The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
juu, kyllähän taidettakin on hyvä olla mutta tartteeko jotain pasisteja tai runpaleita hehkuttaa nyt niin maan perusteellisesti
No miäti nyt jotaki Stratovariuksen Black Diamondia! Mä saisin ihan himmeen krampin ainaki jos pitäis pumputtaa samaan tahtiin. Se ei ole pelkästään taidetta vaan se on myös ihme!:D

Musikaaliset ihmiset osaa ehkä arvostaa enemmän pasisteja, runpaleita ja musiikkia yleensäkin... Sulla lienee esim. maalaukset lähempänä sydäntä.

(en tiiä mistä me puhutaan, mutta silti.:D)

• Tykkää
Reactions: IhQ
No miäti nyt jotaki Stratovariuksen Black Diamondia! Mä saisin ihan himmeen krampin ainaki jos pitäis pumputtaa samaan tahtiin. Se ei ole pelkästään taidetta vaan se on myös ihme!:D

Musikaaliset ihmiset osaa ehkä arvostaa enemmän pasisteja, runpaleita ja musiikkia yleensäkin... Sulla lienee esim. maalaukset lähempänä sydäntä.

(en tiiä mistä me puhutaan, mutta silti.:D)

Kappas, Lipsettikin non heränny jouluhorroksesta :vampire:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541361:
Kappas, Lipsettikin non heränny jouluhorroksesta :vampire:
Moneen päivään käyty ees kaupoilla, lumikasassa ollaan vaan oltu.:D
Oon ihan pihalla päivistä.:D
Saako huomenna raketteja jostakin?

Voi hitsi, teillähän on jännät paikat siellä.:O

Siis jalostaako ne kultaa siellä naapurissa vai mitä?:xmas:
Jotain etsitään kiivaasti viinapullosta sitä löytämättä. Meinasin jo soittaa poliisit paikalle, mutta se ämmä, saat...n hu...ra kusi housuihinsa ja heitettiin kämpästä ulos. No worries, palaa parin tunnin päästä ja sitten helvetti repee. Se rappioalkkisnainen on ongelma. Usein se mies itse soittaa poliisit paikalle. Jännitysnäytelmän toista osaa odotellessa.

Taitaa tää isukin pelimasiina olla vähän jouluhorroksessa ku on niin himpatin hidas!:O
Eihän tästä nettailusta tuu yhtään mitään! Täytyy vaihtaa laitetta.

Jotain etsitään kiivaasti viinapullosta sitä löytämättä. Meinasin jo soittaa poliisit paikalle, mutta se ämmä, saat...n hu...ra kusi housuihinsa ja heitettiin kämpästä ulos. No worries, palaa parin tunnin päästä ja sitten helvetti repee. Se rappioalkkisnainen on ongelma. Usein se mies itse soittaa poliisit paikalle. Jännitysnäytelmän toista osaa odotellessa.
Eikös se ole hyvä, kun naapurit tarjoo kokoillan viihdykenäytelmää? Ja ihan ilmasiks

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä