Tää on asia jota ei miehen ole välttämätöntä tietää ja minä en pistä pahakseni siveellisiä poskipusujaToivottavasti miehesi tai sinä ette tykkää matalaa kun mä annan sinulle pusuja minkä ehdin.:kiss:
Tää on asia jota ei miehen ole välttämätöntä tietää ja minä en pistä pahakseni siveellisiä poskipusujaToivottavasti miehesi tai sinä ette tykkää matalaa kun mä annan sinulle pusuja minkä ehdin.:kiss:
Jos sitä ajatellaan ammattina voitaisiin kuvitella tilanne, että mä olen sitoutunut tekemään töitä työnantajalleni, mun palkka maksetaan sen mukaan miten teen näkyvää työtä, esim. tuotan typeriä exceleitä määrän x. Sitten se mun palkkani jaetaan koko tiimin, siivoojan ja huoltomiehen kesken. Maksaakseni laskut mun on mentävä tuottamaan exceleitä myös toiseen tai jopa kolmanteenkin firmaan. Kyllä se vaan on tuottavaa millä tahansa mittapuullaen tarkottanu rahaa vaan sitä että soittimia rämpyttämällä ei synny mitään tuottavaa
Haha.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30541108:Ai sellainen ulkoilu . Edelleen totean, että ulkoilu tekee aina hyvää :xmas:.
Kyllä mä pidän mieheni työtä tuottavampana kuin esim. omaani, joka tuottaa vain päänkiristystä ja peräpukamia mutta ei taatusti pelasta kenenkään elämääymmärrän hyvin että musiikkipisneksessä mukana olevat ei nää asiaa samoin
mää nään asian laajemmin kuin pelkän rahan näkökulmasta
uskon että pidätKyllä mä pidän mieheni työtä tuottavampana kuin esim. omaani, joka tuottaa vain päänkiristystä ja peräpukamia mutta ei taatusti pelasta kenenkään elämää
Ei se o sitäkään.Siinä puuhassa on tuo leipä vallan helvetin tiukassa. Jos et satu olemaan just joku Robert Plant tai Paul McCartney. Siinä voi mennä pitkiä aikoja ettei tuu pennin jeniä mistään jos bändi on telakalla tai ees studiossa. Kiertueella pitää keikkapalkkioista elättää bändin lisäksi tekniikka, roudarit ja muu kiertueväki. Pitää olla valmis tekemään kaikennäköstä projektia että saa leipää pöytään myös sillon ku muut lomailee.
Duuni se on siinä kuin kaupan kassa, sähkömies, pankkivirkailija tai muu vastaava. Siinä vaan tehdään hitosti "turhaa" duunia taustalla, koko hommasta hyvin pieni osuus päätyy yleisön kuultavaksi. Aivan kuin vaikka sähkärillä, joka tekee hitosti hommia seinän välissä ja pieni osa siitä päätyy seinälamppuun valaisemaanuskon että pidät
Hus hus. Alas mennä nytHaha.
No en tiiä. Väsyttää jo eikä tuo kaverikaan tunnu oikeen tietävän oisko lähössä vai ei..
Noku...:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30541188:Hus hus. Alas mennä nyt
Ei mitään nokuja eikä mutteja. Ala mennä kun on mahdollisuus.Noku...:snotty:
Mikäs naaman on noin iloiseksi vetänytAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541222:
Perjantai ja huomena lauantaina saa uudenvuoden pommejaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30541234:Mikäs naaman on noin iloiseksi vetänyt
Mie inhoan pommejaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541239:Perjantai ja huomena lauantaina saa uudenvuoden pommeja
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30541244:Mie inhoan pommeja
Mie oon niin kyllästynyt katsomaan kun räkäposkella olevat heiluvat pommien kanssa ja saavat tuhoa aikaan. Olen nähnyt yhden talon palamisen, yhden autotallin palamisen, yhden pommin tulevan ihmisen päälle, yhden pommin räjähtävän parvekkeella. Kauniitahan ne on, mutta kun ne annetaan idioottien käsiin niin.... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541247:Miks?
Totta tämäkin. Ammattilaisten järjestämät ilotulitukset on kyllä upeita.no jos taide on tarpeen niin on pommitki
pisnes mikä pisnes
Kuulostat miun mieheltä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30541227:Ei mitään nokuja eikä mutteja. Ala mennä kun on mahdollisuus.
Hus :stick:
:O pelottava ajatusKuulostat miun mieheltä.
Sais nyt selvää onko tuo kaveri lähössä ja kävis Bailey'sin kimppuun
No otetaas sille sitten.No, yhen napsun nyt voi ottaa vaikkei minnekään meniskään..kippistä vaan!