The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"hei"
No nyt on kaikki paketit kääräistynä, hyvä kun en saanut itteänikin pakettiin laitetuksi, sillä näillä nakkisormilla sekin ois varsin mahdollista :D... Teippirulla on ihan pjärsseestä, joka ikinen kerta kun leikkasin piitin, niin enkö saanut sen teipinhännän lyttästyä samalla niin kivan tiukkaan takas rullaan kiinni, argh...

Tonttuhommissakin tuli hilipastua, kummitusipanoillekin juilautin paketit menemään - ihania mussukoita :heart: kun niin tohkeissaan olivat. Ja nyt sitten sitä loppusiivousta aikaiseksi, jottei narahdeta ipanoillemme, ettei ollakaan täällä mitään tehty :D
oliko kivaa ostaa lahjoi hemmetti että mulla on ollu tönö olo tuolla kaupoissa aina kun on päivä jolloin pitää ostaa lahjoi niin meen lukkoon ja alan funaa et mikään ei oo liian hyvää sitten :( funaan liikaa sitä juttua kun tykkään sillain randomisti et toi vois olla mukava juttu sillon en funaa sitä lahjaa. mut toi oli kivaa kyl paketoida skidin kaa pakettei koitin sniikkaa vähillä sukulaisilla mut eihän se onnistunu haha ei vaan kivaa vetästä pottua isommunkin kaa jouluna oltu reissuis monet vuodet jouluna . mut tiiäkkö mitä siis en muistakkaan koska oisin viimeks näin käynny ostoksil viimetinkaan on kyllä vihasta naamaa liikentees ja stressiä ilmas mut ei se mitään vedin skidin kaa sillä autolla ja päristelin pruut pruut niinku heppa ku jengi ei osaa liikkua :D ah 2 viikon kipeily sisällä olo aivomuussi seinät sisäll'ä päässä parahultaiseksi löysi taas lämmön tänään hyvää joulua kaikille.

Omatunto vain kasvattaa sitä kivaa lapsi- ikävää, jälleennäkeminen on sitten ihanaa :)

Ja kerran tuollainen ainutlaatuinen tilaisuus tarjoutuu, niin totta ihmeessä siitä on otettava kaikki irti! Pistähän siskolikkas hyvästi ja tukevasti naiduksi rouvaksi :D!
Joo, ei näitä kyllä turhan usein tuu tälläsia mahdollisuuksia. Mää yritän, saisinkoha jonkun tulkin, sitte sen vihkitoimitukse ajaksi :LOL:

[QUOTE="hei";30535419]oliko kivaa ostaa lahjoi hemmetti että mulla on ollu tönö olo tuolla kaupoissa aina kun on päivä jolloin pitää ostaa lahjoi niin meen lukkoon ja alan funaa et mikään ei oo liian hyvää sitten :( funaan liikaa sitä juttua kun tykkään sillain randomisti et toi vois olla mukava juttu sillon en funaa sitä lahjaa. mut toi oli kivaa kyl paketoida skidin kaa pakettei koitin sniikkaa vähillä sukulaisilla mut eihän se onnistunu haha ei vaan kivaa vetästä pottua isommunkin kaa jouluna oltu reissuis monet vuodet jouluna . mut tiiäkkö mitä siis en muistakkaan koska oisin viimeks näin käynny ostoksil viimetinkaan on kyllä vihasta naamaa liikentees ja stressiä ilmas mut ei se mitään vedin skidin kaa sillä autolla ja päristelin pruut pruut niinku heppa ku jengi ei osaa liikkua :D ah 2 viikon kipeily sisällä olo aivomuussi seinät sisäll'ä päässä parahultaiseksi löysi taas lämmön tänään hyvää joulua kaikille.[/QUOTE]

:wave: - moikkeliskoikkelis 9mm :)!

Aina kait tuo lahjojen ostaminen mulla on yhtä tuskaa :D, vaikka olis menossa ihan selkeitten toivomuksien kanssa, kun mulla on kuitenni tapana siihen heittää sitten jotain extraa - sen jumalattoman hypistelyn ja mietintäpähkäilyn seurauksena. Ja jotenki on alkanu tuntuu siltä, että mitä vanhemmaksi käyvät, niin hiukan hankalampaa on tämä lahjojen laittaminen. Se oiskin helppoa, jos sais siihen etsimiseen sen rentouden, että se lahja itessään ns. kävelis vastaan eikä niin kovin kurtturuttuotsaisena tarttis ettiä :D.

Mutta ekaa kertaa mä sain joululahjat hankittua hyvissä ajoin, aina ennen mä olen vasta tänäpäivänä ja osin huomennakin siinä kamalan tuskaisessa ryysiksessä tehnyt niitä viimehetkien hankintoja. Ja todella - niissä ihmistungoksissa aistii sen korkean joulumielen :rolleyes: :D

Ihanaa, leppoisaa joulua sulle ja tytönpirpanallesi :)!

• Tykkää
Reactions: IhQ
ne män särki ja paiskasit ne serriin
Ei männy. Ukko tuli kysymään mitä mää räyhään ja kehtasi nauraa mulle ja mollata alamittaiseksi. Oli itte piilottanu ne yläkaappiin jonne ei normaalikasvuinen ihminen ilman keittiötikkaita pääse :mad:

Sanoin potkivani persiille jos ei nauru lopu niin kehtas väittää etten yllä

Joulurauhaa pitsilästä!

säkin niin
:wave: - moikkeliskoikkelis 9mm :)!

Aina kait tuo lahjojen ostaminen mulla on yhtä tuskaa :D, vaikka olis menossa ihan selkeitten toivomuksien kanssa, kun mulla on kuitenni tapana siihen heittää sitten jotain extraa - sen jumalattoman hypistelyn ja mietintäpähkäilyn seurauksena. Ja jotenki on alkanu tuntuu siltä, että mitä vanhemmaksi käyvät, niin hiukan hankalampaa on tämä lahjojen laittaminen. Se oiskin helppoa, jos sais siihen etsimiseen sen rentouden, että se lahja itessään ns. kävelis vastaan eikä niin kovin kurtturuttuotsaisena tarttis ettiä :D.

Mutta ekaa kertaa mä sain joululahjat hankittua hyvissä ajoin, aina ennen mä olen vasta tänäpäivänä ja osin huomennakin siinä kamalan tuskaisessa ryysiksessä tehnyt niitä viimehetkien hankintoja. Ja todella - niissä ihmistungoksissa aistii sen korkean joulumielen :rolleyes: :D

Ihanaa, leppoisaa joulua sulle ja tytönpirpanallesi :)!
snaijaat mut arvaa miks se lahja tulee vastaan ku ei funaa siinä on lämpöä jos tiiät mitä tarkotan onneks sain sen lämmön takas oli kyl kenkku ja murjo olo siis tosi tiuskus olo hemmetti jokasesta sanoin tiukasti ei helkatti nooh selitin skidille kyl et iskäkin on joskus kiukkunen ettei tuu ristiriitaa mitä sanon. ihmeen hyvin tyttö jo koht 2 vuotiaana hiffaa jutut eipä ois uskonu tätä mut se on mulle paras joulu kun saan iloo skidille ainoo "miinus" on pirun herkkä tuntemaan maailmaa jos joku menee rikki tai jotain aina haluu korjata sen tai jos puusta oksa katki noh iskä opettaa "tunteet" myöskin itsepuolustusta ja henkeä mut miee ymmärän teitä naisii taas paremmin tai niitä jotka on paljon lapsen kaa kotona kuinka henkisesti rankkaa varsinkin jos lapsi kipeenä niin siinä istutaan sit ku tatit kun ei jaksa aina itekkään tehä jotain pr .. aah sit asiaan joo siis kumman kirreetä porukkaa mut onkhan ne jsut niit jotka funaa sitä lahja pakkoa ku mua vatuttaa just ne pakko hommat siis näissä asioissa kun mä rakastin skidinä ku sain valvoo ja kattoa piirettyjä läpi yön ja kun kingi olin valvoin koko yön :) se ol isitä taikaa kuusi loisti mä mässäsin iskän ostamaa suklaata ja voitin joulupukin :D

Iltaa :wave: Voitteko kuvitella, tulppaanipataa ei löytynyt. Iso kimppu leikkitulppaaneja sitten. Yritin etsiä myös pientä paperitähteä ikkunaan rikkimenneen tilalle ja siinäkin kävi vesiperä. Vain isoja punaisia oli jäljellä, ei pieniä valkoisia.
Jouluvieraat on varmistettu, aattona yksi ja tapanina kaksi. Kinkkua ja pipareita on maistettu :p
Rauhallista joulutunnelmaa kaikille. Huomenna lahjat tirpalle aamusta, niin räyhä vaihtuu vihdoinkin rauhaksi. Kaikki on niin sietämättömän jännittävää juuri nyt.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Mä yritän saada lapsia rauhottuun, jännitystä ja vähän yliväsymystäkin ilmassa. Kohta saavat mennä sänkyyn, niin mä pääsen suihkuun ja paketointipuuhiin. Lupas tuo yks kaveriki tuossa tulla vielä pyörähtään kuhan nuo on sängyissään.

Aamusti sitte puuroa keittelee ja sitte äiteelle :) Jouluinen olo mulla ei kyllä oo, mutta heitanneeko tuo..

Alkuperäinen kirjoittaja säkin niin;30535487:
snaijaat mut arvaa miks se lahja tulee vastaan ku ei funaa siinä on lämpöä jos tiiät mitä tarkotan onneks sain sen lämmön takas oli kyl kenkku ja murjo olo siis tosi tiuskus olo hemmetti jokasesta sanoin tiukasti ei helkatti nooh selitin skidille kyl et iskäkin on joskus kiukkunen ettei tuu ristiriitaa mitä sanon. ihmeen hyvin tyttö jo koht 2 vuotiaana hiffaa jutut eipä ois uskonu tätä mut se on mulle paras joulu kun saan iloo skidille ainoo "miinus" on pirun herkkä tuntemaan maailmaa jos joku menee rikki tai jotain aina haluu korjata sen tai jos puusta oksa katki noh iskä opettaa "tunteet" myöskin itsepuolustusta ja henkeä mut miee ymmärän teitä naisii taas paremmin tai niitä jotka on paljon lapsen kaa kotona kuinka henkisesti rankkaa varsinkin jos lapsi kipeenä niin siinä istutaan sit ku tatit kun ei jaksa aina itekkään tehä jotain pr .. aah sit asiaan joo siis kumman kirreetä porukkaa mut onkhan ne jsut niit jotka funaa sitä lahja pakkoa ku mua vatuttaa just ne pakko hommat siis näissä asioissa kun mä rakastin skidinä ku sain valvoo ja kattoa piirettyjä läpi yön ja kun kingi olin valvoin koko yön :) se ol isitä taikaa kuusi loisti mä mässäsin iskän ostamaa suklaata ja voitin joulupukin :D
..ja toisinaan se paniikinpoikanen tekee siinä lahjanetsinnässä ne oikeat löydöt :). Mutta mieluummin mäkin oon liikenteessä semmosella rennolla otteella, semmoset ex tempore- hankinnat ovat yleensä niitä, mitkä ovat natsanneet tosi hyvin.

Oi, sulla on siellä ihana pikkuprinsessa :heart:! Toisalta - mun mielestä lapsi itse avaa sitä pienen ihmisen maailmaa niin isosti omana persoonanaan, että kyllä tässä saa vanhempana olla etuoikeutetussa asemassa, kun aitiopaikalta pääsee seuraamaan kasvun ja kehityksen riemua. On samaan aikaan opastajana ja ohjaajana jos myös opetettavana :). Aina tässä matkan varrella viisastuu, ikinä ei ole valmis.

Mutta - otahan säkin siellä ihan rennosti kuitenni niiden pakkojuttujen keskellä. Tietyt must- jutut teet mutta muutoin varmasti sielläkin mennään tyttösen ehdoilla ja aikatauluilla. Yhdessäolon kiireettömyys on sitä parhainta olotilaa :heart:

Paliskasjshsw juhbsd hgyvhvvhjk vjhgv :mad:

Kaupat oli täynnä erinäköstä ja kokosta koheltajia, prkl. Sekaankaan ei meinannu perkele mahtua.

Mikä helvetti siinä on, että sillon ku mä meen kauppaan niin sinne eksyy kaikki kahjot samaan aikaan kirkuvine penikoineen ja muuten vaan hengailemaan ja tukkimaan hyllyjen välit, sekä kassajonot :mad:

Iltaa :wave: Voitteko kuvitella, tulppaanipataa ei löytynyt. Iso kimppu leikkitulppaaneja sitten. Yritin etsiä myös pientä paperitähteä ikkunaan rikkimenneen tilalle ja siinäkin kävi vesiperä. Vain isoja punaisia oli jäljellä, ei pieniä valkoisia.
Jouluvieraat on varmistettu, aattona yksi ja tapanina kaksi. Kinkkua ja pipareita on maistettu :p
Rauhallista joulutunnelmaa kaikille. Huomenna lahjat tirpalle aamusta, niin räyhä vaihtuu vihdoinkin rauhaksi. Kaikki on niin sietämättömän jännittävää juuri nyt.
Lupsakan leppoisaa joulua sinullekin ja koko perheellesi :)! Nauti olostasi ja elostasi, hiljenny ja rauhoitu ja rakasta isosti.

Mekin tuossa suunniteltiin, kun täällä on melkoista vipatusjalkaa ja kiekukaulaa, että aamupäivästä saavat ipanat löytää ensimmäiset lahjansa, jotta pahin tuska lievittyisi. Aamupäivän aikana käväsen vielä anoppilassa ja naapureilla toivottamassa jouluja ja viemässä heille lahjat...vaikka anoppi tässä jo saarnas ja ripitti niin topakkana että "...miulle ette sitten mokomat mene mitään hankkimaan ettekä laittamaan tai mie suuttua tuhahan sitten isosti, joko ens vuodeks..."....

Jaajaa :rolleyes:....osaa sitä mullakin olla valikoivaa kuuloluuta :D eli uhmaan sujuvasti onneani!

Kaupan kassalla oli mukava nuori mies. Äkäisten jonottajien keskellä (joku perkeleen mummo löi mua kaks kertaa selkään, että sellaista jonotusta...) meillä oli oikein hyväntuulinen ja mukava keskustelu. Kyllä kielenkannat paukkui ja aika paljon ehtii jutella parissa minuutissa. Jäi nuorelle miehelle hymy naamalle.
Til tal til tal tiu'ut paukkaa, jouluiloa kaikille :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä