The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kannata kadehtia myöskään Herra Narttua. Mä olen äärimmäisen hankala ja tuittupäinen elämänkumppani. Ehkä vuodet on vähän hionut särmiä, mutta en mä mikään mukava ihminen ole jos katson että tilanne vaatii vittumaisuutta.

Eikä niillä perhosilla pitkälle pötkitä. Pepiksi, Ronjaksi, Susan Sarandoniksi tai Helinäksi ei synnytä vaan kehitytään.
Jos olisin kateellinen luonne, niin mr. narttu olis ensimmäinen kateellisuuteni kohde.

Runpalin vaimoja ei kasva ihan joka oksalla. Sinulla on hyvin onnellinen mies.

Jos olisin kateellinen luonne, niin mr. narttu olis ensimmäinen kateellisuuteni kohde.

Runpalin vaimoja ei kasva ihan joka oksalla. Sinulla on hyvin onnellinen mies.
Kiitos tästä. Jospa runpalin vaimot on kuin Pepit, Ronjat, Susanit ja Helinät: kun sellaisen löytää siitä kannattaa pitää kiinni vaikkei se mikään itse suloisuus luonteeltaan olisikaan?

mää en tota musiikin tekemistä ja sen esittämistä pidä kovin tärkeenä työnä

enempi semmosta tyhjän värkkäystä
Olisinko ilkeä? En viitti. Mut mee ny Maccalle sanoman, et keksis ittelles joku oikea ammatti.

Ihan mä voin kertoa, et tommoista ei kukaan, toistan kukaan tee kovin montaa minuuttia vain rahankiilto silmissään.

Sähköjä, putkia voit vetää liksan vuoksi, mut mikään raha ei vie lavalle nolaamaan itseäsi kerta toisensa jälkeen. Planttia just kysyttiin, mut sata miljoonaa dollaria oli taskurahaksi liian pieni.

mää en tota musiikin tekemistä ja sen esittämistä pidä kovin tärkeenä työnä

enempi semmosta tyhjän värkkäystä
Siinä puuhassa on tuo leipä vallan helvetin tiukassa. Jos et satu olemaan just joku Robert Plant tai Paul McCartney. Siinä voi mennä pitkiä aikoja ettei tuu pennin jeniä mistään jos bändi on telakalla tai ees studiossa. Kiertueella pitää keikkapalkkioista elättää bändin lisäksi tekniikka, roudarit ja muu kiertueväki. Pitää olla valmis tekemään kaikennäköstä projektia että saa leipää pöytään myös sillon ku muut lomailee.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Siinä puuhassa on tuo leipä vallan helvetin tiukassa. Jos et satu olemaan just joku Robert Plant tai Paul McCartney. Siinä voi mennä pitkiä aikoja ettei tuu pennin jeniä mistään jos bändi on telakalla tai ees studiossa. Kiertueella pitää keikkapalkkioista elättää bändin lisäksi tekniikka, roudarit ja muu kiertueväki. Pitää olla valmis tekemään kaikennäköstä projektia että saa leipää pöytään myös sillon ku muut lomailee.
Toivottavasti miehesi tai sinä ette tykkää matalaa kun mä annan sinulle pusuja minkä ehdin.:kiss:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä