The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en tarkottanu rahaa vaan sitä että soittimia rämpyttämällä ei synny mitään tuottavaa
Jos sitä ajatellaan ammattina voitaisiin kuvitella tilanne, että mä olen sitoutunut tekemään töitä työnantajalleni, mun palkka maksetaan sen mukaan miten teen näkyvää työtä, esim. tuotan typeriä exceleitä määrän x. Sitten se mun palkkani jaetaan koko tiimin, siivoojan ja huoltomiehen kesken. Maksaakseni laskut mun on mentävä tuottamaan exceleitä myös toiseen tai jopa kolmanteenkin firmaan. Kyllä se vaan on tuottavaa millä tahansa mittapuulla

Siinä puuhassa on tuo leipä vallan helvetin tiukassa. Jos et satu olemaan just joku Robert Plant tai Paul McCartney. Siinä voi mennä pitkiä aikoja ettei tuu pennin jeniä mistään jos bändi on telakalla tai ees studiossa. Kiertueella pitää keikkapalkkioista elättää bändin lisäksi tekniikka, roudarit ja muu kiertueväki. Pitää olla valmis tekemään kaikennäköstä projektia että saa leipää pöytään myös sillon ku muut lomailee.
Ei se o sitäkään.

Jos siel on joku jonka saa ittensä hetkeksi unohtamaan arjesta. Ittestään, vittumaisesta pomosta, eronneesta puolisosta, yyteeneuvotteluista tai mistä tahansa muusta, nin se on ainoa syy minkä vuoksi semmoista viittii tehdä.

Mä tunnen useammankin soittoniekan, joka ennen keikkaa joutuu oksentamaan ja vannoo, et ei koskaan enää. En tunne ainuttakaan sähköputkimiestä jonka tarttis tehdä sama.

• Tykkää
Reactions: Bitch
uskon että pidät
Duuni se on siinä kuin kaupan kassa, sähkömies, pankkivirkailija tai muu vastaava. Siinä vaan tehdään hitosti "turhaa" duunia taustalla, koko hommasta hyvin pieni osuus päätyy yleisön kuultavaksi. Aivan kuin vaikka sähkärillä, joka tekee hitosti hommia seinän välissä ja pieni osa siitä päätyy seinälamppuun valaisemaan

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30541247:
Mie oon niin kyllästynyt katsomaan kun räkäposkella olevat heiluvat pommien kanssa ja saavat tuhoa aikaan. Olen nähnyt yhden talon palamisen, yhden autotallin palamisen, yhden pommin tulevan ihmisen päälle, yhden pommin räjähtävän parvekkeella. Kauniitahan ne on, mutta kun ne annetaan idioottien käsiin niin.... :headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä