worries, palaa parin tunnin päästä ja sitten helvetti repee. Se rappioalkkisnainen on ongelma. Usein se mies itse soittaa poliisit paikalle. Jännitysnäytelmän toista osaa odotellessa.Voi hitsi, teillähän on jännät paikat siellä.:O
Siis jalostaako ne kultaa siellä naapurissa vai mitä?:xmas:
:stick: tikkua sulleAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541379:Hyvä opcorn:
Eikös se ole hyvä, kun naapurit tarjoo kokoillan viihdykenäytelmää? Ja ihan ilmasiksJotain etsitään kiivaasti viinapullosta sitä löytämättä. Meinasin jo soittaa poliisit paikalle, mutta se ämmä, saat...n hu...ra kusi housuihinsa ja heitettiin kämpästä ulos. No worries, palaa parin tunnin päästä ja sitten helvetti repee. Se rappioalkkisnainen on ongelma. Usein se mies itse soittaa poliisit paikalle. Jännitysnäytelmän toista osaa odotellessa.
:kiss::stick: tikkua sulle