Ikä on numeroita passissa.Tinku on nuori. En ole enää niin nuori.
Ikä on numeroita passissa.Tinku on nuori. En ole enää niin nuori.
Mä olen huomenna hyvinkin selvinpäin. Äitini tai teini- ikäisen siskonpojan ei tartte kattella juoppoa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30535705:No niin onkin, meinaatkos juoda itsesi pöydän alle?
No juu mutta kyse ei ollut siitä.Ikä on numeroita passissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30535717:Okke, vappuna siis
Mä olen onneks jo kymmenen!!!Tinku on nuori. En ole enää niin nuori.
Mä olen onneks jo kymmenen!!!
Pyydä pukilta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30535832:Mun pitäis saada orja tänne, joka kuoris mulle klementiinejä ja pitäis kämpän siistinä
Kuulostaa siltä, että majuri kaipaa äitiä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30535832:Mun pitäis saada orja tänne, joka kuoris mulle klementiinejä ja pitäis kämpän siistinä
taas oon pudonnut kärryiltäVaikee sanoa kenenkään ymmärryksestä mitään...
Yinksun kaltainen nainen ei olis kolmea sekuntia sinkku jos olisin hiemankaan nuorempi tai vähääkään viisaampi.
Sinä et olis sinkku noinkaan pitkään.
ahaIhanaa aaton aattoa ketjuun!:heart:
Eipä oo kerenny palstailla koska siellä on lunta!:heart:
Ollaan pörrätty metsässä, tehty jäälyhtyjä, oltu mäessä ja lumisotasilla.:heart: Kävin myös jo ilkosillani pyörimässä hangessa.:heart: Mukavasti kipristeli.
Lapset on jo parina päivänä käyneet hiihtelemässäkin, ihan mukavasti siis lunta on!:heart: Mummikin on viihtynyt meillä ihmeen monena päivänä!:heart: Kyllä hän sano menevänsä jouluaattona kotiin yöks, vaikka yritin houkutella jäämään. Hän haluaa kuulema olla rauhassa.
Just tuossa tunti pari sitten laittelin viimeiset väkerrykset jääkaappiin makustumaan yön ajaks.
Kaikki on valmista!:heart:
Kohta suihkuun ja sitten me hypätään läjään soffalle ja katellaan joku joululehva.
Lapsetkin valvoneet miten sattuu. Ennen kahtatoista yöllä meillä ei olla oltu nukkumassa monena päivänä. Ollaan katottu lehvoja ja syöty hyvää.
Mäpä oikeestaan jo toivottelen tässä vaiheessa oikein sydämelliset jouluntovotukset teille kaikille.:heart:
Oikein ihanaa ja rauhallista aikaa; syökää, juokaa ja naikaa.:heart:
PahKuulostaa siltä, että majuri kaipaa äitiä.
one päkki,masu Mä tykkään miehistä joilla on kunnon masu jota voi silitellä tollaset vatsalihakset ei sytytä yhtään.rantapallo?
:hug: - mikä mättää? Toivottavasti, olipa mitä tahansa, on hyvin ohimenevää tai ainakin saat siihen haluamasi avun.no voi sun vittu nyt vaan,täytyy sit mennä kattoo onko terkka paikalla huomenna,työlääkäri ei kuitenkaan ole. Mut eipä se paljoo auta jos paikala on vaan terkka enkä saa sitä mitä oon hakemassa,lääkäriä siihen ei välttämättä edes tarvita.
no ei mee ohi varmaan ilman lääkettä joten pitkät pyhät tulee kärvistellä:hug: - mikä mättää? Toivottavasti, olipa mitä tahansa, on hyvin ohimenevää tai ainakin saat siihen haluamasi avun.
Autsh, onhan sun sitten saatava helpotusta olotilaasi pikimmiten :hug:....no ei mee ohi varmaan ilman lääkettä joten pitkät pyhät tulee kärvistellä